• Переговорна процедура
  • Безлотова
  • КЕП
  • Без аукціону

Борошно пшеничне першого, другого ґатунку, борошно пшеничне вищого ґатунку ( Код за ДК 021:2015 - 15610000-7 - Продукція борошномельно-круп'яної промисловості)

Категорія Замовника: Відповідно до п.3 ч.4 ст.2 ЗУ «Про публічні закупівлі»

Завершена

345 000.00 UAH з ПДВ
Номер: 1390da8251af4a7fbb07115e5d9c4218
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-04-05-000028
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05.04.2021 00:00
Автор: УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛ., UA-EDR 40913645
Період моніторингу: 06.04.2021 10:23 - 28.04.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З 05.04.2021 № 228 Львів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189 НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Заступник начальника Західного офісу Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК Додаток до наказу від 05.04.2021 № 228 Витяг із переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу; унікальний номер; дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі. Особа, відповідальна за здійснення моніторингу. 8. UA-2021-03-25-006404-b; 25.03.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Наталія Пушкар. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Адреса: Ukraine, Хмельницька, Хмельницький
Контактна особа: УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛ. (Хмельницька обл.), +38 (0 38) 276-55-94, pushkar.prozorro@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в повідомленні про намір укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі встановлено порушення порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, чим не дотримано пункту 14 Наказу № 1082 щодо зазначення коду товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав для застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам узгодженої ціни пропозиції учасника – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема врахувати виявлені порушення пункту 14 Наказу № 1082 під час розміщення в електронній системі закупівель інформації про предмет закупівлі та вжити заходи щодо недопущення таких порушень в подальшому.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 07 квітня 2021 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав для застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), повноти відображення інформації в повідомленні про намір укласти договір про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам узгодженої ціни пропозиції учасника. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік Зяньковецького психоневрологічного інтернату (далі – Замовник), протокол переговорів від 24.03.2021 № б/н, повідомлення про намір укласти договір від 25.03.2021, договір про закупівлю від 05.04.2021 № 57. За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що під час унесення інформації щодо предмета закупівлі в повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі не дотримано пункту 14 наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082 «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за № 610/34893 (далі – Наказ № 1082) щодо зазначення коду товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі. Національний класифікатор України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затверджений наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року №1749 містить слідуючі позиції щодо товару, який має намір придбати Замовник згідно інформації, розміщеної в пункті 5 річного плану закупівель, а саме: 15612100-2 — Борошно пшеничне (Wheat flour); 15612110-5 — Борошно цільнозернове (Wholemeal flour); 15612120-8 — Борошно хлібопекарське (Breadmaking flour); 15612130-1 — Борошно загального призначення (Plain flour); 15612150-7 — Борошно кондитерське (Pastry flour); 15612190-9 — Борошно самопіднімальне (Self-raising flour)/ Згідно інформації, оприлюдненої Замовником в електронній системі закупівель умовою для застосування переговорної процедури Замовником визначено пункт 1 частини другої статті 40 Закону, а саме: якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації. Аналізом інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, зокрема протокольного рішення уповноваженої особи Замовника від 24.03.2021 № б/н щодо обрання переможця переговорної процедури закупівлі встановлено, що в зазначеному протокольному рішенні уповноваженої особи Замовника відсутня інформація про спосіб підтвердження відсутності підстав, зазначених у частині першій статті 17 Закону під час проведення переговорної процедури закупівлі та інформація щодо відповідності учасника вимогам, визначених частиною першої статті 17 Закону.
Період усунення порушень: 08.04.2021 10:34 - 23.04.2021 00:00
Дата публікації висновку: 08.04.2021 10:34

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: За результатами моніторингу Держаудитслужбою процедури закупівлі встановлено, що під час внесення інформації, щодо предмета закупівлі в повідомленні про намір укласти договір про закупівлю, за результатами застосування переговорної процедури закупівлі, не дотримано пункт 14 наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082 «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за № 610/34893 (далі – Наказ № 1082) щодо зазначення коду товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі. Відносно цього повідомляємо наступне: Закон України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Відповідно до пункту 22 частини першої статті 1 Закону: предмет закупівлі — товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку. Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Під час унесення інформації, щодо предмета закупівлі товарів та послуг в оголошення, оприлюднення яких передбачено Законом, та повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі в окремих електронних полях зазначається інформація, визначена пунктом 12 та абзацами другим - четвертим пункту 13 цього Порядку, та інформація щодо: назви товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі; коду товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі. Оскільки Замовником чітко визначено предмет закупівлі – Борошно пшеничне першого, другого ґатунку, борошно пшеничне вищого ґатунку що відповідає Коду за ДК 021:2015 - 15610000-7 – Продукція борошномельно-круп'яної промисловості і дає учасникам закупівлі повну інформацію про предмет закупівлі, потреби в деталізації закупівлі в уповноваженої особи не виникло по причині того, що інформація про предмет закупівля є точною, достовірною та зрозумілою для учасника. Окрім цього, Листом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 03 вересня 2020 року № 3304-04-53972-06 вказано, що листи Міністерства не встановлюють норм права, носять виключно рекомендаційний та інформативний характер. Стосовно виявленого порушення «в зазначеному протокольному рішенні уповноваженої особи Замовника відсутня інформація про спосіб підтвердження відсутності підстав, зазначених у частині першій статті 17 Закону під час проведення переговорної процедури закупівлі та інформація щодо відповідності учасника вимогам, визначених частиною першою статті 17 Закону.» Повідомляємо наступне – При проведенні переговорної процедури закупівлі по вищезазначеному предмету закупівлі, нами на адресу учасника було направлено запрошення за № 88 від 23.03.2021 року в якому вказано надати підтвердження про відсутність підстав для відмови йому (їм) в участі у процедурі закупівлі відповідно до частини першої статті 17 Закону. Учасником дана вимога виконана та подано гарантійний лист б/н від 24.03.2021 р. – Про відсутність підстав згідно ч.1 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» Відповідно до ст.40 Закону Переговорна процедура не передбачає створення та публікацію тендерної документації, на веб-порталі (prozorro.gov.ua) публікуються тільки наступні документи • повідомлення про намір укласти договір – протягом 1 дня з дня прийняття рішення про намір укласти договір (оприлюднює Замовник); • договір про закупівлю – протягом 3 робочих днів з дня його укладення (оприлюднює Замовник); • звіт про результати проведення процедури закупівлі – автоматично формується електронною системою та оприлюднюється на порталі протягом 1 дня після оприлюднення Замовником договору про закупівлю; що свідчить про те, що уповноваженою особою дотримано усіх норм Закону, щодо переговорної процедури.
Дата публікації звіту: 27.04.2021 10:13