-
Переговорна процедура
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
Газ природний, скраплений або в газоподібному стані (газ стиснений природний (метан)
Категорії замовників - передбачена п.3 ч.4 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме у статутному капіталі юридичної особи комунальна частка акцій (часток, паїв) перевищує 50 відсотків.
Завершена
3 300 000.00
UAH з ПДВ
Номер:
d437d86275854ca1997e22b3382070e0
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-08-26-000024
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
26.08.2021 00:00
Період моніторингу:
26.08.2021 15:39 - 17.09.2021 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
26.08.2021 № 521
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Леся ПИШНИК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 26.08.2021 № 521.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2021-03-25-006099-a, 25.03.2021. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Доручення Держаудитслужби України № 003100-18/7042-2021 від 07.06.2021.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правомірності, обґрунтованості та наявності умов застосування переговорної процедури закупівлі, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 01 вересня 2021 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правомірності, обґрунтованості та наявності умов застосування переговорної процедури закупівлі, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства «Автотранспортне підприємство 0628 Житомирської міської ради» (далі – Замовник) на 2021 рік (UA-P-2021-03-25-003316-a), оприлюднене в електронній системі закупівель обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі, опубліковане 25.03.2021 повідомлення про намір укласти договір, договір №07-04-21/3 від 07.04.2021, додаткові угоди № 1 від 13.05.2021, №2 від 09.06.2021, №3 від 05.08.2021 до вказаного договору, опубліковані Замовником під час моніторингу пояснення та документи на запит органу державного фінансового контролю.
За результатами моніторингу порушень не встановлено.
Період усунення порушень:
01.09.2021 11:48 - 07.09.2021 00:00
Дата публікації висновку:
01.09.2021 11:48
Запити/Пояснення
Номер:
0679953e7fcf46d69123d54da3f455cf
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
27.08.2021 11:35
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.09.2021 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2021-03-25-006099-a, яка проводилась комунальним підприємством «Автотранспортне підприємство 0628 Житомирської міської ради» (далі – Замовник) за переговорною процедурою закупівлі (Газ природний, скраплений або в газоподібному стані (газ стиснений природний (метан), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Зокрема, надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
Також надати посилання на сторінку веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
4890a13824ed45ecac85811135afe77f
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
31.08.2021 08:54
Опис:
У відповідь на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі код ДК 021:2015: 09120000-6 Газове паливо (Газ природний, скраплений або в газоподібному стані (газ стиснений природний (метан) (далі – Газ), оголошення про проведення якої оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу за UA-2021-03-25-006099-a, відповідно до частини п'ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Комунальне підприємство «Автотранспортне підприємство 0628» Житомирської міської ради (далі - Замовник) надає наступні пояснення через електронну систему закупівель:
Стаття 19 Конституції України встановлює, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Законом, який визначає правові засади здійснення закупівель для потреб держави та територіальних громад, є Закон України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон). Отож, саме на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені цим Законом зобов'язаний діяти замовник під час проведення ним публічних закупівель (встановлено частиною першою статті 2 Закону).
Розмір очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета даної закупівлі, Замовником здійснено з урахуванням положень Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275:
- з урахуванням кількості фактично використаного газу для забезпечення діяльності Замовника у минулому періоді та запланованих завдань, Замовником визначено орієнтовну кількість необхідного для закупівлі газу;
- використовуючи інформація про ціни на газ, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в електронній системі закупівель "Prozorro", а також стрімке підняття ціни протягом періоду, що передував до дати оголошення торгів (останні декілька місяців), Замовником було визначено орієнтовну очікувану вартість виходячи з ціни відповідних закупівель ідентичного товару, газу, минулих періодів, інформація про які міститься в електронній системі закупівель "Prozorro", з урахуванням індексу інфляції, а також інформації про підняття ціни на газове паливо.
Відповідно до п. 4 постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 зі змінами (далі – Постанова № 710), рекомендовано з урахуванням затверджених цією постановою заходів:
- органам місцевого самоврядування - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель;
Поряд з тим, пунктом 4-1 Постанови № 710, зобов’язано головних розпорядникам бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктів господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити:
- обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
- оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
В той же час, Замовник не використовує кошти державного бюджету, а користується власними обіговими коштами від господарської діяльності.
Таким чином, вимоги пунктів 4 та 4-1 Постанови № 710 не поширюються на Замовника.