• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Технічне переоснащення пристроїв ЕЦ-3 ст. Козятин-1 регіональної філії «Південно-Західна залізниця»

Більш детальна інформація в тендерній документації. Проект договору в тендерній документації.

Завершена

24 552 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 122 760.00 UAH
Номер: 686cf7f55d3c437cab4f19883f191ed1
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-07-02-000071
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02.07.2021 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 02.07.2021 15:53 - 24.07.2021 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 02.07.2021 № 215 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 12 UA-2021-03-25-009774-c 25.03.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, pashkova.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, надання роз’яснень на вимогу учасника, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 22 липня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, надання роз’яснень на вимогу учасника, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель регіональної філії «Південно-Західна залізниця» акціонерного товариства «Укрзалізниця» (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом засідання тендерного комітету Замовника від 25.03.2021 № 7, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Трейд-Вест» (далі – ТОВ «Трейд-Вест»), товариства з обмеженою відповідальністю «НВО «Трансавтоматика» (далі – ТОВ «НВО «Трансавтоматика»), реєстр отриманих тендерних пропозицій та протокол розгляду тендерних пропозицій від 29.04.2021 № 7/1, повідомлення щодо продовження строку розгляду пропозиції від 22.04.2021,протокол про визначення переможця від 05.05.2021 № 7/2, повідомлення про намір укласти договір від 05.05.2021, договір підряду від 25.05.2021 № ПЗ/Ш-21278/НЮ (далі - Договір), додаткова угода до Договору від 14.07.2021, пояснення та документи Замовника на запит Держаудитслужби, надане через електронну систему закупівель 16.07.2021 та 21.07.2021.
Період усунення порушень: 27.07.2021 17:21 - 31.07.2021 00:00
Дата публікації висновку: 27.07.2021 17:21

Запити/Пояснення