-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Нове будівництво спортивного комплексу "Багатофункціональна арена" по вул. 12 квітня/вул. Сергія Тюленіна біля ДЮСШ "Металург Запоріжжя", м. Запоріжжя»
Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову.
Торги не відбулися
7 997 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 39 985.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 39 985.00 UAH
Номер:
e3823a2de2124c59a03ae269e2343155
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-05-26-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
26.05.2021 00:00
Період моніторингу:
26.05.2021 10:55 - 17.06.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
НАКАЗ
26.05.2021 № 260
Дніпро
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедури закупівлі за ідентифікатором UA-2021-03-24-006988-a, ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування, яка проводиться Комунальним підприємством КП "Міський футбольний клуб "Металург".
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу тендерної документації встановлено порушення вимог частини 3 ст.22 Закону та п.5 розділу VII Закону України «Про електронні довірчі послуги».
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Омега Архитекчерал Бюро» установлено порушення вимог пункту першого та другого частини першої статті 31 Закону.
Також встановлено безпідставне застосування Замовником положень частини 16 статті 29 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, розгляду та відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЗПІ»- порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів, передбачених частиною 1 статті 32 Закону (відмінити тендер через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути), та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: «26» травня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій учасників торгів.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства "Міський футбольний клуб "Металург" (далі – Замовник) на 2021 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 21.04.2021 б/н, тендерні пропозиції учасників товариства з обмеженою відповідальністю «Запорізький проектний інститут» (далі – ТОВ «ЗПІ»), товариства з обмеженою відповідальністю «Омега Архитекчерал Бюро» (далі - ТОВ «Омега Архитекчерал Бюро»); протоколи розгляду тендерних пропозицій від 07.05.2021 б/н та від 17.05.2021 б/н, рішення постійно діючої колегії Антимонопольного комітету України від 15.04.2021 №8109-р/пк-пз.
В ході моніторингу не досліджувались питання, розглянуті постійно діючої колегією Антимонопольного комітету України, які викладені в рішенні від 15.04.2021 №8109-р/пк-пз.
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що Замовником у пункті 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено про можливість учасника у якості КЕП скористатися електронним цифровим підписом (ЕЦП) та відповідним посиленим сертифікатом відкритого ключа, що його підтверджує, що були видані відповідно до вимог Закону України «Про електронний цифровий підпис» до 06.11.2018 включно, за умови, що станом на день подання учасником відповідного документа строк дії посиленого сертифіката відкритого ключа не закінчився.
.
Поряд з цим, використання електронного підпису (ЕЦП) не передбачено п.5 розділу VII «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про електронні довірчі послуги» з 07.11.2020 року, лише кваліфікованого електронного підпису.
Частиною 3 ст.22 Закону зазначено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Проте, Замовником у пункті 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації містяться норми щодо можливості з накладання електронного підпису, чим недотримано вимоги частини 3 ст.22 Закону та п.5 розділу VII Закону України «Про електронні довірчі послуги».
За результатами моніторингу встановлено невідповідність тендерної пропозицій ТОВ «Омега Архитекчерал Бюро» умовам тендерної документації Замовника, а саме: пунктом 5 частини 7 розділу 3 ТД передбачено подання учасником окремого документу щодо не залучення до виконання робіт субпідрядників/співвиконавців (або так само залучення їх в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю) учасник повинен зазначити про це в окремому документі, що має увійти до складу його тендерної пропозиції.
Учасник ТОВ «Омега Архитекчерал Бюро» не надано у складі своєї пропозиції вказаного вище документу.
Замовником в Додатку 1 «Кваліфікаційні критерії» ТД визначено вимогу
наявності ліцензійного програмного та інформаційного забезпечення процесу розроблення проектної документації для оперативного внесення змін та доповнень до проектної документації та технічного обладнання (комп’ютерів, обчислювальної, розмножувальної, організаційної техніки та іншого технічного обладнання) необхідного для здійснення процесу розроблення проектної документації яка відповідає вимогам державних будівельних норм ДБН А.2.2-3. Для підтвердження наявності власного технічного обладнання учасник у складі пропозиції надає інвентарну картку обліку об’єкта основних засобів.»
Учасником ТОВ «Омега Архитекчерал Бюро» у складі пропозиції надано інвентарну карту (файл «інвентарна картка.pdf») та довідку щодо технічного обладнання (файл «довідка обладнання.pdf»), які не містять в своєму переліку розмножувальної техніки, що суперечить вимогам Замовника вказаним у вищевказаному пункті.
Пунктом 1 Розділу 3 ТД Замовником зазначено вимогу підтвердження повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції Учасника для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів - розпорядчим документом про призначення (обрання) на посаду відповідної особи (протоколом/випискою з протоколу засновників або копією наказу про призначення.
Учасником ТОВ «Омега Архитекчерал Бюро» в складі пропозиції надано файл «Рішення засновника.PDF», «Наказ Шаповал.jpg», але не надано рішення Учасника щодо укладання юридично значущої угоди, яку вимагає Замовник.
Відповідно підпункту в) пункту 10.10 Статуту підприємства наданого у файлі «Статут Омега.PDF» «Директор товариства є одноосібним виконавчим органом в) укладає цивільні угоди від імені Товариства, розпоряджається майном, майновими правами або грошовими коштами Товариства з обов’язковим дотриманням пунктів а-г статті 12.4 цього Статуту»
В наданому учасником Статуті пунктів а-г статті 12.4 цього Статуту не існує, тому неможливо встановити, які самих пунктів необхідно дотримуватися директору.
Враховуючи вищезазначене, Учасник у складі пропозиції був зобов’язаний надати рішення учасника товариства на укладання значного правочину на підставі частини 2 статті 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» від 6 лютого 2018 року № 2275-VIII (зі змінами та доповненнями), а саме рішення про надання згоди на вчинення правочину, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності, приймаються виключно загальними зборами учасників, якщо інше не передбачено статутом товариства.
Таким чином, Замовником в порушення вимог пункту другого частини першої статті 31 Закону тендерна пропозиція ТОВ «Омега Архитекчерал Бюро» не відхилена Замовником, натомість відповідно до рішення уповноваженої особи від 17.05.2021 б/н ТОВ «Омега Архитекчерал Бюро» визначено переможцем торгів.
Крім того, Замовником оприлюднено вимогу про усунення невідповідностей, із зазначенням відсутності в складі тендерної пропозиції ТОВ «Омега Архитекчерал Бюро» договорів про використання ліцензійних продуктів АВК-5 та ЛІРА-САПР. 2, наявність яких передбачена Додатком 1 «Кваліфікаційні критерії» ТД.
Поряд з цим, застосування норм можливе якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією.
Учасником ТОВ «Омега Архитекчерал Бюро» взагалі не подано у складі своєї пропозиції договори про використання ліцензійних продуктів АВК-5 та ЛІРА-САПР, отже не може існувати в даному випадку невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції.
Таким чином, Замовником безпідставно застосовано положення частини 16 статті 29 Закону та відповідно порушено пункт перший частини першої статті 31 Закону, в частині відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Омега Архитекчерал Бюро».
Період усунення порушень:
26.05.2021 16:06 - 10.06.2021 00:00
Дата публікації висновку:
26.05.2021 16:06
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Порушення усунуто. Рішення Східного офісу держаудитслужби (Запорізької обл.) виконано.
Дата публікації звіту:
06.07.2021 10:37
Запити/Пояснення
Номер:
0a3f358d38b7401596be2e2b404b2595
Назва:
Роз'яснення щодо висновку
Дата опублікування:
02.06.2021 16:09
Опис:
Доброго дня! Інформуємо вас, що 27.05.2021 р. о 15:34 в електронній системі закупівель відносно Закупівлі оприлюднена скарга до АМКУ від ТОВ "ЗАПОРІЗЬКИЙ ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ": «Порушення при розгляді тендерної пропозиції учасника» (ID: UA-2021-03-24-006988-a.b2). Скарга була прийнята до розгляду Органом оскарження 01.06.2021 р о 11:19.
Згідно з приписами частини тринадцятої статті восьмої Закону зазначено:
«Якщо органом оскарження прийнято до розгляду скаргу від суб’єкта оскарження у порядку, встановленому цим Законом, після прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі чи після опублікування висновку, протягом наступного робочого дня з дня розміщення скарги суб’єктом оскарження в електронній системі закупівель керівник органу державного фінансового контролю або його заступник до моменту опублікування рішення органу оскарження зупиняє рішення органу державного фінансового контролю, а замовник до моменту опублікування рішення органу оскарження зупиняє виконання зобов’язань щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, щодо тих порушень, обставин, підстав, що стали предметом розгляду органом оскарження, з відповідним повідомленням в електронній системі закупівель.».
Враховуючи вищевикладене наявні підстави зупинити виконання зобов’язань щодо усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю.