-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення М-13 Кропивницький – Платонове (на м. Кишинів) на ділянці км 99+484 - км 119+984, Миколаївська область
Умови надання забезпечення тендерної пропозиції визначені тендерною документацією
Завершена
1 201 916 051.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 009 580.26 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 009 580.26 UAH
Номер:
28a59d3c5c414e6499461097948711e8
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-08-29-000036
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
26.08.2022 00:00
Період моніторингу:
29.08.2022 11:31 - 20.09.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
26.08.2022 № 183
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
2 UA-2021-03-26-005019-a 26.03.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник директора Департаменту моніторингу закупівель Лілія КРИВОНОС
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень в рамках проведення моніторингу закупівлі – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 16 вересня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень в межах проведення моніторингу закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 12.09.2022, договір від 10.09.2021 № 57-Б.
Період усунення порушень:
21.09.2022 16:37 - 27.09.2022 00:00
Дата публікації висновку:
21.09.2022 16:37
Запити/Пояснення
Номер:
bd9f03a44ef541fd9289a0e7e8e73bcc
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
07.09.2022 09:56
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
13.09.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення М-13 Кропивницький – Платонове (на м. Кишинів) на ділянці км 99+484 - км 119+984, Миколаївська область (ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг CPV: 45233000-9). (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-03-26-005019-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документальне підтвердження) щодо продовження строку укладання договору до 60 днів з дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір (13.07.2021).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
a7155fd76eb94944ab0c89b712de619c
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
12.09.2022 12:24
Опис:
Служба автомобільних доріг у Миколаївській області надає пояснення по суті питаня, викладеного у запиті.
Протоколом № 11/37/2021 від 30.07.2021 року уповноваженою особою у зв’язку з наявністю обгрунтованої необхідності, прийняте рішення продовжити строк укладення договору з переможцем закупівлі Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення М-13 Кропивницький – Платонове (на м. Кишинів) на ділянці км 99+484 - км 119+984, Миколаївська область (UA-2021-03-26-005019-a) – Товариство з обмеженою відповідальністю «Ростдорстрой» до 60 днів. (Відповідно до частини 6 статті 33 Закону, замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів). Протокол № 11/37/2021 від 30.07.2021р. додається.
Номер:
78c75580a511433abbf175e522c9d4bc
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-07-27-000046
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
27.07.2022 00:00
Період моніторингу:
27.07.2022 14:25 - 18.08.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
27.07.2022 № 155
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
43 UA-2021-03-26-005019-a 26.03.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом установлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА», ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ», ПП «ПІВДЕНЬДОРТЕХ», ТОВ «Автомагістраль-Південь» (окрім питань, які були предметом розгляду Колегії АМКУ), відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 16 серпня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель служби автомобільних доріг у Миколаївській області (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену протокольним рішенням Уповноваженої особи від 26.03.2021 № 2/37/2021, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерної пропозиції від 12.07.2021, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА» (далі – ТОВ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА»), товариства з обмеженою відповідальністю «РОСТДОРСТРОЙ» (далі – ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ»), приватне підприємство «ПІВДЕНЬДОРТЕХ» (далі – ПП «ПІВДЕНЬДОРТЕХ»), товариства з обмеженою відповідальністю «Автомагістраль-Південь» (далі - ТОВ «Автомагістраль-Південь»), рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія АМКУ) від 03.06.2021 № 12490-р/пк-пз та від 05.07.2021 № 15086-р/пк-пз, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах до 11.06.2021, протокольне рішення уповноваженої особи від 13.07.2021 № 9/37/2021,повідомлення про намір укласти договір від 13.07.2021, договір від 10.09.2021 № 57-Б.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Колегії АМКУ, не здійснювався.
Відповідно до вимог частини п’ятої статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
З огляду на викладене під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Держаудитслужба 03.08.2022 звернулась через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання, зокрема, інформації та документів на підставі яких Замовник обґрунтував розмір бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, а також, визначив його очікувану вартість та інформації щодо посилання на сторінку власного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, а також, інформації та документального підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ» умов пункту 6 розділу VI тендерної документації в частині надання забезпечення виконання договору про закупівлю, а також документального підтвердження щодо перерахування авансу переможцю торгів ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ» відповідно до вимог пункту 15.2 розділу 15 договору від 10.09.2021 № 57-б.
Однак, Замовник на порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону не надав через електронну систему закупівель вищезазначену інформацію та документи протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту.
Період усунення порушень:
17.08.2022 17:19 - 01.09.2022 00:00
Дата публікації висновку:
17.08.2022 17:19
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
ЗАПЕРЕЧЕННЯ до Висновку ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ про результати моніторингу процедури закупівлі Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення М-13 Кропивницький – Платонове (на м. Кишинів) на ділянці км 99+484 - км 119+984, Миколаївська область
(UA-2021-03-26-005019-a)
На підставі ч.8 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» Служба автомобільних доріг у Миколаївській області (надалі за текстом – Замовник) використовує своє право та аргументовано заперечує наведені у Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі від 17.08.2022 року порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
1. Відповідно до п.2 та враховуючи п.1 констатуючої частини висновку, установлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону, а саме не надання Замовником пояснень на запит Держаудитслужби, оприлюднений в електронній системі закупівель 17.08.2022р. Слід зазначити, що Замовником надані пояснення на зазначний запит Держаудитслужби. Нажаль, Миколаївська міська територіальна громада, на території якої розташований Замовник, із самого початку військової агресії Російської Федерації і до сьогодні, знаходиться в зоні бойових дій, наявні щоденні обстріли, бомбардування та погрози життю, мережа інтернет працює зі збоями, тому у уповноваженої особи не було змоги своєчасно розмістити у електронній системі закупівель відповідь на запит. Однак, пояснення на запит замовник надав та розмістив в електронній системі закупівель, використовуючи доступний функціонал серпня 2022 року. Тому твердження що Замовник не надав пояснення, інформацію та документи є хибними.
Враховуючи наведену аргументацію, Замовник заперечує наявність порушень, визначених Держаудитслужбою у Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення М-13 Кропивницький – Платонове (на м. Кишинів) на ділянці км 99+484 - км 119+984, Миколаївська область (UA-2021-03-26-005019-a).
Дата публікації звіту:
31.08.2022 12:43
Запити/Пояснення
Номер:
3eb691cd2cb34298910451b441e678de
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
03.08.2022 09:41
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
09.08.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт капітального ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення М-13 Кропивницький – Платонове (на м. Кишинів) на ділянці км 99+484 - км 119+984, Миколаївської області (ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-03-26-005019-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ» умов пункту 6 розділу VI тендерної документації в частині надання забезпечення виконання договору про закупівлю.
Чи перераховано аванс переможцю торгів ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ» відповідно до вимог пункту 15.2 розділу 15 договору від 10.09.2021 № 57-б (далі – Договір)?
У разі перерахування авансу переможцю торгів ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ», надати документальне підтвердження його перерахування та використання відповідно до пункту 15.2 розділу 15 Договору.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
65d885209ab8408099ed5d75b3667782
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
30.08.2022 13:59
Опис:
Служба автомобільних доріг у Миколаївській області (надалі – Замовник) надає пояснення по суті питань, викладених у запиті.
1. Щодо обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості.
Розмір бюджетного призначення Замовником не обґрунтовувався, так як Замовник є одержувачем бюджетних коштів, а бюджетне призначення відповідно норм Бюджетного кодексу України - повноваження головного розпорядника бюджетних коштів, надане цим Кодексом, законом про Державний бюджет України (рішенням про місцевий бюджет), яке має кількісні, часові і цільові обмеження та дозволяє надавати бюджетні асигнування.
Обгрунтування технічних та якісних характеристик даного предмету закупівлі, а також визначення його очікуваної вартості здійснено на підставі затвердженої проектної документації, що пройшла комплексну експертизу. Відповідно до позитивного експертного звіту ТОВ «ЕКСПЕРТ ПРОЕКТ ГРУП» № 974-201-20/КП від 09.03.2021 щодо розгляду проектної документації за робочим проектом «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення М-13 Кропивницький-Платонове (на м. Кишинів) на ділянці км 99+484 - км 119+984, Миколаївська область» проектна документація затверджена в установленому порядку з відповідними техніко-економічними показниками.
Саме на підставі зазначеної проектної документації та нормативних документів у сфері дорожнього господарства, визначено очікувану вартість предмета закупівлі, його технічні та якісні характеристики.
2. Щодо розміщення інформації відповідно до вимог пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (пункт 4-1 в зазначеній Постанові відсутній).
Постанова Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» прийнята з метою забезпечення ефективного використання державних коштів, про що йдеться в преамбулі зазначеної постанови, і ніяким чином не стосується дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель.
Відповідно ст.5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», контроль за дотриманням законодавства у сфері закупівель здійснюється шляхом проведення моніторингу закупівлі у порядку, встановленому Законом України "Про публічні закупівлі", проведення перевірки закупівель, а також під час державного фінансового аудиту та інспектування.
Відповідно п.14 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), моніторинг процедури закупівлі - аналіз дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель.
Відповідно ч.5 ст.8 Закону, протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Так як Постанова Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 стосується лише ефективності використання державних коштів і не є складовою законодавства у сфері публічних закупівель, то виконання приписів зазначеної постанови не може бути предметом дослідження моніторингу процедури закупівлі відповідно до норм Закону, у Замовника відсутній обов’язок надавати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Стверджуємо, що інформація, передбачена пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» Замовником розміщена на власному веб-сайті, однак враховуючи те, що Миколаївська міська територіальна громада знаходиться в зоні бойових дій, доступ до блоку інформації відсутній та неможливий.
3. Щодо інформації та її документального підтвердження про виконання переможцем процедури закупівлі ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ» умов пункту 6 розділу VI тендерної документації в частині надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Переможцем закупівлі ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ» на виконання умов тендерної документації надано:
- оригінал банківської гарантії № 205819-Г-2687 від 26.07.2021р., що видана АТ «БАНК СІЧ»,
- засвідчені належним чином копію банківської гарантії № 205819-Г-2687 від 26.07.2021р. та копію ліцензії АТ «БАНК СІЧ»,
- копія довіреності, виданої АТ «БАНК СІЧ» на уповноважену особу на підписання гарантії, засвідчена належним чином.,
Скан – копії зазначених документів додаються.
4. Щодо перерахування авансу переможцю торгів - ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ» .
Замовник звертає увагу, що відповідно до статті ст.5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», контроль за дотриманням законодавства у сфері закупівель здійснюється шляхом проведення моніторингу закупівлі у порядку, встановленому Законом України "Про публічні закупівлі", проведення перевірки закупівель, а також під час державного фінансового аудиту та інспектування.
Відповідно п.14 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), моніторинг процедури закупівлі - аналіз дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель.
Розділом VIII Закону України «Про публічні закупівлі» регламентовано основні вимоги до договору про закупівлю, внесення змін до нього, звітність про виконання договору та випадки нікчемності договору про закупівлю. Оплата робіт, в тому числі попередня, є умовою укладеного господарського договору і жодним нормативним актом в сфері публічних закупівель не регламентовано порядок проведення розрахунків між контрагентами по укладеному договору, документальне супроводження вказаних розрахунків.
Також звертаємо увагу, що відповідно до п.1 ч.4 Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013р. № 631, стан виконання умов договору, внесення змін до нього, в тому числі вимог щодо якості, кількості (обсягів) предмета закупівлі, ціни договору, віднесено до питань, які не можуть бути перевірені під час моніторингу процедури закупівлі. Ще раз підкреслюємо, що розрахунки між Замовником та підрядником є саме умовою договору.
Відповідно до приписів ст. 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.