-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДСТУ Б Д. 1.1-1:2013. Капітальний ремонт (заміна вікон та дверей на енергозберігаючі) в приміщеннях навчального корпусу №3 Державного закладу «Дніпропетровська медична академія Міністерства охорони здоров’я України» за адресою: пл. Соборна, 2 м. Дніпро
Завершена
14 124 627.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 141 246.28 UAH
мін. крок: 1% або 141 246.28 UAH
Номер:
abbe10d2740f447280fb28731b447310
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-08-19-000016
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
19.08.2021 00:00
Період моніторингу:
19.08.2021 13:04 - 14.09.2021 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
19.08.2021 № 514
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
В.о.начальника управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Ольга ЛЯШЕНКО
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 19.08.2021 № 514
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2021-03-25-006878-c 25.03.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області
Віктор ГРИГОРУК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації про публічну закупівлю, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів та вимог тендерної документації вимогам Закону, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до нього та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 09 вересня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації про публічну закупівлю, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів та вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до нього та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Дніпровського державного медичного університету (далі – Замовник) на 2021 рік за номером UA-P-2021-03-25-001844-a, оголошення про проведення закупівлі, тендерну документацію з додатками до неї зі змінами, тендерну пропозицію учасника-переможця ТОВ «ДНІПРОБУДПРОГРЕС», протокол розгляду тендерних пропозицій від 16.04.2021 № б/н, повідомлення про намір укласти договір, договір від 05.05.2021 № 1/5 (з додатками до нього) зі змінами, пояснення Замовника отримане через електронну систему закупівель 25.08.2021.
За результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ДНІПРОБУДПРОГРЕС», Замовником прийнято рішення про намір укласти договір з даним учасником.
Між Замовником та переможцем торгів - ТОВ «ДНІПРОБУДПРОГРЕС» укладено договір від 05.05.2021 № 1/5 на загальну суму 13 225 756,20 грн з ПДВ.
Період усунення порушень:
10.09.2021 13:32 - 16.09.2021 00:00
Дата публікації висновку:
10.09.2021 13:32
Запити/Пояснення
Номер:
fd733b673ee9449ebe2dca90b68da735
Назва:
Запит про надання інформації
Дата опублікування:
19.08.2021 15:18
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.08.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт ДСТУ Б Д. 1.1-1:2013. Капітальний ремонт (заміна вікон та дверей на енергозберігаючі) в приміщеннях навчального корпусу №3 Державного закладу «Дніпропетровська медична академія Міністерства охорони здоров’я України» за адресою: пл. Соборна, 2 м. Дніпро (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-03-25-006878-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
1 - Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів необхідно забезпечити:
обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Враховуючи вищенаведене, просимо надати пояснення (інформацію та документи), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
74f1823b388448f29c43bc9c5cc24e87
Назва:
пояснення
Дата опублікування:
25.08.2021 19:53
Опис:
Дніпровським державним медичним університетом забезпечується оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті https://dmu.edu.ua протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Посилання на обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі за ідентифікатором UA-2021-03-25-006878-c:
Про ДДМУ/ Публічна інформація/ Державні закупівлі/ Обгрунтування технічних та якісних характеристик, очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення за предметом закупівлі/ UA-2021-03-25-006878-c.pdf (https://docs.google.com/document/d/1HDmysGAhW2613fqZnDN7fPW-0xMHZUdKjFc_V6puxu0/edit) Оприлюднено 26 березня 2021р.
Очікувана вартість робіт по об’єкту : «ДСТУ Б Д. 1.1-1:2013. Капітальний ремонт (заміна вікон та дверей на енергозберігаючі) в приміщеннях навчального корпусу №3 Державного закладу «Дніпропетровська медична академія Міністерства охорони здоров’я України» за адресою: пл. Соборна, 2 м. Дніпро» визначена відповідно до проектно-кошторисної документації , розробленої ФОП Авраменко С.О. та затвердженого Експертного звіту щодо розгляду проектної документації за робочим проектом «Капітальний ремонт (заміна вікон та дверей на енергозберігаючі) в приміщеннях навчального корпусу №3 Державного закладу «Дніпропетровська медична академія Міністерства охорони здоров’я України» за адресою: пл. Соборна, 2 м. Дніпро». Експертиза проведена експертною організацією ПП «Бердянськміськбуд» (додається).
При визначенні очікуваної вартості було використано зведений кошторисний розрахунок вартості об'єкта будівництва (додається), згідно якого загальна кошторисна вартість будівництва складає 14553,234 тис.грн., у тому числі: будівельні роботи-11745,206 тис.грн.; інші витрати -2808,028 тис.грн. Очікувана вартість робіт розрахована за виключенням суми глави 10 «Утримання служби замовника» та глави 12 «Проектно- вишукувальні роботи та авторський нагляд» зведеного кошторисного розрахунку вартості об'єкта будівництва з урахуванням ПДВ (вартість проектних робіт з експертизою проектної документації без ПДВ).