• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт». Капітальний ремонт мосту через р. Тетерів на км 232+094 автомобільної дороги Н-02 /М-06/ - Кременець – Біла Церква – Ржищів – Канів – Софіївка, Житомирська область (45221000-2. Будівництво мостів і тунелів, шахт і метрополітенів)

Категорія замовника: юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади (згідно ст. 2 ч. 1 п. 3 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 №922-VIII в редакції Закону України "Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель" від 19.09.2019 №114-ІХ): юридична особа є одержувачем бюджетних коштів; не є суб'єктом господарювання. Місцезнаходження замовника: вул. Покровська, 16, м. Житомир, 10029. Mова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська (відповідно до тендерної документації). Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладенням КЕП Гаранта (далі - Банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Електронна банківська гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Електронна банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити КЕП Банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження КЕП банківської гарантії, подана Учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 р. № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції». Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії банківської гарантії) – не менше 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; 3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції.

Завершена

25 665 730.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 128 328.65 UAH
Номер: b80e8026363943a1b3a4a5cb807cce3f
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-07-14-000045
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14.07.2021 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 14.07.2021 15:21 - 05.08.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З 14.07.2021 № 416 Житомир Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу, Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Людмила КОСТЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 14.07.2021 № 416. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі,присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 12. UA-2021-03-23-008755-c Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 67) 804-52-01, snizhana1978@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ» установлено порушення вимог пункту 1 частини 1 статті 31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ИНВЕСТ БУД», своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема, в межах законодавства вжити заходів щодо припинення зобов’язань за договором від 29.06.2021 року № 152 відповідно до норм частини 2 статті 202 Господарського кодексу України, з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України в межах законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 04 серпня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2021 рік Служби автомобільних доріг у Житомирській області, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація, тендерна пропозиція учасника ТОВ «ИНВЕСТ БУД» та тендерна пропозиція учасника-переможця товариства з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ» (далі – ТОВ «БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ») , протоколи засідання тендерного комітету від 28.04.2021 року № 180, від 18.05.2021 року № 211 та від 10.06.2021 року № 240, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей від 19.05.2021, повідомлення про намір укласти договір від 10.06.2021 року, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі - Колегія) від 03.06.2021 року № 12528-р/пк-пз, договір про закупівлю від 29.06.2021 року № 152. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що тендерна пропозиція учасника-переможця процедури закупівлі ТОВ «БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ» не відповідає умовам тендерної документації Замовника та кваліфікаційному критерію установленому в статті 16 Закону. Так, відповідно до пункту 5 розділу ІІІ та пункту 1 Додатку № 3 тендерної документації, на відповідність кваліфікаційному критерію - «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», від учасників у складі тендерної пропозиції імперативно вимагалось надання довідки згідно встановленої форми (таблиця 1) щодо наявності в учасника техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) для виконання робіт, з наданням копій свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів, або інший документ, що посвідчує їх право власності. Разом з тим, пунктом 1 Додатку № 3 тендерної документації встановлено умову, що якщо техніка не є власністю учасника, а залучена, то учасником у складі тендерної пропозиції на всю, вказану у довідці техніку (транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини, механізми, обладнання та устаткування), зокрема додатково подаються: копії договорів, що посвідчують право користування (оренди, суборенди та ін, крім лізингу), дійсних та чинних, протягом всього строку виконання договору та акт (и) приймання-передачі (або інший (і) документ (и)), який (і) підтверджує (ють) факт отримання учасником таких транспортних засобів, будівельних машин, механізмів, обладнання та устаткування до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання). На виконання вищевказаних умов, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ» надано інформаційну довідку про наявність обладнання (машин та механізмів) від 19.04.2021 року № 19/12 (далі – Довідка № 19/12), у пункті 35 якої зазначено інформацію про наявність в учасника орендованої роторної бурової установки BAUER BG-40, 2008 (еквівалент «універсальна бурова установка для улаштування буро набивних паль») (далі – Техніка 1), в кількості 1 од. На підтвердження права користування вищевказаною залученою технікою, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ» надано договір оренди будівельної техніки від 01.04.2021 року № 0104-21/СБТ-БУМ, укладеного з ТОВ «СПЕЦБУД ТЕХНІКА», без надання у складі тендерної пропозиції акта приймання - передачі, який відповідно до пункту 2.2 вказаного договору є його невід’ємною частиною та відсутність якого відповідно до пунктів 2.2 та 2.3 зазначеного договору не підтверджує факт отримання учасником в оренду роторної бурової установки BAUER BG-40, 2008, а відтак не підтверджує її фактичну наявність в учасника станом на 19.04.2021 року, чим не підтверджено інформацію зазначену у Довідці № 19/12, що не відповідає вимогам пункту 5 розділу ІІІ та пункту 1 Додатку № 3 тендерної документації, та не відповідає кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій». Слід зазначити, що Замовником 19.05.2021 в електронній системі закупівель розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в документах учасника ТОВ «БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ», зокрема, в частині відсутності у складі тендерної пропозиції учасника акта приймання - передачі орендованої роторної бурової установки BAUER BG-40, 2008. На виконання вищевказаної вимоги про усунення невідповідностей учасником ТОВ «БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ» надано лист-пояснення від 19.05.2021 року № 19/07, який підтверджує факт відсутності у складі пропозиції акта приймання - передачі вищевказаної бурової установки, при цьому відсутність вказаного акту приймання - передачі пояснюється учасником тим, що зазначена бурова установка буде залучена для виконання робіт відповідно до пункту 1.5 договору оренди будівельної техніки від 01.04.2021 року № 0104-21/СБТ-БУМ лише після підписання між учасником та Замовником договору на виконання робіт. З огляду на викладене, внаслідок відсутності у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ» документів, які підтверджують фактичну наявність в учасника станом на 19.04.2021 року орендованої роторної бурової установки BAUER BG-40, 2008, тендерна пропозиція вказаного учасника не відповідала умовам пункту 5 розділу ІІІ та пункту 1 Додатку № 3 тендерної документації, що не відповідає кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій». Крім цього, вимогами пункту 1 Додатку № 3 тендерної документації, встановлено перелік техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо, які учасник повинен мати під час виконання робіт, зокрема: універсальна бурова установка для улаштування буронабивних паль (не менше 1 одиниці) (далі – Обов’язкова техніка 1). Отже, не підтвердивши наявність Техніки 1, учасник ТОВ «БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ» не підтвердив наявність Обов’язкової техніки 1 у потрібній кількості, що не відповідає вимогам пункту 1 Додатку № 3 тендерної документації в зазначеній частині. Таким чином, за результатами проведеного моніторингу установлено, що на порушення вимог пункту 1 частини 1 статті 31 Закону, Замовник не відхилив тендерну пропозицію переможця ТОВ «БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ», як таку, що не відповідала кваліфікаційному критерію установленому статтею 16 Закону та не відповідала встановленим абзацом 1 частини 3 статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Разом з тим, відповідно до вимог пункту 2 частини 1 статті 32 Закону встановлено імперативну умову, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути, замовник відміняє тендер. Слід відмітити, що моніторинг закупівлі щодо порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень: 05.08.2021 17:39 - 20.08.2021 00:00
Дата публікації висновку: 05.08.2021 17:39

Оскарження висновку в суді

Опис: Службою автомобільних доріг у Житомирській області подано адміністративний позов до Житомирського окружного адміністративного суду про визнання протиправним та скасування висновку Північного офісу Держаудитслужби, складеного за результатами моніторингу закупівлі
Дата публікації: 19.08.2021 16:02
Дата відкриття провадження: 30.08.2021 00:00
Номер відкриття провадження: 240/19655/21/19801/21

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Аргументовані заперечення на висновок моніторингу
Дата публікації звіту: 11.08.2021 14:08