-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
Напівчеревики та черевики
Завершена
3 132 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 1 400.00 UAH
мін. крок: 0% або 1 400.00 UAH
Номер:
dab2d28fff494eb499a547a628884c83
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-06-30-000014
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
30.06.2021 00:00
Період моніторингу:
30.06.2021 17:24 - 22.07.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
30.06.2021 №396
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, із змінами,доручення Державної аудиторської служби України від 07 червня 2021 року №003100-18/7042-2021,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
від 30.06.2021 №396
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
7.UA-2021-03-24-005191-b 24.03.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані установлено порушення вимог пункту 2 частини другої статті 4 Закону.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договорів та їх оприлюднення, відповідності умов договорів умовам тендерних пропозицій переможців - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує вжити заходів щодо недопущення такого порушення у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 19 липня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» із змінами (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договорів про закупівлі та їх оприлюднення, відповідності умов договорів умовам тендерних пропозицій переможців.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Національної академії Державної прикордонної служби України імені Богдана Хмельницького (далі – замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 24 березня 2021 року, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 15 квітня 2021 року №472 та №473, від 16 квітня 2021 року №490 та №491, тендерні пропозиції ТОВ «Дім Взуття «Б. Ніколас», ТОВ «Таланпром», повідомлення про намір укласти договори, договори від 05 травня 2021 року №278-21, №279-21, повідомлення про внесення змін до договору, додаткову угоду від 14 травня 2021 року №1-21 та пояснення від 09 липня 2021 року, отримане від замовника через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу закупівлі установлено, що річний план (UA-P-2021-03-24-006648-b) не містить інформації про назву предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником стосовно кожного лота та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів), чим порушено вимоги пункту 2 частини другої статті 4 Закону.
Період усунення порушень:
20.07.2021 13:36 - 04.08.2021 00:00
Дата публікації висновку:
20.07.2021 13:36
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Обгрунтування Замовника викладено в Поясненні № 35-ТК від 22.07.2021р. які додаються.
Дата публікації звіту:
22.07.2021 09:49
Запити/Пояснення
Номер:
d072aebfe0834af995eb4bcaa9d173aa
Назва:
запит про надання пояснення
Дата опублікування:
08.07.2021 16:56
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.07.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі напівчеревиків та черевиків (ДК 021:2015:18810000-0: - «Взуття різне, крім спортивного та захисного») (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-03-24-005191-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами) (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі?
Відповідне пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
507b7f5f02084947bd1e6e4af6f62e98
Назва:
Пояснення з питання: Яким чином та на підставі яких документів було здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Дата опублікування:
09.07.2021 16:44
Опис:
1. У Національної академії Державної прикордонної служби України імені Богдана Хмельницького виникла потреба у закупівлі взуття для забезпечення особового складу.
На підставі рапорта, заступника начальника відділу - начальника відділення речового забезпечення відділу тилового забезпечення (відповідального за предмет закупівлі) № 94 від 22.03.2021 року, уповноваженою особою було оголошено відкриті торги за предметом закупівлі. До рапорту додано: Технічний опис предмета закупівлі; Інформаційна довідка Хмельницької торгово-промислової палати про стан цін (даний документ у форматі pdf додається).
Обґрунтування розміру витрат та визначення очікувану вартість предмету закупівлі здійснювалось на підставі кошторису на 2021 рік Національної академії Державної прикордонної служби України ім. Б. Хмельницького та Інформаційної довідки Хмельницької торгово-промислової палати (додається у форматі pdf).
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснювалось виходячи з вимог законодавства України щодо якості товарів.
Посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі - https://nadpsu.edu.ua/derzhavni-zakupivli/obgruntuvannia-tekhnichnykh-ta-iakisnykh-kharakterystyk-rozmiru-biudzhetnoho-pryznachennia-ochikuvanoi-vartosti-predmetu-zakupivli/ (додається у форматі pdf), розміщено заступником начальника відділу - начальника відділення речового забезпечення відділу тилового забезпечення (відповідального за предмет закупівлі).
2. 24.03.2021 року Замовником було оголошено відкриті торги за предметом «Напівчеревики та черевики» № UA-2021-03-24-005191-b номер тендеру №10297854 за кодом ДК 021:2015 - 18810000-0 «Взуття різне, крім спортивного та захисного», в кількості 1700,00 пар. на очікувану суму 3 132 500,00 грн з врахуванням ПДВ, (відповідно до пункту 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 №1082 – код ДК 021:2015 - 18815100-6 «Черевики») - по лотах, а саме: Таблиця в поясненні.
Аукціон відбувся по даних лотах 12.04.2021 року.
15.04.2021 року по Лоту 1 - «Напівчеревики хромові» переможець процедури закупівлі ТОВ «ДІМ ВЗУТТЯ "Б. НІКОЛАС», ЄДРПОУ – 39468849 з найнижчою ціновою пропозицією 100 000,00 грн, було укладено договір № 278 - 21 від 05.05.2021 року
16.04.2021 року по Лоту 2 - «Черевики з високими берцями» переможець процедури закупівлі ТОВ «ТАЛАНПРОМ», ЄДРПОУ – 30033103 з ціновою пропозицією 2992500,00 грн, було укладено договір № 279 - 21 від 05.05.2021 року.