-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
«Капітальний ремонт покрівлі 4-х поверхової будівлі стаціонарного корпусу КНП КМР «Міська лікарня №9» за адресою: вул. Йосипа Манаєнкова, 24 м. Кам'янське» (ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Завершена
1 560 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 15 600.00 UAH
мін. крок: 1% або 15 600.00 UAH
Номер:
5070cf5490804763a5429a65ac48fb49
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-06-07-000016
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
15.06.2021 00:00
Період моніторингу:
15.06.2021 15:51 - 09.07.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
15.06.2021 № 313
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 15.06.2021 № 313
Витяг з переліку
процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 8 UA-2021-03-30-000798-b 30.03.2021 КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО КАМ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "МІСЬКА ЛІКАРНЯ №9" (код ЄДРПОУ 01985860) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника переможця торгів ТОВ «УКР СТРОЙ АЛЬЯНС» встановлено порушення вимог абзаців другого та третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про процедуру закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом припинення зобов’язань за договором від 11.05.2021 №182 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 30 червня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про процедуру закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА КАМ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "МІСЬКА ЛІКАРНЯ №9" (далі Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення процедури закупівлі, тендерну документацію Замовника, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 15.04.2021, тендерну пропозицію ТОВ «УКР СТРОЙ АЛЬЯНС», рішення уповноваженої особи про визначення переможця від 21.04.2021 № 17-03, повідомлення про намір укласти договір, опубліковане в електронній системі закупівель 21.04.2021, договір від 11.05.2021 №182.
За результатами проведеного аналізу тендерної пропозиції учасника ТОВ «УКР СТРОЙ АЛЬЯНС» встановлено її не відповідність умовам тендерної документації.
Відповідно до п.1 Додатку 1 тендерної документації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у складі тендерної пропозиції довідку, в якій зазначається інформація про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідних для виконання робіт визначених у технічних вимогах. При цьому, якщо машини, механізми та устаткування не є власністю Учасника або субпідрядника, а залучені, то Учасником додатково подаються копії дійсних та чинних, протягом всього строку*** дії договору про закупівлю договорів оренди (лізингу), надання послуг, тощо з додатками (зазначеними у договорі) на запропоновані машини, механізми та устаткування та акти приймання-передачі (зазначеними у договорі) учаснику таких транспортних засобів, будівельних машин, механізмів, устаткування, до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання), на усі вказані у довідці будівельні машини, механізми та устаткування. Також необхідно надати копії свідоцтв про реєстрацію на них та/або технічних паспортів.
Учасником ТОВ «УКР СТРОЙ АЛЬЯНС» надано довідку від 12.04.2021 №2 в якій вказана інформація, зокрема щодо орендованого колісного навантажувача «Stalowa Wola». Проте, копія свідоцтва про реєстрацію на нього та/або технічного паспорту у складі тендерної пропозиції учасника відсутня.
Крім того, у складі тендерної пропозиції учасника, який визначений переможцем процедури закупівлі ТОВ «УКР СТРОЙ АЛЬЯНС» завантажено файл «розрахунок ціни» в якому міститься підсумкова відомість ресурсів до розрахунку договірної ціни об’єкта будівництва (форма № 5), в якій у розділі ІІІ зазначені наступні будівельні машини, враховані в складі загально виробничих витрат: лебiдки електричні, тягове зусилля до 5,79 кН [0,59 т], баддi, мiсткiсть 2 м3, люльки двомiснi самопiдйомнi, вантажопiдйомнiсть 300/500 кг. Проте, у довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 12.04.2021 №2 вищезазначені будівельні машини і механізми відсутні (файл «ДОД.1.ВІДПОВІДНІСТЬ УЧАСНИК (МТБ).PDF 12 квітня 2021 19:01). Отже, учасником ТОВ «УКР СТРОЙ АЛЬЯНС» не підтверджено відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону та пункту 1 додатку №1 тендерної документації Замовника.
Однак, на порушення вимог абзаців другого та третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону, Замовник не відхилив пропозицію учасника ТОВ «УКР СТРОЙ АЛЬЯНС» як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам тендерної документації, визнав його переможцем та уклав з ним договір про закупівлю робіт від 11.05.2021 №182.
Період усунення порушень:
01.07.2021 16:19 - 16.07.2021 00:00
Дата публікації висновку:
01.07.2021 16:19
Оскарження висновку в суді
Опис:
15.07.2021 року до Дніпропетровського окружного адміністративного суду подана позовна заява Комунального некомерційного підприємства Кам`янської міської ради «Міська лікарня №9» до Східного офісу Державної аудиторської служби України, в якій позивач просить:
- визнати протиправним та скасувати висновок Східного офісу Державної аудиторської служби України від 01.07.2021 року про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-03-30-000798-b щодо предмета закупівлі «Капітальний ремонт покрівлі 4-х поверхової будівлі стаціонарного корпусу КНП КМР «Міська лікарня №9» за адресою: вул.. Йосипа Манаєнкова, 24, м. Кам`янське» (ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)».
Дата публікації:
27.07.2021 08:17
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Запити/Пояснення
Номер:
28498eaca4714d70808b4f1fde9dffa5
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
25.06.2021 13:44
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.07.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту покрівлі 4-х поверхової будівлі стаціонарного корпусу КНП КМР «Міська лікарня №9» за адресою: вул. Йосипа Манаєнкова, 24 м. Кам'янське» (ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) (інформацію оприлюднено в електроній системі закупівель за номером ID: UA-2021-03-30-000798-b), яку проведено КОМУНАЛЬНИМ НЕКОМЕРЦІЙНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ КАМ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "МІСЬКА ЛІКАРНЯ №9" (далі Замовник) відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), постала потреба в отриманні пояснення з наступних питань:
1. Відповідно до п.1 Додатку 1 тендерної документації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у складі тендерної пропозиції довідку, в якій зазначається інформація про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідних для виконання робіт визначених у технічних вимогах. При цьому, якщо машини, механізми та устаткування не є власністю Учасника або субпідрядника, а залучені, то Учасником додатково подаються копії дійсних та чинних, протягом всього строку*** дії договору про закупівлю договорів оренди (лізингу), надання послуг, тощо з додатками (зазначеними у договорі) на запропоновані машини, механізми та устаткування та акти приймання-передачі (зазначеними у договорі) учаснику таких транспортних засобів, будівельних машин, механізмів, устаткування, до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання), на усі вказані у довідці будівельні машини, механізми та устаткування. Також необхідно надати копії свідоцтв про реєстрацію на них та/або технічних паспортів.
Учасником ТОВ «УКР СТРОЙ АЛЬЯНС» надано довідку від 12.04.2021 №2 в якій вказана інформація, зокрема щодо орендованого колісного навантажувача «Stalowa Wola». Проте, копія свідоцтва про реєстрацію на нього та/або технічного паспорту у складі тендерної пропозиції учасника відсутня інформація.
2. В складі тендерної пропозиції учасника, який визначений переможцем процедури закупівлі ТОВ «УКР СТРОЙ АЛЬЯНС» завантажено файл «розрахунок ціни» в якому міститься підсумкова відомість ресурсів до розрахунку договірної ціни об’єкта будівництва (форма № 5) в якій у розділі ІІІ зазначені наступні будівельні машини, враховані в складі загально виробничих витрат: лебiдки електричні, тягове зусилля до 5,79 кН [0,59 т], баддi, мiсткiсть 2 м3, люльки двомiснi самопiдйомнi, вантажопiдйомнiсть 300/500 кг. Проте, у довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 12.04.2021 №2 вищезазначені будівельні машини і механізми відсутні (файл «ДОД.1.ВІДПОВІДНІСТЬ УЧАСНИК (МТБ).PDF 12 квітня 2021 19:01) отже, учасником ТОВ «УКР СТРОЙ АЛЬЯНС» не підтверджено відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону та пункту 1 додатку №1 тендерної документації Замовника.
Чому на порушення вимоги абзацу 2 пункту 1 частини першої статті 31 Закону, Замовник не відхилив пропозицію учасника процедури закупівлі ТОВ «УКР СТРОЙ АЛЬЯНС» як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям установленими статтею 16 Закону?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
f5b9d89b77c6456ab2be68852994f767
Назва:
Відповідь на запит ID-моніторингу: UA-M-2021-06-07-000016
Дата опублікування:
30.06.2021 10:50
Опис:
На поставлені питання надаємо наступні пояснення:
Відповідно до п.1 Додатку 1 тендерної документації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у складі тендерної пропозиції довідку, в якій зазначається інформація про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідних для виконання робіт визначених у технічних вимогах.
В свою чергу в додатку 3 до тендерної документації зазначено: Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі. «Капітальний ремонт покрівлі 4-х поверхової будівлі стаціонарного корпусу КНП КМР «Міська лікарня №9» за адресою: вул. Йосипа Манаєнкова, 24 м. Кам'янське» (ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) передбачають ремонт покрівлі, та не передбачають обов’язкової наявності колісного навантажувача «Stalowa Wola» або його аналога для виконання робіт за цим об’єктом, виходячі з цього, Учасник не зобов’язаний надавати підтверджуючі документи у вигляді копії свідоцтв про реєстрацію на них та/або технічних паспортів.
Крім того відповідно до умов тендерної документації, Замовник не забороняє учаснику подавати інші документи, які не передбачені та не враховані тендерною документацією. Щодо самої довідки в якій зазначається інформація про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідних для виконання робіт визначених у технічних вимогах, не забороняється вказувати інші механізми якими володіє або розпоряджається учасник.
Також зазначаємо, що відповідно до тендерної документації, а саме: Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформації про субпідрядників/співвиконавців (повне найменування та місцезнаходження кожного суб’єкта господарювання, який буде залучений учасником, до виконання робіт як співвиконавця або виконання робіт як субпідрядника, в обсязі не менше ніж 20 відсотків вартості договору про закупівлю - у разі закупівлі робіт або послуг) та завантаження файлів з:
1. Інформацією, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (ію) – згідно Додатку 1 до цієї тендерної документації;
2. Інформацією щодо відсутності/наявності підстав, установлених у статті 17 Закону – згідно Додатку 2 до цієї тендерної документації;
3. Інформацією щодо відсутності підстав, установлених у статті 17 Закону – згідно Додатку 2 до цієї тендерної документації для підтвердження відповідності кожного субпідрядника/співвиконавця якого учасник планує залучити в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю (у разі закупівлі робіт або послуг;
4. Інформацією щодо відсутності підстав, установлених у статті 17 Закону для підтвердження відповідності об’єднання учасників - інформація подається згідно Додатку 2 до цієї тендерної документації;
5. Інформацією, що підтверджує погодження учасника на розміщення інформації про нього та взаєморозрахунків з ним на порталі уповноваженого органу е – data.gov.ua
6. Підтвердженням відповідності пропозиції Учасника необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, у тому числі відповідній технічній специфікації (у разі потреби – планам, кресленням, малюнкам чи опису предмета закупівлі) - згідно пункту 6 Розділу 3 та Додатку 3 до тендерної документації;
7. Документами, що підтверджують надання учасником забезпечення тендерної пропозиції; (якщо таке забезпечення передбачено оголошенням про проведення процедури закупівлі та даною тендерною документацією);
8. Інформацією щодо кожного субпідрядника/ співвиконавця у разі залучення (з урахуванням п. 7 «Інформація про субпідрядника» даного Розділу) (застосовується для робіт або послуг);
9. У разі якщо тендерна пропозиція подається об’єднанням учасників, до неї обов’язково включається документ про створення такого об’єднання.
10. Внесення інформації в електронні поля під час подання пропозиції підтверджуються документально із зазначенням даних особи.
11. Іншою інформацією та документами, відповідно до вимог цієї тендерної документації та додатків до неї.
Документи/ довідки/ листи/ тощо, що оформлюються Учасником, повинні бути оформлені на бланку (у разі його наявності) та мати назва виду документа, дата складання, реєстраційний номер, текст документа. Копії документів, що подаються у складі тендерної пропозиції повинні бути завірені належним чином. Рекомендується документи у складі пропозиції Учасника надавати у тій послідовності, в якій вони наведені у тендерній документації замовника, а також надавати окремим файлом кожний документ, що іменується відповідно змісту документа.
Переможець у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, подає інформацію (документи, встановлені в Додатку 2 (для переможця), документи, які передбачені для надання Переможцем у п. 3 Розділу 5 цієї тендерної документації, копії ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. У разі якщо переможцем процедури закупівлі є об’єднання учасників, копія ліцензії або дозволу надається одним з учасників такого об’єднання учасників. Всі документи, що подаються Переможцем, подаються шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель.
У випадку ненадання переможцем документів згідно з Додатком 2 (для переможця) або надання їх з порушенням терміну або вимог, передбачених тендерною документацією, Переможець вважається таким, що не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону.
Таким чином, учасник подає два різні пакети документів один з яких є тендерна пропозиція, яку готує учасник, інший пакет документів – це документи переможця, яку готує переможець. Відповідно до умов тендерної документації Переможець у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, подає інформацію (документи, встановлені в Додатку 2 (для переможця), документи, які передбачені для надання Переможцем у п. 3 Розділу 5 цієї тендерної документації, копії ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. У разі якщо переможцем процедури закупівлі є об’єднання учасників, копія ліцензії або дозволу надається одним з учасників такого об’єднання учасників. Всі документи, що подаються Переможцем, подаються шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель.
У випадку ненадання переможцем документів згідно з Додатком 2 (для переможця) або надання їх з порушенням терміну або вимог, передбачених тендерною документацією, Переможець вважається таким, що не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону.
У випадку ненадання переможцем копії ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом, Переможець вважається таким, що не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 Закону.
Оскільки переможець надав всі необхідні документи своєчасно та в повному обсязі Замовник не має можливості на цьому етапі відхилити зазначені документи, або тендерну пропозицію такого учасника, також тендерною документацією не передбачена процедура розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах.