• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт покрівлі корпусів «А-2» та «А2-3» Комунального закладу "Панасівський геріатричний пансіонат" Дніпропетровської обласної ради за адресою: Дніпропетровська обл., Новомосковський р-н, с. Панасівка, вул.Північна, 36 за ДК 021:2015 «45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація»

Завершена

7 353 901.20 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 36 769.51 UAH
Номер: d56a879113834cd5b05f3da70e7bec1d
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-06-07-000017
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15.06.2021 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 15.06.2021 15:45 - 09.07.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 15.06.2021 № 313 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 15.06.2021 № 313 Виитяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 7 UA-2021-03-23-002101-b 23.03.2021 КП "Панасівський геріатричний пансіонат Дніпропетровської обласної ради" (код ЄДРПОУ 03188300) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Адреса: Ukraine, Дніпропетровська, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.), +38 (0 56) 722-22-72, khodyrieva.l.n@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 4¹ Постанови № 710, пункту 9 частини другої статті 21 Закону та пункту 8 частини восьмої статті 41 Закону. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог частини шостої статті 33 та частини четвертої статті 41 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог пункту 2 частини 1 статті 31 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, обрання процедури закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення відповідно до Закону порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує вжити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому порядку, зокрема шляхом вжиття заходів щодо припинення зобов’язань за Договором підряду від 18.05.2021 № 43 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 07 липня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, обрання процедури закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення відповідно до Закону. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального закладу «Панасівський геріатричний пансіонат» Дніпропетровської обласної ради (далі КЗ «Панасівський ГП» ДОР, Замовник) на 2021 рік, у тому числі UA-P-2021-03-23-004091-a, оголошення про проведення процедури закупівлі, тендерну документацію Замовника (далі тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття, тендерні пропозиції учасників ФОП Сириця Л.М. та ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІГСТЕЙДЖ" (далі ТОВ «БІГСТЕЙДЖ»), протоколи засідання тендерного комітету Замовника від 22.04.2021 № 5 та від 29.04.2021 № 7, повідомлення про намір укласти договір оприлюднене в електронній системі закупівель 29.04.2021, Договір підряду від 18.05.2021 № 43 (далі Договір № 43), додаткова угода від 24.05.2021 № 1 до Договору підряду від 18.05.2021 № 43, пояснення Замовника на запити Східного офісу Держаудитслужби отримані 29.06.2021 та 06.07.2021через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що Замовник на порушення вимог пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 зі змінами від 16.12.2020 № 1266, (далі Постанова № 710) не оприлюднив інформацію про розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, яка розміщується на сторінці власного веб-сайту. Відповідно до Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, розміщеного на веб-порталі Державної казначейської служби України (https://www.treasury.gov.ua/ua/kaznachejstvo-informuye/yedi nij-reyestr-rozporyadnikiv-ta-oderzhuvachiv-byudzhetnih- koshtiv), та Open Budget - Державний веб-портал бюджету для громадян (https://openbudget.gov.ua/spending-agencies/03188300/info) Замовник є розпорядником коштів місцевого бюджету нижчого рівня, головний розпорядник – Департамент соціального захисту населення Дніпропетровської обласної державної адміністрації. На запит Східного офісу Держаудитслужби від 24.06.2021 про надання пояснень, зокрема, щодо посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі Замовник 29.06.2021 надав пояснення щодо відсутності власного веб-сайту та офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів. Таким чином, замовником порушено вимоги пункту 4¹ Постанови № 710. Моніторингом установлено, що опубліковане Замовником оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформацію про вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій, при тому, що надання забезпечення тендерної пропозиції передбачено пунктом 2 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника, чим порушено вимоги пункту 9 частини другої статті 21 Закону. Під час проведення моніторингу встановлено, що підпунктом 2 пункту 3 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Замовника визначено, що переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати достовірну інформацію про наявність у нього чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. З відповіді Замовника на питання до пояснення, оприлюдненої в електронній системі закупівель 06.07.2021 встановлено, що переможець процедури закупівлі ТОВ «БІГСТЕЙДЖ» під час укладення договору про закупівлю надав в паперовому вигляді завірену печаткою копію ліцензії на ведення господарської діяльності з будівництва об’єктів, виданої 19 липня 2018 відповідно до наказу Державної архітектурно-будівельної інспекції України №40-Л від 11 липня 2018, реєстраційний запис 2013052823, та оприлюднив її в електронній системі закупівель 06.05.2021. Проведеним аналізом встановлено, що пунктом 144 розділу 7 «Вогнезахист конструкцій» відомості обсягів робіт, що є Додатком № 2 до тендерної документації Замовника, визначено наступний вид робіт – «вогнезахист дерев’яних конструкцій лат під покрівлю, покриттів та настилів по фермах площа 3367,51 кв.м». Відповідно до пункту 6 Переліку послуг і робіт протипожежного призначення, що підлягають ліцензуванню, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852, такий вид робіт підлягає обов’язковому ліцензуванню. Проте, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ "БІГСТЕЙДЖ" ліцензія на відповідний вид роботи відсутня та під час укладання договору не надавалась, в електронній системі закупівель не оприлюднювалась. Окрім того, відповідно до вимог пункту 2 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника Вартість тендерної пропозиції та всі інші ціни повинні бути чітко визначені, ціна тендерної пропозиції (договірна ціна) учасника повинна бути розрахована відповідно до Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293 (зі змінами та доповненнями). Натомість у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ "БІГСТЕЙДЖ" надано розрахунок договірної ціни на загальну суму тендерної пропозиції а виконання робіт визначено здійснити у 2021 році. Таким чином, тендерна пропозиція учасника ТОВ "БІГСТЕЙДЖ" не відповідала вимогам тендерної документації Замовника. Відповідно до пункту 2 частини 1 статті 31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. При цьому, відхилення тендерної пропозиції за наявності підстав, визначених статтею 31 Закону, є обов’язком, а не правом замовника. Однак, на порушення вимог пункту 2 частини 1 статті 31 Закону Замовник не відхилив пропозицію учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІГСТЕЙДЖ" та уклав з ним Договір підряду від 18.05.2021 №43. У ході моніторингу питання відповідності умов укладеного договору умовам тендерної пропозиції переможця встановлено, що у пункті 4 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Замовником зазначено, що зазначені основні вимоги до договору та вимоги, що сформовані за Додатком 3 тендерної документації не є остаточними і вичерпними, і можуть бути доповнені і скориговані під час укладання договору з учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору. Однак, за нормою частини шостої статті 33 Закону Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. Згідно з частиною 4 статті 41 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону переможця процедури закупівлі. Таким чином, встановлення у тендерній документації умови щодо можливості корегування умов договору суперечить вимогам частини шостої статті 33 Закону та частини четвертої статті 41 Закону. Моніторингом питання укладання договору про закупівлю та його оприлюднення встановлено, пунктом 13.1 укладеного за результатами проведеної процедури торгів Договору № 43 строк дії договору визначено до 31 грудня 2021 року, а пунктом 13.3 цього ж договору передбачено, що сторони мають право ставити питання про продовження строку дії Договору у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі форс- мажорних обставин, затримки фінансування за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної у договорі, що відповідає вимогам пункту п’ятого частини четвертої статті 41 Закону. Відповідно до частини сьомої статті 41 Закону у разі внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, передбачених частиною п’ятою цієї статті, замовник обов’язково оприлюднює повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю. Проведеним аналізом встановлено, що 24.05.2021 Замовником укладено Додаткову угоду за №1, предметом якої є зміна істотних умов договору, а саме подовження строку дії договору до 31.12.2022 року. У той же час моніторингом встановлено, що Повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю, оприлюднене на веб – порталі Уповноваженого органу, не містить посилання на документально підтверджені об’єктивні обставини, що спричинили таке продовження, у тому числі з причин форс- мажорних обставин, затримки фінансування за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної у договорі, чим порушено норми пункту 8 частини восьмої статті 41 Закону.
Період усунення порушень: 09.07.2021 09:41 - 24.07.2021 00:00
Дата публікації висновку: 09.07.2021 09:41

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Відповідно пункту 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Комунальний заклад «ПАНАСІВСЬКИЙ ГЕРІАТРИЧНИЙ ПАНСІОНАТ» ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ» надає аргументовані заперечення до висновку Східного офісу Державної аудиторської служби України за результатами моніторингу процедури закупівлі за предметом закупівлі «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт покрівлі корпусів «А-2» та «А2-3» Комунального закладу «Панасівський геріатричний пансіонат» Дніпропетровської обласної ради за адресою: Дніпропетровська обл., Новомосковський р-н, с. Панасівка, вул.Північна, 36 за ДК 021:2015 «45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація». Щодо встановленого моніторингом порушення вимог пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 зі змінами від 16.12.2020 № 1266, (далі Постанова № 710) Замовник повідомляє, що в зв`язку з відсутністю власного веб-сайту та офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, КЗ "Панасівський геріатричний пансіонат" ДОР не має можливості розміщення інформації про обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Вищезазначена інформація надана Замовником при поясненні на запит Держаудитслужби при проведенні моніторингу. Щодо встановленого моніторингом порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону, Замовник повідомляє наступне: При публікації оголошення про проведення відкритих торгів 23 березня 2021 року не зазначена інформація про вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій, в зв`язку з тим, що в електронній системі закупівель майданчиком, на якому Замовник публікував Оголошення не були передбачені відповідні поля. Проте інформація про вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначена Замовником в Тендерній документації (пункт 2 розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, пункт 5 Додатку 1 до Тендерної документації), яка розміщена в системі закупівель разом з Оголошенням про проведення відкритих торгів. Під час проведення моніторингу встановлено, наступне: - підпунктом 2 пункту 3 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Замовника визначено, що переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати достовірну інформацію про наявність у нього чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом; - пунктом 144 розділу 7 «Вогнезахист конструкцій» відомості обсягів робіт, що є Додатком № 2 до тендерної документації Замовника, визначено наступний вид робіт – «вогнезахист дерев’яних конструкцій лат під покрівлю, покриттів та настилів по фермах площа 3367,51 кв.м». Відповідно до пункту 6 «Переліку послуг і робіт протипожежного призначення, що підлягають ліцензуванню», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852, такий вид робіт підлягає обов’язковому ліцензуванню. Проте, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «БІГСТЕЙДЖ», який став переможцем даної закупівлі, ліцензія на відповідний вид роботи відсутня та під час укладання договору не надавалась, в електронній системі закупівель не оприлюднювалась. У ч.2 п.3 «Проект договору про закупівлю» Розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації по закупівлі UA-2021-03-23-002101-b зазначено, що Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати: достовірну інформацію про наявність у нього чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Із зазначеного вбачається, що умовами тендерної документації вимагалося надання інформації про дозвіл або ліцензію, яку має саме учасник закупівлі, а не субпідрядники, яких він має намір залучити до виконання робіт. На виконання вищевказаної вимоги, ТОВ «БІГСТЕЙДЖ» після визначення переможцем закупівлі, надав Змовнику в паперовому вигляді завірену печаткою копію ліцензії на ведення господарської діяльності з будівництва об’єктів, виданої 19 липня 2018 р. відповідно до наказу Державної архітектурно-будівельної інспекції України №40-Л від 11 липня 2018, реєстраційний запис 2013052823, та оприлюднив її в електронній системі закупівель 06.05.2021 р. Так як предметом закупівлі є капітальний ремонт і реставрація споруди, то надання ТОВ «БІГСТЕЙДЖ» вищевказаної ліцензії, виданої установою, уповноваженою здійснювати контроль у будівельній галузі, є належним виконанням вимог тендерної документації по закупівлі UA-2021-03-23-002101-b. Як зазначалось вище, пунктом 144 розділу 7 «Вогнезахист конструкцій» відомості обсягів робіт, що є Додатком № 2 до тендерної документації , визначено наступний вид робіт – «вогнезахист дерев’яних конструкцій лат під покрівлю, покриттів та настилів по фермах площа 3367,51 кв.м». Також відповідно до п.6 Переліку послуг і робіт протипожежного призначення, що підлягають ліцензуванню, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852, роботи з вогнезахисту (вогнезахисне просочування глибоке чи поверхневе, вогнезахисне обробляння (фарбування, штукатурення, обмотування, облицювання), вогнезахисне заповнення) підлягають ліцензуванню. Але органом, який надає ліцензії на право виконання робіт з вогнезахисту є Державна служба України з надзвичайних ситуацій, а не Державна архітектурно-будівельна інспекція України. Тобто, ці роботи не підпадають під дію контролю Державної архітектурно-будівельної інспекції України. Також слід зазначити, що на запит Замовника, ТОВ "БІГСТЕЙДЖ" надало інформацію про те, що роботи з вогнезахисту будуть виконуватися субпідрядником, який має необхідну ліцензію. У п.7 «Інформація про субпідрядника (у випадку закупівлі робіт)» Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» зазначено, що Учасник в складі тендерної пропозиції надає довідку з інформацією про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ та ПІБ керівника щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. У складі тендерної пропозиції ТОВ "БІГСТЕЙДЖ" надано довідку, у якій зазначено, що до виконання робіт підвищеної небезпеки буде залучено субпідрядника ТОВ «Електропостачання промислових підприємств» та у складі тендерної пропозиції надано Дозвіл, наданий даному субпідряднику Головним управлінням держпраці у Дніпропетровській області на виконання робіт підвищеної небезпеки. Так як роботи з вогнезахисту, які плануються до виконання субпідрядником, що має відповідну ліцензію, є значно меншими ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, то ТОВ «БІГСТЕЙДЖ» не порушило вимог тендерної документації по даній закупівлі, не зазначивши даного субпідрядника і наданій довідці та не додавши до своєї тендерної пропозиції ліцензію на виконання робіт з вогнезахисту. Відповідно до п.3 «Відхилення тендерних пропозицій» Розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: 3) переможець процедури закупівлі не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 цього Закону; Відповідно до ч.2 п.1 ст.41 ЗУ «Про публічні закупівлі», Переможець процедури закупівлі/спрощеної закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати: 2) копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі чи вимагалося замовником під час переговорів у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Тендерною документацією по закупівлі UA-2021-03-23-002101-b вимагалося надання ліцензії на виконання будівельних робіт саме учасником закупівлі, а не залучених ним субпідрядників. Також не вимагалося надання ліцензії, наданої Державною службою України з надзвичайних ситуацій, а не Державною архітектурно-будівельною інспекцією України. Із вищевказаного вбачається, що переможець закупівлі UA-2021-03-23-002101-b у повному обсязі надав усі документи, необхідні для виконання робіт по даній закупівлі і відсутні будь-які підстави для припинення зобов’язань за Договором підряду від 18.05.2021 № 43, укладеним з ТОВ «БІГСТЕЙДЖ». Щодо виявленого моніторингом порушення частини шостої статті 33 Закону та частини четвертої статті 41 Закону Замовник повідомляє: Умови договору підряду від 18.05.2021 № 43 не відрізняються від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону та відповідає вимогам тендерної документації, що не суперечить статті 33 та 41 Закону. Щодо вартості тендерної пропозиції учасника Замовник повідомляє: Учасником торгів ТОВ "БІГСТЕЙДЖ" надано розрахунок договірної ціни на загальну суму тендерної пропозиції, що відповідає вимогам тендерної документації Замовника. Щодо встановленого моніторингом порушення норми пункту 8 частини восьмої статті 41 Закону Замовник надає пояснення: Укладання Додаткової угоди №1 від 24.05.2021 до Договору підряду від 18.05.2021 № 43, обумовлено необхідністю приведення у відповідність строку дії договору до терміну виконання робіт визначеного в вищезазначеному договорі, а саме - до 31.12.2022 року. Тому Повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю, оприлюднене на веб – порталі Уповноваженого органу, не містить посилання на документально підтверджені об’єктивні обставини, що спричинили таке продовження, у тому числі з причин форс- мажорних обставин. Із зазначеного вбачається, що при проведенні закупівлі UA-2021-03-23-002101-b відсутні порушення, які підлягають усуненню шляхом вжиття заходів щодо припинення зобов’язань за Договором підряду від 18.05.2021 № 43 та висновки ДАСУ з цього питання є хибними. Просимо переглянути результати моніторингу закупівлі за предметом закупівлі «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт покрівлі корпусів «А-2» та «А2-3» Комунального закладу "Панасівський геріатричний пансіонат" Дніпропетровської обласної ради за адресою: Дніпропетровська обл., Новомосковський р-н, с. Панасівка, вул.Північна, 36 за ДК 021:2015 «45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація»», Замовник КП «Панасівський геріатричний пансіонат Дніпропетровської обласної ради» (ЄДРПОУ 03188300), ідентифікатор закупівлі UA-2021-03-23-002101-b, проведеного Державною аудиторською службою України та відкликати вимогу щодо припинення зобов’язань за Договором підряду від 18.05.2021 № 43, укладеного з ТОВ «БІГСТЕЙДЖ».
Дата публікації звіту: 16.07.2021 17:34

Запити/Пояснення