• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Код ДК 021:2015 - 39120000-9 - Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи (меблі корпусні стандартні)

Торги відмінено

4 206 960.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 42 069.60 UAH
Номер: e4ec8fc9913d4c98927f79790a08de21
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-06-14-000034
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10.06.2021 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 14.06.2021 15:11 - 08.07.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 10.06.2021 № 255 (дата) Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Курган Г. від 10.06.2021 року. Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 10.06.2021 № 255 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 105 UA-2021-03-25-006147-b 25.03.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ганна КУРГАН
Адреса: Ukraine, Харківська, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Харківська обл.), +38 (0 99) 663-68-36, olgagrebenik@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За наслідками моніторингу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення пункту 3 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності розміщення інформації про публічну закупівлю, розгляду тендерних пропозицій, наявності підстав для відхилення, повноти виконання рішень колегії АМКУ – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема вжити заходів передбачених пунктом 2 частини першої статті 32 Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 24 червня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності розміщення інформації про публічну закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції, чинній після 19.04.2020 (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, наявності підстав для відхилення, повноти виконання рішень колегії АМКУ. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Комунального підприємства «Харківські теплові мережі» (далі – Замовник) від 19.04.2021 №525, тендерну пропозицію Фізичної особи-підприємця БУРАВКОВ АНДРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «ЛИХАЧОВСЬКА МЕБЛЕВА ФАБРИКА», протокол засідання тендерного комітету від 06.05.2021 № 725, протокол засідання тендерного комітету від 07.05.2021 № 726, Рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 27.05.2021 №11761 -р/пк-пз. За наслідками моніторингу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що тендерна документація, а саме Додаток 2 до тендерної документації (Технічне завдання) не містить інформації про якісні характеристики предмета закупівлі. Крім того, інформація про технічні характеристики наведена не в повному обсязі, зокрема відсутня інформація про товщину матеріалу. Зазначене є порушенням Замовником пункту 3 частини другої статті 22 Закону. Ознаку порушення законодавства у сфері публічних закупівель, щодо якої спрацював автоматичний індикатор ризиків RISK-1-7 (Замовник перевищив строк розгляду (понад п’ять робочих днів) тендерної пропозиції, яку за результатами оцінки визначено найбільш економічно вигідною, та не оприлюднив повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції) – не підтверджено. Ознаку порушення законодавства у сфері публічних закупівель, щодо якої спрацював автоматичний індикатор ризиків RISK-2-19-1 (Замовник відхилив дві тендерні пропозиції учасників в одній закупівлі та при цьому в цій закупівлі залишилося не менше двох невідхилених тендерних пропозицій) – не підтверджено.
Період усунення порушень: 25.06.2021 19:09 - 13.07.2021 00:00
Дата публікації висновку: 25.06.2021 19:09

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: З метою виконання висновку ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Харківська обл.) від 25.06.2021року, у зв’язку з неможливістю усунення виявлених порушень шляхом внесення змін до тендерної документації, закупівля Код ДК 021:2015 - 39120000-9 - Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи (меблі корпусні стандартні) скасована Замовником. Відповідне рішення оприлюднене в електронній системі закупівель у встановленому законом порядку.
Дата публікації звіту: 01.07.2021 16:00