-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти (Бензин і дизельне паливо) (Бензин – ДК 021:2015: 09132000-3 – бензин; дизельне паливо – ДК 021:2015: 09134200-9 дизельне паливо)
Завершена
5 996 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 29 980.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 29 980.00 UAH
Номер:
3011bda1fcb047d4afbf057fa053b5eb
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-08-16-000062
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
16.08.2021 00:00
Період моніторингу:
18.08.2021 11:25 - 11.09.2021 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
16.08.2021 № 434
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 07.06.2021 № 003100-18/7042-2021,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 16.08.2021 № 434
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
23 UA-2021-03-23-005141-b 23.03.2021 СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВЗЕЛЕНБУД" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (код 03362152) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, обрання процедури закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність тендерної документації вимогам Закону, розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 09 вересня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, обрання процедури закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закону), розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ХАРКІВЗЕЛЕНБУД" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі Замовник) на 2021 рік, у тому числі UA-P-2021-03-23-006985-c; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію зі змінами затверджену протокольним рішенням тендерного комітету Замовника від 14.04.2021 № 113; протокол розгляду тендерних пропозицій оприлюднений в електронній системі закупівель 23.04.2021; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерні пропозиції учасників ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС" та ТОВ "ТД МТК"; протокол розкриття тендерних пропозицій; протокол засідання тендерного комітету від 29.04.2021 № 132, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю з ТОВ "ТД МТК" оприлюднене в електронній системі закупівель 29.04.2021; Договір про закупівлю товарів від 12.05.2021 № Т 05/12 (далі Договір № Т 05/12); додаткова угода від 18.08.2021 № 1 до Договору № Т05/12, додаткова угода від 19.08.2021 № 2 до Договору № Т05/12, пояснення Замовника на запит Східного офісу Держаудитслужби отримане 26.08.2021 через електронну систему закупівель.
Під час проведення моніторингу Замовником від 18.08.2021 укладено додаткову угоду № 1 та 19.08.2021 укладено додаткову угоду № 2 до Договору № Т 05/12 якими проведення зменшення ціни внаслідок зменшення вартості та кількості придбаного бензину та внесено зміни до пункту 10.1 цього договору в частині строку дії договору, який визначено до 20.08.2021 року, про що в електронній системі закупівель у визначені терміни було оприлюднено повідомлення про внесення змін до договору.
Від 25.08.2021 року Замовником в електронній системі закупівель оприлюднено Звіт про виконання договору.
Період усунення порушень:
10.09.2021 10:14 - 16.09.2021 00:00
Дата публікації висновку:
10.09.2021 10:14
Запити/Пояснення
Номер:
82a8d84112dc4ce1b0ac023344422b0d
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
19.08.2021 11:36
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.08.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти (Бензин і дизельне паливо) (Бензин – ДК 021:2015: 09132000-3 – бензин; дизельне паливо – ДК 021:2015: 09134200-9 дизельне паливо) NC 021:2015: 09130000-9 Oil and distillates (Gasoline and diesel fuel) (Gasoline - NC 021:2015: 09132000-3 - gasoline; diesel fuel - NC 021:2015: 09134200-9 diesel fuel)» (ДК 021:2015: 09134200-9 — Дизельне паливо) (інформацію опубліковано в інформаційно – телекомунікаційній системі закупівель за номером ID: UA-2021-03-23-005141-b ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частин першої та п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступного питання:
- яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати просимо посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
b902ea76e2c1436694a14f68d5b374f3
Назва:
Пояснення СКП "Харківзеленбуд" ХМР на запит Східного офісу Держаудитслужби від 19.08.2021р.
Дата опублікування:
26.08.2021 15:16
Опис:
Доброго дня! На Ваш запит «Про надання пояснень» надаємо наступні роз’яснення.
Відповідно до положень пункту 1.4. Статуту СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ХАРКІВЗЕЛЕНБУД» ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі – Статут), СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ХАРКІВЗЕЛЕНБУД» ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі за змістом Статуту, -Підприємство) у своїй діяльності керується Конституцією України, Законами України, постановами Верховної Ради України, указами та розпорядженнями Президента України, постановами та розпорядженнями Кабінету Міністрів України, рішеннями Харківської міської ради, розпорядженнями Харківського міського голови, іншими нормативними актами і цим Статутом. СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ХАРКІВЗЕЛЕНБУД» ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ діє у відповідності до чинного законодавства України. Згідно зі Статутом метою діяльності Підприємства є забезпечення потреб з утримання, обслуговування, благоустрою, ремонту та створення нових об’єктів зеленого господарства на умовах, що визначені Харківською міською радою та її виконавчих органів, та/або отримання прибутку на конкурентних ринках товарів, робіт та послуг у сферах, віднесених до предмету діяльності Підприємства, на умовах, визначених Підприємством самостійно, де всі економічні ризики щодо результатів такої діяльності несе само Підприємство. Відповідно до положень пункту 1.2. Статуту Засновником Підприємства є Харківська міська рада, власником майна Підприємства є територіальна громада м. Харкова в особі Харківської міської ради. Підприємство безпосередньо підпорядковано Управлінню екології та благоустрою Департаменту житлово-комунального господарства Харківської міської ради.
Відповідні відомості містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (доступ до якого є вільним за посиланням: https://usr.minjust.gov.ua/content/free-search/person-result), в якому зокрема, містяться наступні відомості про організаційно-правову форму Підприємства: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО.
Слід також звернути увагу на те, що СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ХАРКІВЗЕЛЕНБУД» ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ не є суб’єктом господарювання державного сектору економіки, оскільки суб’єктами господарювання державного сектора економіки є суб’єкти, що діють на основі лише державної власності, а також суб’єкти, державна частка у статутному капіталі яких перевищує 50 % чи становить величину, яка забезпечує державі право вирішального впливу на господарську діяльність цих суб’єктів (частина друга статті 22 Господарського кодексу України). З цього приводу доцільно вказати про відсутність інформації щодо СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ХАРКІВЗЕЛЕНБУД» ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ у Реєстрі (переліку) суб'єктів господарювання державного сектору економіки (державних підприємств, їх об'єднань, дочірніх підприємств та господарських товариств, державна частка у статутному капіталі яких перевищує 50 відсотків, розміщеному на офіційному вебсайті Фонду державного майна України, за посиланням: http://www.spfu.gov.ua/ua/content/civil-access-data--Edinij-reestr-ob-ektiv-derzhavnoi-vlasnosti.html.
Водночас необхідно підкреслити, що СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ХАРКІВЗЕЛЕНБУД» ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ відповідно до Бюджетного кодексу України не є ані головним розпорядником бюджетних коштів, ані розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня (пункт 18, пункт 47 частини першої статті 2 та стаття 22 Бюджетного кодексу України).
Згідно з пунктом 38 частини першої статті 2 Бюджетного кодексу України СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ХАРКІВЗЕЛЕНБУД» ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі – СКП «Харківзеленбуд» ХМР/Замовник) є одержувачем бюджетних коштів. На підтвердження цього, СКП «Харківзеленбуд» ХМР як одержувач бюджетних коштів надає витяг з Єдиного реєстру розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів, розміщеного на офіційному вебсайті Державної казначейської служби України, за посиланням: https://www.treasury.gov.ua/ua/kaznachejstvo-informuye/yedinij-reyestr-rozporyadnikiv-ta-oderzhuvachiv-byudzhetnih-koshtiv (додається).
В той же час, в рамках комерційної діяльності Підприємство діє добровільно на конкурентному ринку, зокрема, через участь на рівних з іншими суб’єктами господарювання у процедурах закупівель та подальше укладення договорів на закупівлю із замовниками згідно Закону України «Про публічні закупівлі». При цьому, основною мотивацією такої діяльності є прибутковість, а отримані та витрачені кошти від такої діяльності не мають статусу бюджетних та не пов’язані з виконанням публічної функції.
Разом з тим підкреслюємо та зазначаємо, що для здійснення даної закупівлі, шляхом застосування процедури закупівлі – відкриті торги, яка є предметом дослідження в рамках моніторингу, Замовник не планує використовувати і не використовує бюджетні кошти. Відповідна інформація міститься у річному плані закупівель, оприлюдненому Замовником в електронній системі закупівель згідно зі статтею 4 Закону. Порядок розміщення інформації про публічні закупівлі, затверджений наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за № 610/34893, визначає процедуру розміщення інформації про публічні закупівлі (далі - Порядок), яка оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу у складі електронної системи закупівель (далі – веб-портал), (пункт 1 Порядку). У відповідності до пункту 3 Порядку, розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником / ЦЗО / учасником / постачальником / органом оскарження / органами державного фінансового контролю шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника / ЦЗО / учасника / постачальника / органу оскарження / органів державного фінансового контролю. Так, Замовником згідно із Порядком, під час оприлюднення на веб-порталі річного плану закупівель щодо даної запланованої закупівлі було розміщено необхідну інформацію шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, зокрема шляхом заповнення визначених адміністратором таких електронних полів: «Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі», в якому зазначено:
«5 996 000 UAH», та «Джерело фінансування закупівлі», в якому вказано: «Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства)» (пункт 8). Тобто дану заплановану закупівлю Замовник здійснює для задоволення власних виробничих потреб за рахунок коштів від господарської діяльності підприємства (власного бюджету), а не за бюджетні кошти. При цьому СКП «Харківзеленбуд» ХМР приймає участь у процедурах закупівель у ролі виконавця, що проводяться, у тому числі замовниками – розпорядниками бюджетних коштів, та за результатами проведених процедур закупівель укладає договори про закупівлю із такими замовниками.
Відповідно до преамбули Закону, саме цей Закон визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
Щодо визначення Замовником технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, пояснюємо та обґрунтовуємо наступним. У відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 р. № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», із змінами (далі – Наказ № 275), Замовником - СКП «Харківзеленбуд» ХМР на першому етапі було визначено потребу у товарі: ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти (Бензин і дизельне паливо) (Бензин – ДК 021:2015: 09132000-3 – бензин; дизельне паливо – ДК 021:2015: 09134200-9 дизельне паливо) в кількості: бензин А92 або еквівалент – 50 000 л.; бензин А95 або еквівалент – 30 000 л.; дизельне паливо – 120 000 л., що здійснювалося на підставі аналізу фактичного використання електричної енергії для забезпечення діяльності Замовника у минулих періодах та з урахуванням запланованих поточних завдань СКП «Харківзеленбуд» ХМР, проведеного за інформацією, наданою головним механіком СКП «Харківзеленбуд» ХМР Середою О.М. (на підставі службової записки головного механіка СКП «Харківзеленбуд» ХМР Середи О.М. для формування очікуваної вартості предмета закупівлі: бензин і дизельне паливо) з урахуванням строку постачання товару до 31.12.2021 року (додається).
На другому етапі було сформовано та визначено опис предмета закупівлі із зазначенням технічних і якісних характеристик, для чого було залучено відповідного фахівця Замовника головного механіка СКП «Харківзеленбуд» ХМР Середи О.М., який відповідатиме за фактичне використання бензину і дизельного пального на підприємстві і врахував реальні потреби підприємства. Було встановлено наступне:
Необхідна кількість: бензин А92 – 50 000 л.; бензин А95 – 30 000 л.; дизельне паливо – 120 000 л. Зручна форма відпуску товару – талони, які повинні бути номіналом 5, 10, 20 літрів і терміном дії – не менше 1 (одного) року.
Також при затвердженні тендерної документації необхідно врахувати, що фінансова спроможність підприємства не завжди дозволяє здійснити закупівлю паливних матеріалів наперед. При цьому у разі стихійних явищ (наприклад: ураган, злива тощо) до робіт з ліквідації їх наслідків одночасно залучається вся техніка підприємства і з метою недопущення негативних наслідків для мешканців і гостей м. Харків у разі простою техніки в очікування пального строк постачання пального не може бути довший за добу. Тому поставка товару повинна здійснюватися виключно на підставі заявок Замовника в строк, що є не більше ніж одна доба (24 години) з моменту направлення заявки електронною поштою.
З метою дотримання вимог чинного законодавства постачальник товару повинен мати та надати оригінал або копію дозволу або ліцензії на провадження відповідної господарської діяльності учасником. Також Учасник повинен надати копію ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним на кожну АЗС вказану в переліку АЗС або номера цих ліцензій з посиланням на Єдиний державний реєстр суб’єктів господарювання, які отримали ліцензії на право виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним та місць виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним.
Необхідно передбачити, що у разі зміни зовнішньої форми талонів Постачальник здійснює обмін цих талонів без додаткової на це оплати Замовником, на інші рівнозначні талони. Постачальник при обміні талонів на вимогу Замовника, повинен надати сертифікат відповідності і паспорт якості на пальне.
Підприємству необхідна можливість здійснювати відпуск пального по талонам в обсязі пред’явленої кількості цілодобово через мережу власних або орендованих (партнерських), по договорам зберігання АЗС.
Постачальник повинен своєчасно надавати в установлених обсягах замовнику товар належної якості, що є безпечними для життя, здоров'я та який не спричиняє шкоди майну замовника, відповідно до вимог законодавства. З цією метою необхідно переконатись та отримати від учасника копію чинного станом на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій договору у сфері поводження з небезпечними відходами (стосовно нафтопродуктів).
Паливо, що постачається повинно відповідати кліматичним умовам його застосування, що повинні гарантувати учасники.
Своєю якістю товар повинен відповідати вимогам діючих на території України нормативних актів, тому Учаснику необхідно надати діючі документи стосовно якості товару (бензин А92, бензин А95 та дизельне паливо): копії паспорту якості та сертифікату відповідності.
Також з метою підтвердження відповідної якості товару Учаснику необхідно обов’язково подати копію протоколу випробувань на дизельне паливо та бензини, що повинен бути свіжий, наприклад: виданий не раніше дати виходу оголошення про проведення процедури закупівлі. Протоколи випробувань повинні бути видані власною або з якою учасником підписано договір акредитованою лабораторією. В протоколах випробувань повинні бути вказані такі показники:
по бензину А92 або еквівалент - вміст сірки мг/кг; - густина при температурі 150 С, кг/м3; - об’ємна частка ароматичних вуглеводів, %; - об’ємна частка бензолу, %; - масова частка кисню, %; - об’ємна частка кисневмісних сполук, %. Всі показники повинні відповідати ДСТУ 7687:2015 (або еквівалент);
по бензину А95 або еквівалент - вміст сірки мг/кг; - густина при температурі 150 С, кг/м3; - об’ємна частка ароматичних вуглеводів, %; - об’ємна частка бензолу, %; - масова частка кисню, %; - об’ємна частка кисневмісних сполук, %. Всі показники повинні відповідати ДСТУ 7687:2015 (або еквівалент);
по дизельному паливу - вміст сірки мг/кг; - температура спалаху в закритому тиглі 00 С; - густина при температурі 150 С, кг/м3, - цетановий індекс; - кінематична в’язкість за температури 400 С. Всі показники повинні відповідати ДСТУ 7688:2015 (або еквівалент).
На підтвердження даної інформації учасник повинен надати копію договору з лабораторією на проведення випробувань нафтопродуктів або копію документів, які підтверджують наявність у учасника власної акредитованої лабораторії, копію атестату цієї лабораторії з додатками, що завірені печаткою лабораторії та підписом її уповноваженого представника. Також учаснику необхідно надати копії або оригінали документів, які підтверджують співпрацю Учасника з лабораторією у другому півріччі 2020 року або у 2021 році.
З метою дотримання максимальної економії витрат палива при виконанні виробничих завдань, враховуючи розташування виробничих дільниць підприємства та той факт, що протягом дня техніка підприємства при роботі охоплює всю територію міста Харкова, з метою недопущення великого пробігу техніки до АЗС Учаснику необхідно зазначити інформацію про розташування автозаправних станцій для обслуговування замовника, а саме: у кожному адміністративному районі міста Харкова повинно бути не менше чотирьох автозаправних станцій. На кожній автозаправній станції обов’язково повинно відпускатись дизельне паливо, бензин А-92, бензин А-95. Для впорядкування заправки техніки учасникам необхідно надати план-маршрут прибуття техніки Замовника до автозаправної станції з зазначенням відстані від місця розташування (зберігання техніки Замовника) до автозаправних станцій на яких планується обслуговування Замовника в адміністративному районі міста Харкова (по кожному окремо) з відзначеними на мапі автозаправними станціями.
Перелік місць розташування (зберігання техніки Замовника) в м. Харків:
вул. Толбухіна, 94; вул. Багалія (Фрунзе), 11; пров. Чоботарський, 8; вул. Малогончарівська, 4; вул. Семиградська, 13/15; пров. Аптекарський, 26; вул. Польова, 130-А; вул. Танкопія, 78; вул. Верстатобудівельна, 20; вул. Мирна, 11-Б; вул. Сумська, 35; Бурсацький узвіз, 6; Білгородське шосе, 1.
З метою організації роботи техніки та механізмів Учасник повинен надати довідку учасника (таблицю) в довільній формі щодо розташування АЗС, на яких буде забезпечено відпуск товарів, що вимагаються Замовником (вказати АЗС тільки в межах міста Харків). Якщо Учасник в наданому переліку АЗС вказує не власні АЗС, то він, з метою підтвердження своїх можливостей виконати поставку, повинен надати гарантійні листи від власників АЗС або юридичних осіб, які ведуть господарську діяльність з вказаних АЗС щодо підтвердження відпуску пального на їх мережі АЗС.
Для зручності при подальшій роботі необхідна довідка учасника (таблиця), яка повинна містити наступну інформацію:
- адреса розташування (вказати адресу і назву адміністративного району міста Харкова); - назва автозаправної станції (АЗС); - час роботи (обов’язково зазначається час технологічних переривів або їх відсутність); - засоби зв’язку (телефон); - пальне, що відпускається.
Виходячи з вищенаведеного, для здійснення закупівлі за предметом – ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти (Бензин і дизельне паливо) (Бензин – ДК 021:2015: 09132000-3 – бензин; дизельне паливо – ДК 021:2015: 09134200-9 дизельне паливо) в кількості: бензин А92 або еквівалент – 50 000 л.; бензин А95 або еквівалент – 30 000 л.; дизельне паливо – 120 000 л. було встановлено відповідні технічні вимоги до предмета закупівлі в умовах тендеру даної процедури закупівлі (службова записка головного механіка СКП «Харківзеленбуд» ХМР Середи О.М. додається).
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювався методом порівняння ринкових цін відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18 лютого 2020 року № 275, зі змінами. З цієї метою СКП «Харківзеленбуд» ХМР направив письмові запити цінових пропозицій (електронною поштою) виробникам (постачальникам) товару, що є предметом закупівлі: бензин і дизельне паливо.
У запитах цінових пропозицій було зазначено вищенаведені технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, умови оплати, а також те, що постачальник/учасник зазначає суму (з урахуванням всіх податків, зборів і всіх обов’язкових платежів, які сплачує Учасник/постачальник), за яку передбачає здійснювати поставку товару.
Місце поставки товару: 61145, Україна, Харківська обл., м. Харків, вул. Мирна, 11-Б.
Строк поставки товару: до 31 грудня 2021 року, на умовах післяоплати.
Замовником було отримано відповіді на запити цінових пропозицій за одиницю запропонованого товару від трьох постачальників (комерційні пропозиції додаються).
Замовником було визначено очікувану вартість предмета закупівлі, як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних за одиницю запропонованого товару помножену на запропоновану кількість товару. Середньоарифметичне значення очікуваної вартості предмета закупівлі за розрахунком складає: 5 996 000,00 грн. з ПДВ.
Щодо питань: «Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість» та стосовно надання посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, також пояснюємо що вимоги пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 (із змінами) (далі – Постанова № 710) адресовано до виконання головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки.
Тобто виключно замовникам, які належать до розпорядників бюджетних коштів (перелік яких визначено згідно з Єдиним реєстром розпорядників бюджетних коштів) та до суб’єктів господарювання державного сектору економіки (згідно з реєстром, розміщеним на офіційному вебсайті Фонду державного майна України), потрібно оприлюднювати інформацію, визначену пунктом 4-1 Постанови № 710.
Виходячи зі змісту пункту 4-1 Постанови № 710, вимоги щодо оприлюднення обґрунтування стосовно предмета закупівлі не стосується одержувачів бюджетних коштів за умови, якщо такі підприємства не є розпорядниками бюджетних коштів, оскільки їх немає у переліку цього пункту Постанови № 710.
Як уже було зазначено вище, з наведенням законодавчих норм та необхідних посилань, Замовник - СКП «Харківзеленбуд» ХМР не є головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня), не є суб’єктом господарювання державного сектору економіки. Таким чином вимоги законодавства щодо оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі не стосуються СКП «Харківзеленбуд» ХМР.
Додатки на 9 аркушах
Голова тендерного комітету, головний інженер Назаренко С. І.