-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Державні номерні знаки для транспортних засобів
Завершена
421 385 605.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 106 929.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 106 929.00 UAH
Номер:
849186d4e63c4f13bf77d3541661c04e
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-09-08-000053
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
08.09.2021 00:00
Період моніторингу:
08.09.2021 16:25 - 30.09.2021 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
08.09.2021 № 301
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
8 UA-2021-03-24-007988-c 24.03.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник директора Департаменту моніторингу закупівель Лілія КРИВОНОС
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 29 вересня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: повідомлення про намір укласти договір від 02.08.2021, договір про закупівлю від 20.08.2021 № 165, додаткові угоди від 20.08.2021 № 1 та від 16.09.2021 № 2, відповіді Замовника на запити органу державного фінансового контролю.
Період усунення порушень:
04.10.2021 18:02 - 08.10.2021 00:00
Дата публікації висновку:
04.10.2021 18:02
Запити/Пояснення
Номер:
1609f77953964fa69bb2a670928e41c4
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
14.09.2021 11:41
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
18.09.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі державних номерних знаків для транспортних засобів (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-03-24-007988-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні наступного пояснення (інформації та документів):
Яким чином ТОВ «Автомотознак» підтвердив правомочність на укладання договору про закупівлю з огляду на те, що ціна за договором від 20.08.2021
№ 165 становить 271 992 000,00 грн, що перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу (згідно з фінансовою звітністю вартість чистих активів на кінець 2020 року становить 685 200,00 грн)?
Пояснення, інформацію та підтверджуючі документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
e08678c8d43b425e8b0f5345434e37ec
Назва:
Про надання інформації
Дата опублікування:
17.09.2021 10:07
Опис:
Відповідно до Додатку 3 до тендерної документації на закупівлю товару за предметом: «Алюміній, нікель, скандій, титан і ванадій – за кодом ДК 021:2015 – 14720000-4 (державні номерні знаки для транспортних засобів)», затвердженої тендерним комітетом ГСЦ МВС 23 березня 2021 року (протокол засідання № 92), а також зі змінами від 25 березня 2021 року (протокол засідання № 94), на підтвердження кваліфікаційного критерія «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю» учасник повинен надати копії балансу, звіту про фінансові результати та звіту про рух грошових коштів за останній звітний період (2020 рік) з відмітками про прийняття органом Держстату або надати документ про передачу та прийняття електронної звітності, та довідку з обслуговуючого банку (банків) про відсутність простроченої заборгованості за кредитами, видану не раніше ніж за 14 (чотирнадцять) днів відносно дати розкриття тендерної пропозиції.
На підтвердження кваліфікаційного критерія «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю» ТОВ «Автомотознак» у складі тендерної пропозиції надав усі документи (файли «Фінансова звітність.PDF» та «Довідка із банку про відсутність заборгованості.pdf»), а саме:
- баланс за 2020 рік;
- звіт про фінансові результати за 2020 рік;
- документи про передачу та прийняття балансу за 2020 рік та звіту про фінансові результати за 2020 рік (квитанції №№ 1, 2);
- довідку про неподання звіту про рух грошових коштів за останній звітний період (2020 рік);
- довідку АТ КБ «ПРИВАТБАНК» про стан позичкової заборгованості від 20 квітня 2021 року № 210420SU16090503.
Додаткових вимог щодо підтвердження учасником ТОВ «Автомотознак» правомочності на укладання договору про закупівлю на суму 271 992 000,00 грн., викладених у Вашому запитанні, тендерною документацією не вимагалося.
Номер:
1108ebf55ea942ad87f342561d06345d
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
20.09.2021 08:23
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.09.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі державних номерних знаків для транспортних засобів (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-03-24-007988-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) щодо відсутності змін до договору про закупівлю від 20.08.2021 № 165, в частині зменшення обсягів закупівлі та ціни договору на кількість товару, який закуплено за договором від 14.07.2021 № 144 (за результатами проведеної переговорної процедури закупівлі за номером ID: UA-2021-07-08-001839-a, з підстави оскарження прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника щодо триваючого тендера)?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
0ae70d5e100c4db88e9b95e829d59445
Назва:
Про надання інформації
Дата опублікування:
23.09.2021 16:32
Опис:
ГСЦ МВС 16 вересня 2021 року уклав додаткову угоду № 2 до договору від 20 серпня 2021 року № 165 з ТОВ «Автомотознак» в частині зменшення обсягів закупівлі та ціни договору на кількість товару, який закуплено за договором від 14 липня 2021 року № 144 (укладеного з ТОВ «Світлофор»), а саме – загальну вартість договору зменшено до 214 873 384,50 грн. з ПДВ та кількість товару зменшено до 1 952 975 од.
Зазначена додаткова угода була оприлюднена в електронній системі закупівель «Prozorro» 16 вересня 2021 року о 11 год. 06 хв. (найменування файлу «ДУ № 2 - зменш обсяг.pdf»).
Номер:
9cbb4bbaf4dc4054876272fdb802147c
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-07-30-000033
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
30.07.2021 00:00
Період моніторингу:
30.07.2021 14:55 - 21.08.2021 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
30.07.2021 № 258
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
4 UA-2021-03-24-007988-c 24.03.2021 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, надання роз’яснень до тендерної документації та внесення змін до неї, розгляду тендерних пропозицій (окрім питань, які були предметом розгляду Колегії АМКУ), відповідності повідомлень з вимогами про усунення невідповідностей вимогам Закону, стану виконання рішень Антимонопольного комітету України, як органу оскарження, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 18 серпня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), надання роз’яснень до тендерної документації та внесення змін до неї, розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлень з вимогами про усунення невідповідностей вимогам Закону, стану виконання рішень Антимонопольного комітету України, як органу оскарження, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Головного сервісного центру МВС (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (зі змінами), затверджену рішенням тендерного комітету від 23.03.2021 № 92, тендерні пропозиції приватного підприємства «Автовін», товариства з обмеженою відповідальністю «Світлофор», товариства з обмеженою відповідальністю «МІК», дочірнього підприємства «Завод «Динамо-Сілейр» та товариства з обмеженою відповідальністю «Автомотознак», повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей до 07.05.2021 та до 23.06.2021, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія АМКУ) від 04.06.2021 № 12605-р/пк-пз та від 20.07.2021 № 16624-р/пк-пз, протокол розгляду тендерних пропозицій від 24.06.2021, протокол засідання тендерного комітету від 02.08.2021 № 172, повідомлення про намір укласти договір від 02.08.2021, відповідь Замовника на запит органу державного фінансового контролю.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Колегії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень:
19.08.2021 18:29 - 27.08.2021 00:00
Дата публікації висновку:
19.08.2021 18:29
Запити/Пояснення
Номер:
85173d8c17ed47b08af77873621d573b
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
06.08.2021 11:49
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.08.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі державних номерних знаків для транспортних засобів (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-03-24-007988-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
c6e249f9ac4c4fc5bde773bac3771420
Назва:
Про надання інформації
Дата опублікування:
11.08.2021 09:18
Опис:
ГСЦ МВС під час планування у лютому 2021 року процедури закупівлі державних номерних знаків для транспортних засобів було здійснено визначення обґрунтування розміру бюджетного призначення предмета закупівлі та його очікувану вартість на підставі абзацу одинадцятого пункту першого розділу ІІІ Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, а саме – були направлені письмові запити цінових пропозицій виробникам, постачальникам державних номерних знаків для транспортних засобів (ДП «Завод «Динамо-Сілейр», ПП «Автовін», ТОВ «Світлофор», ТОВ «Спецзнак» та ТОВ «Автомотознак»).
Обґрунтування технічних та якісних характеристик зазначеного предмета закупівлі ГСЦ МВС здійснювало на підставі наказу Міністерства внутрішніх справ України від 02 березня 2021 року № 166 «Про деякі питання державних номерних знаків транспортних засобів», зареєстрований в Міністерстві юстиції України 22 березня 2021 року за № 353/35975.
Посиланння на сторінку власного веб-сайту ГСЦ МВС на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі - https://hsc.gov.ua/wp-content/uploads/2021/04/Obgruntuvannya-nomerni-znaki.pdf.