• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт даху з утепленням горища ЗОШ № 3 І-ІІІ ст., м. Кам'янка-Бузька Львівської області

Торги не відбулися

2 695 650.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 13 478.25 UAH
Номер: afeb507cbe214b128357f9eae4d935d1
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-05-06-000023
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06.05.2021 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40479801
Період моніторингу: 07.05.2021 08:55 - 01.06.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 06.05.2021 № 305 Львів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 06.05.2021 № 305. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2021-03-22-007632-c, 22.03.2021. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Дані автоматичних індикаторів ризиків: RISK-2-19-1. Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Адреса: Ukraine, Львівська, Львів
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби (Львівська обл.), +38 (0 32) 297-02-35, irenya08@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, що оприлюднюються відповідно до Закону, встановлено порушення вимог пункту 3, 9 частини другої статті 21 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ПП БТФ «ЧЕРТУР» та визначення переможця торгів встановлено порушення пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 3 Наказу Мінекономрозвитку №1082. За результатами моніторингу щодо аналізу визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення порушень вимог пункту 1 частини першої статті 31 Закону у встановленому законодавством порядку, а також дотримуватись у подальшому вимог наказу Мінекономрозвитку №1082 при оприлюдненні інформації про закупівлю та вимог пунктів 3, 9 частини другої статті 21 Закону при заповненні документів, що підлягають оприлюдненню відповідно до Закону. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 28 травня 2021 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), відповідності тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель відділу освіти культури, туризму, молоді та спорту Кам’янка-Бузької міської ради (далі – Замовник) на 2021 рік (UA-P-2021-03-22-003567-b); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника та внесені до неї зміни, реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерні пропозиції ПП «ЮС-БУДІНВЕСТ» та ТОВ «ТЕРНОПІЛЬ-ВМП» (щодо правомірності їх відхилення), тендерну пропозицію приватного підприємства Будівельно-торгова фірма «ЧЕРТУР» (далі – ПП БТФ «ЧЕРТУР»), повідомлення про намір укласти договір, опубліковані ПП БТФ «ЧЕРТУР» як переможцем тендеру документи на підтвердження відсутності підстав, визначених відповідними пунктами частини першої та частиною другою статті 17 Закону, опубліковане Замовником 12.05.2021 повідомлення про продовження строку для укладення договору. Відповідно до вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію про розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати). Проведеним моніторингом встановлено, що відповідно до умов частини 2 розділу 3 тендерної документації Замовником вимагалося надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії, розмір забезпечення – 13 478,00 грн, строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. Однак, на порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону в оприлюдненому Замовником оголошенні про проведення відкритих торгів відсутня інформація про вид забезпечення тендерних пропозицій. Також встановлено, що на порушення вимог пункту 3 частини другої статті 21 Закону в оголошенні про проведення відкритих торгів не зазначено інформацію щодо місця поставки товарів, а здійснено лише посилання на інший документ (у графі «Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг» зазначено лише посилання на інший документ: «Україна, Відповідно до документації»). Відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Відповідно до вимог частини 1 розділу 3 тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), та завантаження файлів, зокрема, розрахунком договірної ціни з підтверджуючими розрахунками за статтями витрат договірної ціни: локальний кошторис; підсумкова відомість ресурсів; розрахунок заробітної плати; розрахунок вартості машино-години будівельної техніки, вартості оренди машино-години орендованої будівельної техніки, яка буде застосовуватися для виконання замовлення (за його наявності); ціна енергоносіїв та мастильних матеріалів, що враховані для розрахунку вартості машино-години; розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису; розрахунок адміністративних витрат; розрахунок прибутку; календарний графік виконання робіт. Проте, проведеним моніторингом розгляду тендерних пропозицій встановлено, що в недотримання вимог частини 1 розділу 3 тендерної документації Замовника учасником ПП БТФ «ЧЕРТУР» у складі тендерної пропозиції не надано розрахунку адміністративних витрат та розрахунку прибутку, що включені до договірної ціни учасника. Таким чином, на порушення вимог пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовником не відхилено тендерну пропозицію ПП БТФ «ЧЕРТУР» як такого, що не відповідав встановленим абзацом 1 частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, а визначено його переможцем з оприлюдненням повідомлення про намір укласти з вказаним переможцем договору про закупівлю. Відповідно до вимог пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 №1082 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за №610/34893 (далі – Наказ Мінекономрозвитку №1082), розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника, після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи. Інформація, що заповнюється в електронних полях, може відображатися на веб-порталі у вигляді документа, доступного для друку. Замовником 12.05.2021 в електронній системі закупівель оприлюднено повідомлення про продовження строку для укладення договору. Однак, на порушення вимог пункту 3 Наказу Мінекономрозвитку №1082 на вказане повідомлення про продовження строку для укладення договору не накладено кваліфікований електронний підпис посадової особи Замовника. Відповідно до норми пункту 2 частини першої статті 32 Закону замовник відміняє тендер у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
Період усунення порушень: 28.05.2021 11:41 - 12.06.2021 00:00
Дата публікації висновку: 28.05.2021 11:41

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Порушення усунені
Дата публікації звіту: 04.06.2021 09:10