-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
21Т-044_44210000-5 - Конструкції та їх частини (Швелер стальний в асортименті)
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська мова.
Завершена
5 131 440.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 51 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 51 000.00 UAH
Номер:
88ec55e67f8642e19b7db2b50ce2f6b0
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-11-30-000088
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
30.11.2021 00:00
Період моніторингу:
01.12.2021 09:31 - 23.12.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
30.11.2021 № 760
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року №23, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 188 (із змінами внесеними наказами Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, від 21.01.2020 №16)
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
В.о.начальника Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області Ганна ШКЛЯР
Додаток
до наказу
Західного офісу
Держаудитслужби
від 30.11.2021 № 760
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
2. UA-2021-03-25-009755-c від 25.03.2021 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу, питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону встановлено порушення пункту 3 частини другої статті 21 Закону.
За результатами аналізу питання щодо своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом установлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону
За результатами аналізу, питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані та його відповідність вимогам Закону, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 8 грудня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані та його відповідність вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність оголошення про проведення відкритих торгів та тендерної документації вимогам Закону, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Акціонерного товариства «Укргазвидобування» (далі - Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 25.03.2021 №543, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ФОРТЕКС» (далі - ТОВ «ФОРТЕКС»), товариства з обмеженою відповідальністю «МЕТІНВЕСТ-СМЦ» (далі - ТОВ «МЕТІНВЕСТ-СМЦ»), товариства з обмеженою відповідальністю «ЮГСТАЛЬ» (далі - ТОВ «ЮГСТАЛЬ»), товариства з обмеженою відповідальністю «СОТА УКРАЇНА» (далі - ТОВ «СОТА УКРАЇНА») протокол розгляду тендерних пропозицій, протокол від 25.05.2021 за №21 Т-044, повідомлення про намір укласти договір від 25.05.2021, договір від 09.06.2021 №044, пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель від 07.12.2021.
Аналізом оголошення про проведення відкритих торгів встановлено, що на порушення пункту 3 частини другої статті 21 Закону Замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів не зазначено місце поставки товарів.
Відповідно до частини першої статті 4 Закону планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель.
При цьому згідно із вимогами пункту 3 частини другої статті 4 Закону річний план закупівель повинен містити інформацію про розмір бюджетного призначення та/або очікувана вартість предмета закупівлі.
Отже, перед здійсненням процедури закупівлі замовник зобов’язаний визначити очікувану вартість предмета закупівлі з урахуванням усіх його необхідних технічних, функціональних та якісних характеристик.
Згідно із частиною п’ятою статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель.
Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. З огляду на викладене під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області 02.12.2021 звернулось через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання, зокрема, інформації та документів на підставі яких Замовник обґрунтував розмір витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначив його очікувану вартість, а також щодо отримання інформації про посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якій розміщено зазначену інформацію, відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710).
Однак Замовник на порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону не надав через електронну систему закупівель інформацію та документи на підставі яких розрахував розмір витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначив його очікувану вартість.
Період усунення порушень:
08.12.2021 15:57 - 23.12.2021 00:00
Дата публікації висновку:
08.12.2021 15:57
Оскарження висновку в суді
Опис:
Інформація стосовно подання до суду оскарження висновку ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ за результатами проведеного моніторингу закупівлі
Дата публікації:
21.12.2021 10:17
Дата відкриття провадження:
22.12.2021 15:00
Номер відкриття провадження:
640/37658/21
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Аргументовані заперечення на висновок про результати моніторингу Державною аудиторською службою України процедури відкритих торгів з оприлюдненням оголошення про проведення відкритих торгів відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) по предмету закупівлі 44210000-5 - Конструкції та їх частини (Швелер стальний в асортименті), 21Т-044, ідентифікатор закупівлі UA-2021-03-25-009755-c
Дата публікації звіту:
14.12.2021 10:48
Запити/Пояснення
Номер:
5d8731cff75b42378e4862e2c4a8e4ba
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
02.12.2021 10:19
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.12.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «21Т-044_44210000-5 - Конструкції та їх частини (Швелер стальний в асортименті)
21Т-044_44210000-5 - Structures and parts of structures (Steel channel in assortment)» ДК 021:2015: 44210000-5 — Конструкції та їх частини, (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-03-25-009755-с), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів.
Також, необхідно надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
34e2ffff8dbf4a3d98cdcbbe80c472bc
Назва:
Пояснення на запит Державної аудиторської служби України
Дата опублікування:
07.12.2021 10:52
Опис:
Пояснення на запит Державної аудиторської служби України (далі – ДАСУ) в рамках моніторингу процедури відкритих торгів з оприлюдненням оголошення про проведення відкритих торгів відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) по предмету закупівлі 44210000-5 - Конструкції та їх частини (Швелер стальний в асортименті), 21Т-044, ідентифікатор закупівлі UA-2021-03-25-009755-c