• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення М-13 Кропивницький – Платонове (на м. Кишинів) на ділянці км 99+484 - км 119+984, Миколаївська область

Умови надання забезпечення тендерної пропозиції визначені тендерною документацією

Завершена

1 201 916 051.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 009 580.26 UAH
Номер: 28a59d3c5c414e6499461097948711e8
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-08-29-000036
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26.08.2022 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 29.08.2022 11:31 - 20.09.2022 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 26.08.2022 № 183 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 2 UA-2021-03-26-005019-a 26.03.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник директора Департаменту моніторингу закупівель Лілія КРИВОНОС
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, morhachova.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень в рамках проведення моніторингу закупівлі – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 16 вересня 2022 року. Предметом аналізу були питання: своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень в межах проведення моніторингу закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 12.09.2022, договір від 10.09.2021 № 57-Б.
Період усунення порушень: 21.09.2022 16:37 - 27.09.2022 00:00
Дата публікації висновку: 21.09.2022 16:37

Запити/Пояснення

Номер: 78c75580a511433abbf175e522c9d4bc
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-07-27-000046
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27.07.2022 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 27.07.2022 14:25 - 18.08.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 27.07.2022 № 155 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 43 UA-2021-03-26-005019-a 26.03.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, m.zgoranets.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом установлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА», ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ», ПП «ПІВДЕНЬДОРТЕХ», ТОВ «Автомагістраль-Південь» (окрім питань, які були предметом розгляду Колегії АМКУ), відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 16 серпня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель служби автомобільних доріг у Миколаївській області (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену протокольним рішенням Уповноваженої особи від 26.03.2021 № 2/37/2021, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерної пропозиції від 12.07.2021, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА» (далі – ТОВ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА»), товариства з обмеженою відповідальністю «РОСТДОРСТРОЙ» (далі – ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ»), приватне підприємство «ПІВДЕНЬДОРТЕХ» (далі – ПП «ПІВДЕНЬДОРТЕХ»), товариства з обмеженою відповідальністю «Автомагістраль-Південь» (далі - ТОВ «Автомагістраль-Південь»), рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія АМКУ) від 03.06.2021 № 12490-р/пк-пз та від 05.07.2021 № 15086-р/пк-пз, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах до 11.06.2021, протокольне рішення уповноваженої особи від 13.07.2021 № 9/37/2021,повідомлення про намір укласти договір від 13.07.2021, договір від 10.09.2021 № 57-Б. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Колегії АМКУ, не здійснювався. Відповідно до вимог частини п’ятої статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. З огляду на викладене під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Держаудитслужба 03.08.2022 звернулась через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання, зокрема, інформації та документів на підставі яких Замовник обґрунтував розмір бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, а також, визначив його очікувану вартість та інформації щодо посилання на сторінку власного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, а також, інформації та документального підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ» умов пункту 6 розділу VI тендерної документації в частині надання забезпечення виконання договору про закупівлю, а також документального підтвердження щодо перерахування авансу переможцю торгів ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ» відповідно до вимог пункту 15.2 розділу 15 договору від 10.09.2021 № 57-б. Однак, Замовник на порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону не надав через електронну систему закупівель вищезазначену інформацію та документи протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту.
Період усунення порушень: 17.08.2022 17:19 - 01.09.2022 00:00
Дата публікації висновку: 17.08.2022 17:19

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: ЗАПЕРЕЧЕННЯ до Висновку ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ про результати моніторингу процедури закупівлі Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення М-13 Кропивницький – Платонове (на м. Кишинів) на ділянці км 99+484 - км 119+984, Миколаївська область (UA-2021-03-26-005019-a) На підставі ч.8 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» Служба автомобільних доріг у Миколаївській області (надалі за текстом – Замовник) використовує своє право та аргументовано заперечує наведені у Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі від 17.08.2022 року порушення законодавства у сфері публічних закупівель. 1. Відповідно до п.2 та враховуючи п.1 констатуючої частини висновку, установлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону, а саме не надання Замовником пояснень на запит Держаудитслужби, оприлюднений в електронній системі закупівель 17.08.2022р. Слід зазначити, що Замовником надані пояснення на зазначний запит Держаудитслужби. Нажаль, Миколаївська міська територіальна громада, на території якої розташований Замовник, із самого початку військової агресії Російської Федерації і до сьогодні, знаходиться в зоні бойових дій, наявні щоденні обстріли, бомбардування та погрози життю, мережа інтернет працює зі збоями, тому у уповноваженої особи не було змоги своєчасно розмістити у електронній системі закупівель відповідь на запит. Однак, пояснення на запит замовник надав та розмістив в електронній системі закупівель, використовуючи доступний функціонал серпня 2022 року. Тому твердження що Замовник не надав пояснення, інформацію та документи є хибними. Враховуючи наведену аргументацію, Замовник заперечує наявність порушень, визначених Держаудитслужбою у Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення М-13 Кропивницький – Платонове (на м. Кишинів) на ділянці км 99+484 - км 119+984, Миколаївська область (UA-2021-03-26-005019-a).
Дата публікації звіту: 31.08.2022 12:43

Запити/Пояснення