-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
Медичні матеріали (витратні матеріали)
Завершена
620 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 905.00 UAH
мін. крок: 0.1% або 905.00 UAH
Номер:
eab585be3e69480aa8578c306ccb0773
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-05-05-000011
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
05.05.2021 00:00
Період моніторингу:
05.05.2021 11:21 - 28.05.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
05.05.2021 № 298
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного
офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Північного офісу
Держаудитслужби
від 05.05.2021 № 298
Перелік процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
UA-2021-03-29-006399-с, 29.03.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані установлено порушення пункту 2 частини першої статті 4 Закону.
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення пункту 13 Наказ № 1082.
За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону установлено порушення частини першої розділу Х Закону.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; роз’яснення на звернення щодо тендерної документації; розгляду тендерних пропозицій; дотримання законодавства під час укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та підпунктом 14 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема шляхом недопущення виявлених порушень в подальшому, та відповідно до частини восьмої статті 8 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 19 травня 2021 року.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); розгляду тендерних пропозицій; надання роз’яснення на звернення щодо тендерної документації; дотримання законодавства під час укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Звенигородська багатопрофільна лікарня інтенсивного лікування» Звенигородської міської ради Звенигородського району Черкаської області (далі – Замовник) на 2021 рік; роз’яснення на звернення щодо тендерної документації; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 29.03.2021 № 16; тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця СТАРІШКО ОЛЕГ ІВАНОВИЧ; протокол засідання тендерного комітету від 15.04.2021 № 16.5; повідомлення про намір укласти договір; пояснення Замовника, отримане 11.05.2021 в електронній системі закупівель; повідомлення про відміну за лотами 2 та 3; договір від 26.04.2021 № 208 (лот 1).
Аналізом питання відображення закупівлі у річному плані установлено, що у річному плані за ID: UA-P-2021-01-15-001985-b відсутня інформація щодо назви предмету закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником стосовно кожного лоту, чим порушено вимоги пункту 2 частини першої статті 4 Закону.
Аналізом дотримання Замовником законодавства під час оприлюднення інформації про закупівлю установлено, що оголошення закупівлі не містить коди медичних матеріалів відповідно до національного класифікатора НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 05 лютого 2019 року № 159, чим порушено вимоги пункту 13 «Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі», затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 11 червня 2020 року № 1082 та зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 р. за № 610/34893 (далі – Наказ № 1082).
Аналізом питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону установлено, що пункт 14 «Строк, протягом якого пропозиції є дійсними» тендерної документації містить посилання на норми Закону України «Про публічні закупівлі» у період дії до 19.04.2020, чим порушено вимоги частини першої розділу Х Закону.
Період усунення порушень:
19.05.2021 15:15 - 03.06.2021 00:00
Дата публікації висновку:
19.05.2021 15:15
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Всі зауваження прийнято, замовником здійснено заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема шляхом недопущення виявлених порушень в подальшому, про що складений протокол засідання тендерного комітету №19 від 24.05.2021 року.
Дата публікації звіту:
24.05.2021 10:35
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
Замовником здійснено заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, про що складено протокол засідання тендерного комітету від 24.05.2021 №19.
Дата публікації:
27.05.2021 17:27
Запити/Пояснення
Номер:
54b934c8c730436e847ed8dcd94ff6c5
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
07.05.2021 11:03
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.05.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали» за лотами 1, 2 та 3 (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-03-29-006399-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- з яких підстав у річному плані за ID: UA-P-2021-01-15-001985-b відсутня інформація щодо назви предмету закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником стосовно кожного лоту, чим порушено вимоги пункту 2 частини першої статті 4 Закону?
- з яких підстав оголошення закупівлі не містить коди згідно класифікатора медичних виробів НК 024:2019?
- з яких підстав пункт 14 «Строк, протягом якого пропозиції є дійсними» тендерної документації містить посилання на норми Закону України «Про публічні закупівлі» у період дії до 19.04.2020?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
8a447d0bf8e04b2d99fdcdc33b1cc4b4
Назва:
Пояснення щодо запиту від 2021-05-07 11:03:28.
Дата опублікування:
11.05.2021 12:33
Опис:
Пояснення, щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- замовник визнає, що допустився помилки не вказавши інформацію у річному плані щодо назви предмету закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником стосовно кожного лоту. Замовник зобов’язується більше не допускати подібних помилок та більш уважно слідкувати за відповідністю назви плану до Закону України «Про публічні закупівлі».
- згідно статті-пояснення яка розташована на офіційному сайті Прозорро (https://infobox.prozorro.org/updates/dodatkovi-klasifikatori-nk-024-2019-ta-indeks-cost) Додаткові класифікатори НК 024:2019 та індекс CoST, код ДК 021:2015 - 33140000-3 - Медичні матеріали, не входить до складу кодів ДК 021:2015 при виборі яких з’являється можливість обрати код та назву медичного виробу класифікатора НК 024:2019, тобто на майданчиках немає технічної можливості для його зазначення.
- замовник визнає, що допустився помилки не оновивши пунк 14 «Строк, протягом якого пропозиції є дійсними» тендерної документації відповідно до внесенних змін до пункту 11 частини другої статті 22 Закону «Про публічні закупівлі» від 19.04.2021р. Замовник зобов’язується більше не допускати подібних помилок та більш уважно слідкувати за відповідністю тендерної документації до Закону України «Про публічні закупівлі»