• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДСТУ Б Д. 1.1-1:2013. Капітальний ремонт (заміна вікон та дверей на енергозберігаючі) в приміщеннях навчального корпусу №3 Державного закладу «Дніпропетровська медична академія Міністерства охорони здоров’я України» за адресою: пл. Соборна, 2 м. Дніпро

Завершена

14 124 627.60 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 141 246.28 UAH
Номер: abbe10d2740f447280fb28731b447310
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-08-19-000016
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19.08.2021 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913624
Період моніторингу: 19.08.2021 13:04 - 14.09.2021 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З 19.08.2021 № 514 м. Рівне Про початок моніторингу закупівель Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу. В.о.начальника управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Ольга ЛЯШЕНКО Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 19.08.2021 № 514 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 4 UA-2021-03-25-006878-c 25.03.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Адреса: Ukraine, Рівненська, Рівне
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Рівненська обл.), +38 (0 97) 117-57-11, strina629@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації про публічну закупівлю, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів та вимог тендерної документації вимогам Закону, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до нього та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 09 вересня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації про публічну закупівлю, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів та вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до нього та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Дніпровського державного медичного університету (далі – Замовник) на 2021 рік за номером UA-P-2021-03-25-001844-a, оголошення про проведення закупівлі, тендерну документацію з додатками до неї зі змінами, тендерну пропозицію учасника-переможця ТОВ «ДНІПРОБУДПРОГРЕС», протокол розгляду тендерних пропозицій від 16.04.2021 № б/н, повідомлення про намір укласти договір, договір від 05.05.2021 № 1/5 (з додатками до нього) зі змінами, пояснення Замовника отримане через електронну систему закупівель 25.08.2021. За результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ДНІПРОБУДПРОГРЕС», Замовником прийнято рішення про намір укласти договір з даним учасником. Між Замовником та переможцем торгів - ТОВ «ДНІПРОБУДПРОГРЕС» укладено договір від 05.05.2021 № 1/5 на загальну суму 13 225 756,20 грн з ПДВ.
Період усунення порушень: 10.09.2021 13:32 - 16.09.2021 00:00
Дата публікації висновку: 10.09.2021 13:32

Запити/Пояснення