• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Природний газ

Торги не відбулися

374 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 870.00 UAH
Номер: 333dc37b7c0c499daaa3e4d2c579280d
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-04-01-000024
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01.04.2021 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913624
Період моніторингу: 01.04.2021 16:25 - 23.04.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З 01.04.2021 № 223 Про початок моніторингу закупівель Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу. Начальник управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 01.04.2021 № 223. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2 UA-2021-03-22-005576-a 22.03.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Адреса: Ukraine, Рівненська, Рівне
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Рівненська обл.), +38 (0 97) 117-57-11, strina629@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлі встановлено порушення вимог частини першої статті 22 та частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації про публічну закупівлю, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів та вимог тендерної документації вимогам Закону, виконання рішення Органу оскарження – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5, 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом недопущення порушень законодавства в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку, оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 05 травня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації про публічну закупівлю, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів та вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), оприлюднення інформації про закупівлі, виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ, Орган оскарження). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Грушвицького ліцею Великоомелянської сільської ради Рівненського району Рівненської області (далі – Замовник) на 2021 рік за номером UA-P-2021-03-22-005441-a, оголошення про проведення закупівлі, тендерну документацію, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 15.04.2021 № 8030-р/пк-пз (опубліковане 20.04.2021) та його виконання Замовником, пояснення Замовника отримане через електронну систему закупівель 26.04.2021 та 29.04.2021. Моніторинг щодо тих питань, порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Органу оскарження, не здійснювався. Рішення Органу оскарження Замовником виконано 28.04.2021, зокрема Замовником внесено зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі – «Природний газ», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб- порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-03-22-005576-а, з метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині Рішенням АМКУ № 8030-р/пк-пз від 15.04.2021 та продовжено строк подання тендерних пропозицій до 06.05.2021. За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено, наступне. Відповідно до частини першої статті 22 Закону тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель. Згідно частини першої статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: 1) оголошення про проведення конкурентних процедур закупівель, тендерну документацію та проект договору про закупівлю: оголошення про проведення відкритих торгів - не пізніше ніж за 15 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, якщо вартість закупівлі не перевищує межі, встановлені у частині третій цієї статті, та не пізніше 30 днів у разі перевищення таких меж. Однак, Замовником тендерну документацію затверджену рішенням від 22.03.2021, оприлюднено в електронній системі закупівель 30.03.2021 18:00 (Кінцевий строк подання тендерних пропозицій – 08.04.2021 00:00 год), тобто з недотриманням термінів встановлених частиною першою статті 22 та частиною першою статті 10 Закону (не пізніше ніж за 15 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій). Замовником у своїх поясненнях вказано, що «тендерна документація не була оприлюднена у звязку із технічним збоєм. Замовником приймаються усі заходи задля усунення зазначених порушень». Варто зазначити, що згідно наданої Замовником інформації (лист до ТОВ «Держзакупівля. Онлайн» від 28.04.2021 № 50), після надання відповіді АМКУ про виконання рішення № 8030-р/пк-пз від 15.04.2021 закупівля за номером UA-2021-03-22-005576-а перейшла у статус – закупівля не відбулась (08.04.2021 – подання для участі в торгах менше 2-х тендерних пропозицій).
Період усунення порушень: 05.05.2021 14:17 - 21.05.2021 00:00
Дата публікації висновку: 05.05.2021 14:17

Запити/Пояснення