• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

ПГВ 21П-026_50530000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки (Послуги з ремонту артезіанських свердловин водозаборів)

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська мова. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: відповідно до документації.

Завершена

1 057 200.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 2% або 21 150.00 UAH
Номер: 5dc9988549834fff9ecf40a13f5fcf8a
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-10-04-000021
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04.10.2021 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127020
Період моніторингу: 04.10.2021 15:35 - 28.10.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 04.10.2021 № 431 Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно – східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 04.10.2021 № 431 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1. UA-2021-03-24-000851-b 24.03.2021 дані автоматичних індикаторів ризиків. Начальник Управління Північно – східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Адреса: Ukraine, Полтава
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 95) 515-79-91, mmorskaa3@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів встановлено порушення: абзацу 2 частини третьої Поряду № 1082. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону; розгляду тендерних пропозицій; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; відповідності договору законодавству – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому Законом порядку, зокрема шляхом вжиття заходів не допущення їх в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 21 жовтня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; повноти відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів; відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); розгляду тендерних пропозицій; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; відповідності договору законодавству. Під час моніторингу проаналізовано: річний план АТ «Укргазвидобування» в особі філії «Полтавагазвидобування» (далі – замовник) на 2021 рік; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням тендерного комітету замовника від 31.03.2021 № ПГВ 21П-026 зм; тендерну пропозицію ПП «Українська сервісна бурова компанія-1»; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 08.06.2021 № ПГВ 21П-026; повідомлення про намір укласти договір від 09.06.2021; договір про закупівлю від 22.06.2021 № 642/21 на суму 1 017 000,00 грн. (з ПДВ) із АТ «Укргазвидобування» в особі філії «Полтавагазвидобування». Моніторингом питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів установлено, що замовником (в окремому електронному полі «Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю») зазначено, що забезпечення виконання договору відсутнє. Згідно абзацу 2 частини третьої Порядку № 1082, у разі якщо інформація, розміщена в електронній системі закупівель шляхом завантаження документів, містить відомості, що відрізняються від тих, які розміщені шляхом заповнення електронних полів, автентичною вважається інформація, розміщена шляхом заповнення електронних полів. Таким чином, при зазначенні в тендерній документації інформації, яка не передбачена в оголошенні про проведення відкритих торгів (в окремому електронному полі «Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю») замовником порушено абзац 2 частини третьої Порядку № 1082. В електронному кабінеті щодо вказаної процедури закупівлі спрацював індикатор ризику RISK-2-16 «Відмова переможця від підписання договору». Так, згідно опису вищевказаного індикатора ризику «Переможець за результатами тендеру, в якому не передбачено забезпечення тендерної пропозиції, у строки, встановлені законодавством, не укладає договору про закупівлю, внаслідок чого замовник обирає дорожчу тендерну пропозицію». В той же час, відомості веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель свідчать, що замовник протокольним рішенням тендерного комітету від 25.05.2021 № ПГВ 21П-026 обирає переможцем закупівлі ПП «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ НОВА» як найбільш економічно вигідного із пропозицією 997 002,00 грн (з ПДВ). Проте, вищевказаний учасник не надав замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, передбачених 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини 1 та частиною 2 статті 17 Закону, згідно з вимогами, що передбачені тендерною документацією, чим не дотримався вимог замовника (пункт 6.13 розділу ІІІ тендерної документації), а тому його тендерна пропозиція була відхилена. Наступною тендерною пропозицією була тендерна пропозиція учасника ПП «Українська сервісна бурова компанія-1» 1017000,00 грн (з ПДВ), в подальшому з ним укладено договір про закупівлю товару від 22.06.2021 № 642/21 на суму 1017000,00 грн. (з ПДВ).
Період усунення порушень: 22.10.2021 08:42 - 05.11.2021 23:00
Дата публікації висновку: 22.10.2021 08:42

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області ІНФОРМАЦІЯ ЗАМОВНИКА за наслідками розгляду висновку ДАСУ Розглянувши висновок Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, опублікований 22.10.2021 р. в 08:42 год. за результатами моніторингу закупівлі ПГВ 21П-026_50530000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки (Послуги з ремонту артезіанських свердловин водозаборів), повідомляємо наступне. Закон України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), встановлює вимоги до оголошення про проведення відкритих торгів, а саме згідно ч. 2 ст. 21 Закону: «Оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити наступну інформацію: 1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія; 2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності); 3) кількість та місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг; 4) очікувана вартість предмета закупівлі; 5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг; 6) кінцевий строк подання тендерних пропозицій; 7) умови оплати; 8) мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції; 9) розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати); 10) дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону; 11) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях; 12) математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування). В оголошенні про проведення відкритих торгів може зазначатися інша інформація». З огляду на викладене, Законом та будь-яким іншим підзаконним нормативно-правовим актом не встановлено прямого обов’язку замовника зазначати в оголошенні про проведення відкритих торгів інформації про забезпечення виконання договору. Крім того, оновлений функціонал щодо тендерного забезпечення пропозиції та договору запроваджений в електронній системі закупівель (Prozorro) з 16.04.2021 р., про що свідчить інформація на офіційному сайті https://prozorro.gov.ua, а саме: https://prozorro.gov.ua/news/onovlenyy-funkcional-tendernogo-zabezpechennya-vyyde-16-kvitnya https://infobox.prozorro.org/articles/nova-realizaciya-zabezpechennya-propoziciji-ta-vikonannyadogovoru- v-prozorro Слід зазначити, що процедура закупівлі ПГВ 21П-026_50530000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки (Послуги з ремонту артезіанських свердловин водозаборів) оприлюднена в електронній системі закупівель 24.03.2021 р., тому на момент її публікації замовник не міг використати окреме електронне поле «Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю», оскільки на час публікації (і на навіть на час складання висновку ДАСУ) цього розділу не існувало. Також, в даній закупівлі (в т.ч. і в оголошенні) замовником не зазначалось, що забезпечення виконання договору відсутнє, про що вказано у висновку ДАСУ. З урахуванням п. 16 ч. 2 ст. 22 Закону - «16) розмір, вид, строк та умови надання, повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає таке забезпечення надати)», вимоги щодо надання забезпечення виконання договору про закупівлю були передбачені в тендерній документації даної закупівлі (файл «ТД_ПГВ21П- 026_Ремонт артезіанських свердловин (зі ЗМІНАМИ).docx»). Усунути виявлені порушення у встановленому Законом порядку на даний час не можливо, оскільки на момент публікації закупівлі ПГВ 21П-026_50530000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки (Послуги з ремонту артезіанських свердловин водозаборів) і на даний момент електронне поле «Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю» відсутнє. Крім того, вказана закупівля вже має статус «Завершена». Підсумовуючи викладене повідомляємо, що замовник вживає і зобов’язується і в подальшому вживати заходи з не допущення порушення законодавства у сфері закупівель, зокрема, щодо обов’язкового заповнення електронного поля «Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлі». Уповноважена особа філії ГПУ «Полтавагазвидобування» АТ «Укргазвидобування» Віталій МАРТИНОВ
Дата публікації звіту: 23.10.2021 08:55

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • documentsForm: Відсутній механізм
Опис: «...замовник вживає і зобов’язується і в подальшому вживати заходи з не допущення порушення законодавства у сфері закупівель, зокрема, щодо обов’язкового заповнення електронного поля «Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлі».
Дата публікації: 26.10.2021 16:25