• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Овочі та фрукти свіжі (код ДК 021:2015 - 03220000-9 - "Овочі, фрукти та горіхи") (Придбання фруктів та овочів для закладів загальної середньої та дошкільної освіти Вороновицької територіальної громади).

Завершена

632 559.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 162.80 UAH
Номер: cce4cde799af4bf484d9c901f86797e3
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-05-19-000022
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19.05.2021 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 19.05.2021 15:49 - 10.06.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 19.05.2021 №316 Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби від 19.05.2021 №316 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 2. UA-2021-03-26-014665-c  26.03.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 43) 266-13-92, laevskazakupivli@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
  • Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів встановлено порушення вимог пункту 14 Наказу №1082. За результатами аналізу питання щодо дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення п.1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання щодо надання відповіді на вимогу про усунення порушення встановлено порушення вимог частини першої статті 24 Закону. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема, в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку або аргументовані заперечення до висновку або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 01 червня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», із змінами (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік Відділу освіти, культури, туризму та спорту Вороновицької селищної ради (далі - замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету (протокол від 26 березня 2021 року), тендерну пропозицію ФОП «Савєльєв Анатолій Володимирович», протокол засідання тендерного комітету від 16 квітня 2021 року №40, повідомлення про намір укласти договір, договір від 30 квітня 2021 року №12, звіт про результати проведення процедури закупівлі, пояснення від 25 та 27 травня 2021 року, отримані від замовника через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що замовником на порушення вимог пункту 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року №1082 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 року за №610/34893 (далі – Наказ №1082), в оголошенні про проведення відкритих торгів в окремих електронних полях не зазначена інформація щодо коду товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі. Так, замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів зазначено код ДК 021:2015 - 03220000-9 – «Овочі, фрукти та горіхи», тоді як Національний класифікатор України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затверджений наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року №1749 містить наступні позиції щодо товарів, які має намір придбати замовник, а саме: 03222340-8 — «Виноград», 03222111-4 – «Банани», 03222210-8 – «Лимони», 03222320-2 – «Яблука, груші, айва», 03221111-7 – «Буряк», 03221113-1 – «Цибуля», 03221410-3 – «Капуста качанна», 03221270-9 – «Огірки», 03221240-0 – «Помідори», 03221112-4 – «Морква». Поряд з цим, установлено, що у складі тендерної пропозиції учасника ФОП «Савєльєв Анатолій Володимирович» відсутні документи, які вимагались тендерною документацією, а саме: - довідка у довільній формі про те, чи використовує учасник у своїй діяльності печатку (якщо не використовує, то з якого часу і чим це підтверджується), чим порушено вимоги п.1 Розділу ІІІ. тендерної документації; - інформаційна довідка в довільній формі щодо незастосування до учасника санкцій відповідно до Закону України «Про санкції» та чинного законодавства України, чим порушено вимоги п.1 Розділу ІІІ. тендерної документації; - протокол випробувань або сертифікат відповідності на виноград «Киш-миш» (дійсний на момент проведення відкритих торгів). Відповідно до п.1 частини першої статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абз.1 частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Однак, на порушення вимог п.1 частини першої статті 31 Закону замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП «Савєльєв Анатолій Володимирович», як таку, що не відповідає встановленим абз.1 частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, а уклав з ним договір від 30 квітня 2021 року №12. Також, встановлено, що замовник на звернення про усунення порушення номер UA-2021-03-26-014665-c.a1, яке оприлюднене учасником ФОП «Мирза Тамара Федорівна» в електронній системі закупівель 22 квітня 2021 року, не оприлюднив відповідь у строки визначені частиною першою статті 24 Закону.
Період усунення порушень: 01.06.2021 16:31 - 16.06.2021 00:00
Дата публікації висновку: 01.06.2021 16:31

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Згідно висновку Держаудитслужби від 01 червня 2021 року виявлені порушення в закупівлі UA-2021-03-26-014665-с Овочі та фрукти свіжі. Відділом освіти, культури, туризму та спорту Вороновицької селищної ради опублікована додаткова угода №1/12 від 07.06.2021 року на зменшення суми договору №12 від 30 квітня 2021 року. Виявлені порушення усунуті в термін 5 робочих днів, договір розірвано в системі ProZorro.
Дата публікації звіту: 08.06.2021 09:40

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionAwarded: Так
  • other: Так
  • corruptionFailureDocuments: Так
Опис: Порушення усунуто шляхом розірвання договору
Дата публікації: 08.06.2021 10:43

Запити/Пояснення