-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Поточний ремонт приміщення загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 26 м. Житомира за адресою м.Житомир, проспект Миру, 59
На 2021 рік
Завершена
396 105.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 980.53 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 980.53 UAH
Номер:
0dfb2f66addc449fb771d5744ff45496
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-07-14-000056
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
14.07.2021 00:00
Період моніторингу:
14.07.2021 16:51 - 05.08.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
14.07.2021
№ 416
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу,
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 14.07.2021 № 416.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі,присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
5. UA-2021-03-29-002050-а Дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерних пропозицій учасників установлено порушення вимог пунктів 1 та 2 частини 1 статті 31 Закону по лоту № 1.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема, в межах законодавства вжити заходів щодо припинення зобов’язань за договором від 07.06.2021 № 108/21 по лоту № 1 відповідно до норм частини 2 статті 202 Господарського кодексу України, з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України в межах законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу 04 серпня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляд тендерних пропозицій по лотах № 1 та № 2, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, своєчасність укладання договорів про закупівлю по лотах № 1 та № 2, та їх оприлюднення, відповідність умов договорів по лотах № 1-2 умовам тендерних пропозицій переможців по лотах № 1-2.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, оприлюдненого відповідно до частини третьої статті 10 Закону, тендерну документацію Замовника за послугою з поточного ремонту павільйону ЖЗДО № 25 ЖМР, затверджену протоколом від 19.04.2021 № 55, тендерну пропозицію учасників: «ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ ЦЕНТР КОМПЛЕКТ», ФОП «Крайниковець В.Ю.», учасника-переможця торгів - ДОЧІРНЬОГО ПІДПРИЄМСТВА "БУДІВЕЛЬНИК" ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "В.А.П" (далі – ДП «Будівельник» ТОВ «В.А.П»), протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 13.05.2021 № 61, від 18.05.2021 № 66, від 25.05.2021 № 69, повідомлення про намір укласти договір від 25.05.2021 та договір від 07.06.2021 № 108/21- по лоту № 1; тендерну документацію Замовника за послугою з поточного ремонту спортивної зали ЖЗДО № 25 ЖМР, затверджену протоколом від 19.04.2021 № 55, тендерну пропозицію учасника ФОП «Крайниковець В.Ю.», учасника-переможця торгів - ФОП Овсійчук Ярослав Володимирович, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 13.05.2021 № 62, від 18.05.2021 № 65, повідомлення про намір укласти договір від 18.05.2021 та договір від 03.06.2021 № 103/21- по лоту № 2 .
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що тендерна пропозиція учасника - переможця процедури закупівлі по лоту № 1 ДП «БУДІВЕЛЬНИК» ТОВ «В.А.П» не відповідає умовам тендерної документації Замовника.
Так, відповідно до підпункту 1.6 п.1 розділу ІІІ тендерної документації від учасників у складі тендерних пропозицій імперативно вимагалось надання, зокрема, документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника Учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та інформацію, що підтверджує повноваження
особи/осіб на укладення договору про закупівлю, а саме: відомості про керівника та особу/іб (довідка в довільній формі), якій/им надано право щодо підпису документів тендерної пропозиції та/або на укладання
договору про закупівлю (з обов’язковим зазначенням ПІБ (без скорочень) та посади щодо кожної особи, зазначеної у довідці.
Проте, моніторингом установлено, що у складі тендерної пропозиції учасника ДП «БУДІВЕЛЬНИК» ТОВ «В.А.П» відсутня довідка в довільній формі, що не відповідає вимогам пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації.
Крім того, моніторингом установлено, що підпунктом 1.10 пункту 1 Розділу III тендерної документації встановлено імперативну умову, що «під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів
тендерної пропозиції підтверджуються відповідно доподаних документів, що вимагаються згідно п. 1.5. цієї документації. Файл накладеного кваліфікованого електронного підпису повинен бути придатний для перевірки на сайті
Центрального засвідчуваного органу за посиланням – http://czo.gov.ua/verify».
Слід відмітити, що в листі Міністерства цифрової трансформації України від 16.02.2021 за № 1/06-3-1587 щодо роз’яснення законодавства у сфері електронних довірчих послуг, який розміщено на офіційному сайті Антимонопольного комітету України (https://amcu.gov.ua/storage/app/uploads/public/604/0a9/4dc/6040a94dce4b3594737504.pdf), зазначено, що «якщо за результатом перевірки електронного підпису засіб кваліфікованого електронного підпису чи печатки надає інформацію, що тип підпису «удосконалений», то такий електронний підпис не може вважатися
кваліфікованим».
Однак, моніторингом установлено, що тендерна пропозиція переможця ДП «БУДІВЕЛЬНИК» ТОВ «В.А.П» містить накладений електронний підпис П'янікіна Ярослава Анатолійовича (директор), за результатами перевірки якого на сайті центрального засвідчувального органу (https://czo.gov.ua/verify) засіб кваліфікованого електронного підпису надає інформацію, що тип підпису «удосконалений» на незахищеному носії, тобто накладений електронний підпис П'янікіна Ярослава Анатолійовича (директор) не може вважатися
кваліфікованим, чим не дотримано вимоги пункту 1.10 частини 1 розділу ІІІ тендерної документації.
Отже, за результатами проведеного моніторингу установлено, що на порушення вимог пунктів 1 та 2 частини 1 статті 31 Закону, Замовник не відхилив тендерну пропозицію переможця ДП «БУДІВЕЛЬНИК» ТОВ «В.А.П», як таку, що не відповідала встановленим абзацом 1 частини 3 статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та не відповідала іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Разом з тим, відповідно до вимог пункту 2 частини 1 статті 32 Закону встановлено імперативну умову, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути, замовник відміняє тендер.
Період усунення порушень:
04.08.2021 16:54 - 19.08.2021 00:00
Дата публікації висновку:
04.08.2021 16:54
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Директор загальноосвітньої школи I-III ступенів №26 м.Житомира повідомляє:
1. З уповноваженою особою Мацієвською Тетяною Михайлівною, яка проводила дану процедуру закупівлі, проведено роз’яснювальну роботу щодо недопущення в подальшому виявлених порушень при складанні тендерної документації. Вказано на необхідність більш прискіпливого та уважного ставлення до проведення процедур закупівель відповідно діючим нормам Законодавства.
2. Мацієвську Тетяну Михайлівну направлено на навчання по підвищенню рівня знань у сфері публічних закупівель.
Дата публікації звіту:
09.08.2021 14:12
Запити/Пояснення
Номер:
27791f549bab48808805b45969db8cc4
Назва:
Роз'яснення щодо висновку
Дата опублікування:
05.08.2021 09:44
Опис:
Просимо надати роз'яснення щодо висновку по моніторингу закупівлі Поточний ремонт приміщення загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 26 м. Житомира за адресою м.Житомир, проспект Миру, 59, номер закупівлі UA-2021-03-29-002050-а .
Номер:
20012d3d95e843278b3fbd5dcb648e4b
Назва:
Про надання роз'яснення
Дата опублікування:
05.08.2021 10:53
Опис:
Надаємо роз'яснення про результати моніторингу процедури закупівлі, а саме констатуючої частини.
Дата закінчення моніторингу: 04 серпня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляд тендерних пропозицій, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Загальноовітньої школи І-ІІІ ступенів № 26 м. Житомира (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів від 29.03.2021, тендерна документація, затверджена протоколом від 29.03.2021, тендерна пропозиція учасника ПП «БУД-ЕРА», тендерна пропозиція учасника ТОВ «Респектєвробуд» - пропозиція учасника – переможця торгів (далі – Переможець), протоколи засідання тендерного комітету Замовника від 19.04.2021 № 33, від 27.05.2021 № 45, повідомлення про намір укласти договір від 27.05.2021, договір на виконання робіт з поточного ремонту від 16.06.2021 № 28\21.
За результатами моніторингу питання визначення предмету закупівлі встановлено порушення пункту 22 частини 1 статті 1 Закону.
Відповідно до пункту 22 частини 1 статті 1 Закону, предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються Замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку.
Відповідно до пункту 3 розділу I Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 708, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 09 червня 2020 року за № 500/34783 (далі – Порядок № 708), предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно, зокрема, за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.
Однак, на порушення вимог пункту 3 розділу I Порядку №708, в оголошенні про проведення відкритих торгів та в пункті 4 розділу 1 тендерної документації предмет закупівель Замовником визначено за другою цифрою Єдиного закупівельного словника (ДК 021:2015: 45000000-7).
Крім того, за результатами моніторингу відповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам Закону установлено порушення, а саме:
- на порушення вимог частини 4 статті 23 Закону, технічні вимоги Замовника в тендерній документації (Додаток № 2 до тендерної документації «Технічне завдання щодо предмета закупівлі») містять посилання на конкретну торгову марку та виробника («Армстронг») без обґрунтування необхідності такого посилання;
- на порушення вимог пункту 19 частини 2 статті 22 Закону визначений Замовником у пункті 2 розділу V тендерної документації перелік формальних помилок, не відповідає переліку, затвердженому Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29.07.2020 № 715/34998, (далі – Наказ № 710), відповідно до якого формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки, наприклад «орфографічні помилки та технічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, які надані учасником; зазначення назви документу, необхідність у наданні якого передбачена цією документацією, у спосіб що відрізняється від вказаного в цій документації, та який підготований безпосередньо учасником, у разі якщо такий документ за своїм змістом відповідає вимогам цієї документації, відсутність визначеної замовником інформації (її окремих фрагментів) у змісті певного документу, подання якого вимагається згідно тендерної документації, та за умови наявності такої інформації в повному об’ємі у змісті іншого документу, наданого у складі тендерної пропозиції, тощо.
2. Висновок про наявність (із зазначенням переліку статей, пунктів нормативно-правових актів, що були порушені) або відсутність порушення, (порушень) законодавства.
За результатами моніторингу питання визначення предмету закупівлі встановлено порушення пункту 22 частини 1 статті 1 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог частини 4 статті 23, пункту 19 частини другої статті 22 Закону та Наказу № 710.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Дані автоматичних індикаторів ризиків не підтвердились.
3. Зобов'язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (у разі наявності таких порушень).
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом вжиття заходів по не допущенню їх в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.