• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти (Бензин і дизельне паливо) (Бензин – ДК 021:2015: 09132000-3 – бензин; дизельне паливо – ДК 021:2015: 09134200-9 дизельне паливо)

Завершена

5 996 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 29 980.00 UAH
Номер: 3011bda1fcb047d4afbf057fa053b5eb
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-08-16-000062
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16.08.2021 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 18.08.2021 11:25 - 11.09.2021 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: 16.08.2021 № 434 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 07.06.2021 № 003100-18/7042-2021, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 16.08.2021 № 434 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 23 UA-2021-03-23-005141-b 23.03.2021 СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВЗЕЛЕНБУД" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (код 03362152) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 56) 722-22-72, khodyrieva.l.n@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, обрання процедури закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність тендерної документації вимогам Закону, розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 09 вересня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, обрання процедури закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закону), розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ХАРКІВЗЕЛЕНБУД" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі Замовник) на 2021 рік, у тому числі UA-P-2021-03-23-006985-c; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію зі змінами затверджену протокольним рішенням тендерного комітету Замовника від 14.04.2021 № 113; протокол розгляду тендерних пропозицій оприлюднений в електронній системі закупівель 23.04.2021; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерні пропозиції учасників ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС" та ТОВ "ТД МТК"; протокол розкриття тендерних пропозицій; протокол засідання тендерного комітету від 29.04.2021 № 132, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю з ТОВ "ТД МТК" оприлюднене в електронній системі закупівель 29.04.2021; Договір про закупівлю товарів від 12.05.2021 № Т 05/12 (далі Договір № Т 05/12); додаткова угода від 18.08.2021 № 1 до Договору № Т05/12, додаткова угода від 19.08.2021 № 2 до Договору № Т05/12, пояснення Замовника на запит Східного офісу Держаудитслужби отримане 26.08.2021 через електронну систему закупівель. Під час проведення моніторингу Замовником від 18.08.2021 укладено додаткову угоду № 1 та 19.08.2021 укладено додаткову угоду № 2 до Договору № Т 05/12 якими проведення зменшення ціни внаслідок зменшення вартості та кількості придбаного бензину та внесено зміни до пункту 10.1 цього договору в частині строку дії договору, який визначено до 20.08.2021 року, про що в електронній системі закупівель у визначені терміни було оприлюднено повідомлення про внесення змін до договору. Від 25.08.2021 року Замовником в електронній системі закупівель оприлюднено Звіт про виконання договору.
Період усунення порушень: 10.09.2021 10:14 - 16.09.2021 00:00
Дата публікації висновку: 10.09.2021 10:14

Запити/Пояснення