• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

«Капітальний ремонт покрівлі 4-х поверхової будівлі стаціонарного корпусу КНП КМР «Міська лікарня №9» за адресою: вул. Йосипа Манаєнкова, 24 м. Кам'янське» (ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)

Завершена

1 560 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 15 600.00 UAH
Номер: 5070cf5490804763a5429a65ac48fb49
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-06-07-000016
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15.06.2021 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 15.06.2021 15:51 - 09.07.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 15.06.2021 № 313 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 15.06.2021 № 313 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 8 UA-2021-03-30-000798-b 30.03.2021 КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО КАМ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "МІСЬКА ЛІКАРНЯ №9" (код ЄДРПОУ 01985860) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Адреса: Ukraine, Дніпропетровська, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.), +38 (0 99) 615-72-12, fintisov@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника переможця торгів ТОВ «УКР СТРОЙ АЛЬЯНС» встановлено порушення вимог абзаців другого та третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про процедуру закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом припинення зобов’язань за договором від 11.05.2021 №182 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 30 червня 2021 року. Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про процедуру закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА КАМ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "МІСЬКА ЛІКАРНЯ №9" (далі Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення процедури закупівлі, тендерну документацію Замовника, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 15.04.2021, тендерну пропозицію ТОВ «УКР СТРОЙ АЛЬЯНС», рішення уповноваженої особи про визначення переможця від 21.04.2021 № 17-03, повідомлення про намір укласти договір, опубліковане в електронній системі закупівель 21.04.2021, договір від 11.05.2021 №182. За результатами проведеного аналізу тендерної пропозиції учасника ТОВ «УКР СТРОЙ АЛЬЯНС» встановлено її не відповідність умовам тендерної документації. Відповідно до п.1 Додатку 1 тендерної документації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у складі тендерної пропозиції довідку, в якій зазначається інформація про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідних для виконання робіт визначених у технічних вимогах. При цьому, якщо машини, механізми та устаткування не є власністю Учасника або субпідрядника, а залучені, то Учасником додатково подаються копії дійсних та чинних, протягом всього строку*** дії договору про закупівлю договорів оренди (лізингу), надання послуг, тощо з додатками (зазначеними у договорі) на запропоновані машини, механізми та устаткування та акти приймання-передачі (зазначеними у договорі) учаснику таких транспортних засобів, будівельних машин, механізмів, устаткування, до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання), на усі вказані у довідці будівельні машини, механізми та устаткування. Також необхідно надати копії свідоцтв про реєстрацію на них та/або технічних паспортів. Учасником ТОВ «УКР СТРОЙ АЛЬЯНС» надано довідку від 12.04.2021 №2 в якій вказана інформація, зокрема щодо орендованого колісного навантажувача «Stalowa Wola». Проте, копія свідоцтва про реєстрацію на нього та/або технічного паспорту у складі тендерної пропозиції учасника відсутня. Крім того, у складі тендерної пропозиції учасника, який визначений переможцем процедури закупівлі ТОВ «УКР СТРОЙ АЛЬЯНС» завантажено файл «розрахунок ціни» в якому міститься підсумкова відомість ресурсів до розрахунку договірної ціни об’єкта будівництва (форма № 5), в якій у розділі ІІІ зазначені наступні будівельні машини, враховані в складі загально виробничих витрат: лебiдки електричні, тягове зусилля до 5,79 кН [0,59 т], баддi, мiсткiсть 2 м3, люльки двомiснi самопiдйомнi, вантажопiдйомнiсть 300/500 кг. Проте, у довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 12.04.2021 №2 вищезазначені будівельні машини і механізми відсутні (файл «ДОД.1.ВІДПОВІДНІСТЬ УЧАСНИК (МТБ).PDF 12 квітня 2021 19:01). Отже, учасником ТОВ «УКР СТРОЙ АЛЬЯНС» не підтверджено відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону та пункту 1 додатку №1 тендерної документації Замовника. Однак, на порушення вимог абзаців другого та третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону, Замовник не відхилив пропозицію учасника ТОВ «УКР СТРОЙ АЛЬЯНС» як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам тендерної документації, визнав його переможцем та уклав з ним договір про закупівлю робіт від 11.05.2021 №182.
Період усунення порушень: 01.07.2021 16:19 - 16.07.2021 00:00
Дата публікації висновку: 01.07.2021 16:19

Оскарження висновку в суді

Опис: 15.07.2021 року до Дніпропетровського окружного адміністративного суду подана позовна заява Комунального некомерційного підприємства Кам`янської міської ради «Міська лікарня №9» до Східного офісу Державної аудиторської служби України, в якій позивач просить: - визнати протиправним та скасувати висновок Східного офісу Державної аудиторської служби України від 01.07.2021 року про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-03-30-000798-b щодо предмета закупівлі «Капітальний ремонт покрівлі 4-х поверхової будівлі стаціонарного корпусу КНП КМР «Міська лікарня №9» за адресою: вул.. Йосипа Манаєнкова, 24, м. Кам`янське» (ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)».
Дата публікації: 27.07.2021 08:17

Запити/Пояснення