-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Конструкційні матеріали (Асфальтобетонна суміш АСГ.ПБ.Др.Щ.А.НП.1. ДСТУ Б В.2.7-119:2011, СОУ 42.1-37641918-114:2014 (А – 20м або еквівалент) та асфальтобетонна суміш АБмп.Др.А.НП ДСТУ Б В.2.7-119:2011, ДСТУ 8959:2019 (А – 20МКА або еквівалент)
Завершена
4 220 450.67
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 21 102.25 UAH
мін. крок: 0.5% або 21 102.25 UAH
Номер:
a87188f6e29e4002a4368493dea45a62
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-10-11-000002
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
08.10.2021 00:00
Період моніторингу:
11.10.2021 14:54 - 03.11.2021 23:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
08.10.2021 № 586
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 08.10.2021 № 586
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2021-03-26-004077-c 26.03.2021
дані автоматичних індикаторів ризиків;
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесенні змін до договору - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 21.10.2021.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням тендерного комітету від 26.03.2021 № 26/03, тендерну пропозицію ТОВ «АБЗ-1», реєстр отриманих тендерних пропозицій від 13.04.2021, протокол розкриття, протокол засідання тендерного комітету від 20.04.2021 № 20/04/1, рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 17.05.2021 № 10768-р/пк-пз, протокол засідання тендерного комітету від 28.05.2021 № 28/05, повідомлення про намір укласти договір від 28.05.2021, договір від 16.06.2021 № 114, додаткову угоду від 05.10.2021 № 1, пояснення Замовника від 18.10.2021.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався.
Період усунення порушень:
25.10.2021 15:31 - 29.10.2021 00:00
Дата публікації висновку:
25.10.2021 15:31
Запити/Пояснення
Номер:
2d4664d01c0f4c89ba7afcf74b77ae81
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
12.10.2021 16:36
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.10.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі конструкційних матеріалів (Асфальтобетонна суміш АСГ.ПБ.Др.Щ.А.НП.1. ДСТУ Б В.2.7-119:2011, СОУ 42.1-37641918-114:2014 (А – 20м або еквівалент) та асфальтобетонна суміш АБмп.Др.А.НП ДСТУ Б В.2.7-119:2011, ДСТУ 8959:2019 (А – 20МКА або еквівалент) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-03-26-004077-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
4967df0a433a40ae8a39b066c02b0e6a
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
18.10.2021 15:41
Опис:
Щодо питання 1. Обґрунтування технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі здійснювалося на підставі службовою записки ініціатора закупівлі. Розмір бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість на підставі проведеного моніторингу цін (запит комерційних пропозицій) та керуючись Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 18.02.2020р. №275. Щодо питання 2. Посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі - https://kyivaudit.gov.ua/vr/ka/cabinet.nsf/0/578929EEF643E27BC22586A40028DF8E