• Переговорна процедура
  • Безлотова
  • КЕП
  • Без аукціону
  • 1

Електрична енергія

Завершена

2 448 847.20 UAH з ПДВ
Номер: 3fe02bbfd2de4f5a910b41d7dfec4c60
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-07-27-000019
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26.07.2021 00:00
Автор: Північно-Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127036
Період моніторингу: 27.07.2021 14:55 - 18.08.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 26.07.2021 № 320 Харків Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно- східного офісу Держаудитслужби в Сумській області Наталія ШЕВЧЕНКО Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 26.07.2021 №320 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 9 UA-2021-03-25-005999-c 25.03.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Доручення Держаудитслужби від від 22.07.2021 № 003100-18/9259-2021. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Адреса: Ukraine, Суми
Контактна особа: Північно-Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 54) 268-70-23, viktorpopovich112@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення установлено порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язує здійснити заходи щодо не допущення в подальшому виявлених порушень та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про такі заходи.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 06 серпня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявність підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік Управління освіти і науки Білоцерківської міської ради (далі – Замовник), обґрунтування застосування переговорної процедури, протокол проведення переговорів щодо закупівлі електричної енергії на умовах постачальника «останньої надії» від 25.03.2021, повідомлення про намір укласти договір від 25.03.2021, договір про постачання електричної енергії постачальником «останньої надії» від 06.04.2021 №90 (далі - Договір), додаткова угода від 06.04.2021 №1, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 29.07.2021 року. За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що Замовник на порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) не оприлюднив в електронній системі закупівель додаток 1 до Договору «Комерційна пропозиція», посилання на який міститься у пунктах 1.1, 2.1, 5.1, 5.2 Договору.
Період усунення порушень: 09.08.2021 11:44 - 26.08.2021 00:00
Дата публікації висновку: 09.08.2021 11:44

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: було оприлюднено додаток до договору "Комерційна пропозиція", в подальшому зобов'язуємося не допускати дані порушення
Дата публікації звіту: 10.08.2021 11:26

Запити/Пояснення