-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
- 1
Водопровідні та санітарно-технічні роботи (Поточний ремонт системи водопостачання та протипожежного водогону газозбірних пунктів №1 - 4 Стрийського ВУПЗГ)
Закупівля здійснюється у відповідності https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2021-01-12-001768-b , згідно технічних вимог і якісних характеристик предмета закупівлі «Поточний ремонт системи водопостачання та протипожежного водогону газозбірних пунктів №1 - 4 Стрийського ВУПЗГ». Джерело фінансування: Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства).
Завершена
6 505 847.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 65 058.47 UAH
мін. крок: 1% або 65 058.47 UAH
Номер:
838dfbf1ffba4865b14edf216c8f5d32
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-09-21-000100
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
21.09.2022 00:00
Період моніторингу:
21.09.2022 17:09 - 13.10.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
21.09.2022 № 214
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
28 UA-2021-03-29-001190-b 29.03.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «ВІР-ТЕПЛО», ПП «Компанія ІНСТАЛБУД», ПП «НАКО ІНВЕСТ» та ТОВ «МБП-ТЕПЛОМЕРЕЖА», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору та змін до нього умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 11 жовтня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «УКРТРАНСГАЗ» на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену тендерним комітетом від 13 квітня 2021 року № 21/129-зм-1, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ВІР-ТЕПЛО» (далі – ТОВ «ВІР-ТЕПЛО»), приватного підприємства «Компанія ІНСТАЛБУД» (далі – ПП «Компанія ІНСТАЛБУД»), приватного підприємства «НАКО ІНВЕСТ» (далі – ПП «НАКО ІНВЕСТ») та товариства з обмеженою відповідальністю «МБП-ТЕПЛОМЕРЕЖА» (далі – ТОВ «МБП-ТЕПЛОМЕРЕЖА»), протокол розгляду тендерних пропозицій від 20 травня 2021, протокол розкриття тендерних пропозицій від 28 травня 2021 року, повідомлення про намір укласти договір від 28.05.2021, договір від 16.06.2021 № 2106000068, додаткові угоди від 08.11.2021 №1 та від 30.12.2021 № 2, пояснення Замовника на запит Держаудитслужби, отримані 28.09.2022 через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
14.10.2022 15:51 - 20.10.2022 00:00
Дата публікації висновку:
14.10.2022 15:51
Запити/Пояснення
Номер:
e32c3d43705b4187bf1d8890f57e2869
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
23.09.2022 10:51
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
29.09.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Водопровідні та санітарно-технічні роботи (Поточний ремонт системи водопостачання та протипожежного водогону газозбірних пунктів №1 - 4 Стрийського ВУПЗГ)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-03-29-001190-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість?
2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня
2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів»
(зі змінами).
3. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 6 розділу VI тендерної документації, в частині внесення забезпечення виконання договору про закупівлю.
4. Інформацію з документальним підтвердженням щодо виконання ТОВ «ВІР-ТЕПЛО» вимог частини другої статті 41 Закону.
5. Надати інформацію та документи, що підтверджують виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин для укладання додаткових угод від 08.11.2021 № 1 та від 30.12.2021 № 2 до договору від 16.06.2021 № 2106000068.
6. Враховуючи те, що строк дії за договором від 16.06.2021 № 2106000068 (з урахуванням змін внесених додатковою угодою від 30.12.2021 № 2) встановлено до 17.02.2022 просимо додатково надати інформацію та документи, які підтверджують виконання цього договору (рахунки-фактури, видаткові накладні, акти приймання-передачі, тощо) в тому числі й щодо здійснених розрахунків.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
f1142dee539f46eeadfcfce18701315d
Назва:
Відповідь на запит Державної аудиторської служби України від 23.09.2022
Дата опублікування:
28.09.2022 18:01
Опис:
Стосовно запиту ДАСУ в межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Водопровідні та санітарно-технічні роботи (Поточний ремонт системи водопостачання та протипожежного водогону газозбірних пунктів №1 - 4 Стрийського ВУПЗГ)» (ДК 021:2015:45330000-9 — Водопровідні та санітарно-технічні роботи ) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-03-29-001190-b), надаю наступну інформацію та копії документів за пунктами вищезгаданого запиту:
1) Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість?
Відповідь: АТ Укртрансгаз не є бюджетною організацією. АТ Укртрансгаз здійснює закупівлі відповідно до власних коштів, отриманих від господарської діяльності, тому у Товариства відсутні бюджетні призначення. Обґрунтування розміру витрат та визначення очікуваної вартості закупівлі здійснено на підставі внутрішніх розпорядчих документів Товариства з питань закупівель з урахуванням наказу Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 11.03.2014 № 7/15-2747 «Щодо визначення вартості поточного ремонту існуючих об’єктів будівництва» шляхом використання одного з методів визначення очікуваної вартості, передбаченого вказаними вище документами. Вартість ремонтних робіт визначена із застосуванням положень ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», чинного на дату формування документації закупівлі. На підтвердження очікуваної вартості надаємо скановані копії зведених кошторисних розрахунків у файлі «Зведений кошторисний розрахунок.7z».
Розраховані витрати щодо проведення процедури закупівлі передбачені планом потреб АТ «Укртрансгаз» та відображені у фінансовому плані АТ "Укртрансгаз".
Повідомляємо, що розрахунок витрат, визначення технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості регламентуються внутрішніми розпорядчими документами Товариства, що в умовах дії воєнного стану, введеного Указом Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» не можуть бути оприлюднені у публічних джерелах інформації.
Щодо технічних та якісних характеристик:
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на основі моніторингу відмов (аварійних ситуацій), проведенням обстеження технічного стану об’єкту та складанням Дефектних актів, скановані копії яких надаються у файлі «Дефектні акти.7z».
2) Надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів»
(зі змінами).
Відповідь: Постановою Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1266 внесено зміни до постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», а саме доповнено пунктом 4-1, яким зобов’язано суб’єктів господарювання державного сектору економіки забезпечити, зокрема, оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті.
АТ «Укртрансгаз» не відноситься до суб’єктів господарювання державного сектору економіки з огляду на таке. Згідно з частиною другою статті 22 Господарського кодексу України суб’єктами господарювання державного сектора економіки є суб’єкти, що діють на основі лише державної власності, а також суб’єкти, державна частка у статутному капіталі яких перевищує п’ятдесят відсотків чи становить величину, яка забезпечує державі право вирішального впливу на господарську діяльність цих суб’єктів.
Одночасно:
∙ АТ «Укртрансгаз» не діє на основі лише державної власності (активи Товариства становить також майно, що належить Товариству на праві власності);
∙ у статутному капіталі Товариства державна частка відсутня (відповідно до пункту 5.2 Статуту Акціонерного товариства «Укртрансгаз», затвердженого Рішенням акціонера АТ «Укртрансгаз» від 16.12.2020 № 431, статутний капітал Товариства поділено на прості іменні акції, 100% вартість яких сплачена повністю. Статутний капітал сформовано засновником та єдиним акціонером Товариства - Національною акціонерною компанією «Нафтогаз України»);
∙ внаслідок відсутності державної частки у статутному капіталі Товариства, відсутнє право вирішального впливу держави на його господарську діяльність.
Враховуючи, що Товариство не є суб’єктом господарювання державного сектору економіки, обов’язок оприлюднювати обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті у АТ «Укртрансгаз» відсутній.
3) Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 6 розділу VI тендерної документації, в частині внесення забезпечення виконання договору про закупівлю.
Відповідь: електронна банківська гарантія від 09.06.2021р. № 10098/21-ГВ з додатками, видана Акціонерним товариством «Банк інвестицій та заощаджень», яку надав переможець процедури закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВІР-ТЕПЛО» на підтвердження виконання умов пункту 6 розділу VI тендерної документації, в частині внесення забезпечення виконання договору про закупівлю, надається у файлі «Банківська гарантія з додатками.7z».
4) Інформацію з документальним підтвердженням щодо виконання ТОВ «ВІР-ТЕПЛО» вимог частини другої статті 41 Закону.
Відповідь: інформація з документальним підтвердженням щодо виконання ТОВ «ВІР-ТЕПЛО» вимог частини другої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) надається у файлі «Інформація щодо підтвердження ст.41 ч.2 ЗУ Про публічні закупівлі.7z».
5) Надати інформацію та документи, що підтверджують виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин для укладання додаткових угод від 08.11.2021 № 1 та від 30.12.2021 № 2 до договору від 16.06.2021 № 2106000068.
Відповідь:
5.1 інформація по ДУ №1 від 08.11.2021:
«ВІР-ТЕПЛО» звернулось до АТ «Укртрансгаз» листом №20/09-2021 від 20.09.2021 (№1001ВХ-21-12564 від 20.09.2021) (додається) щодо заміни устаткування (насосів), яка призведе до покращення якості предмета закупівлі без збільшення суми договору. Опрацювавши пропозицію підрядника, профільні технічні фахівці АТ «Укртрансгаз» підтвердили, що запропоноване до заміни устаткування відповідає вимогам тендерної документації і призведе до зменшення використання електричної енергії та покращення характеристик системи.
Враховуючи викладене, відповідні зміни було проведено шляхом укладання додаткової угоди №1 від 08.11.2021 до Договору у відповідності до пункту 3 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі».
5.2 інформація по ДУ №2 від 30.12.2021:
Відповідно до умов договору, строк дії договору – до 31.12.2021 року. Проте, термін виконання робіт за договором - 240 календарних днів з дати отримання від замовника письмового розпорядження (дозволу) на початок виконання робіт. Такий дозвіл було надано підряднику листом №1004ВИХ-21-179 від 22.06.2021 (додається). Враховуючи дату надання дозволу на початок виконання робіт, розрахункова кінцева дата завершення робіт повинна наступити 17.02.2022.
Враховуючи вище викладене, було укладено додаткову угоду №2 згідно якої було продовжено строк дії договору по 17.02.2022 (22.06.2021 + 240 днів) у відповідності до пункту 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі».
6) Враховуючи те, що строк дії за договором від 16.06.2021 № 2106000068 (з урахуванням змін внесених додатковою угодою від 30.12.2021 № 2) встановлено до 17.02.2022 просимо додатково надати інформацію та документи, які підтверджують виконання цього договору (рахунки-фактури, видаткові накладні, акти приймання-передачі, тощо) в тому числі й щодо здійснених розрахунків.
Відповідь: в підтвердження виконання договору, надаємо:
- копії актів виконаних робіт №1 - №8 – 8шт,
- копії платіжних доручень – 8шт.
Інформуємо, що роботи по договору не виконані в повному обсязі (не завершені). За порушення умов договору з підрядника стягнуто банківську гарантію забезпечення виконання договору. Крім цього, для вирішення питання щодо завершення робіт по договору на підрядника направлено листи №1001ВИХ-ВС-22-2393 від 19.07.2022 та №1001ВИХ-ВС-22-2813 від 08.08.2022 (додаються).