• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені (Морожена риба (хек))

Завершена

410 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 100.00 UAH
Номер: 00e130b7a6894c9dbf24086e3cef4965
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-07-22-000013
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21.07.2021 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 22.07.2021 14:40 - 13.08.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 21.07.2021 № 428 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»від 25грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається). 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку. Начальник Олександр КАРАБАНОВ ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Північного офісу Держаудитслужби від 21.07.2021 № 428 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 8 UA-2021-03-22-000865-c 22.03.2021 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель;
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 98) 014-44-26, toma.nikolaychenko@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу встановлено порушення вимог ч. 1 ст. 5, ч.1 ст. 31, п. 3 ч. 2 ст. 32 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані закупівель, при оприлюдненні інформації про закупівлю, при відповідності умов тендерної документації вимогам закону та своєчасності укладання договору порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує розірвати договір відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 28 липня 2021 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідність умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю, його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 22.03.2021 б/н (далі – ТД), реєстр отриманих пропозицій, тендерні пропозиції ФОП «Сапожнікова Анастасія Андріївна», ФОП «Кудряшова Світлана Федорівна», ФОП «Соха Антон Володимирович» (далі - Переможець), повідомлення про намір укласти договір від 12.04.2021, договір від 23.04.2021 № 121 (далі – договір № 121).За результатами проведеного моніторингу встановлено невідповідність тендерної пропозиції ФОП «Соха Антон Володимирович» умовам ТД, оскільки Переможцем документально не підтверджено наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, чим не дотримано вимоги п. 3 Додатку № 1 до ТД. Так, частиною 1 статті 16 Закону визначено, що Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.Згідно з частиною 2 статті 16 Закону одним з кваліфікаційних критеріїв до учасників тендеру визначено наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Однак, Замовник встановив вимогу щодо надання лише довідки про наявність досвіду виконання аналогічних договорів. Водночас, така вимога не відповідає вимогам Закону, оскільки його частина 2 статті 16 зазначає саме факт «документально підтвердженого досвіду», а не «укладання» договору. Тому сама по собі довідка не може підтвердити факт постачання/придбання товару, оскільки згідно з главою 48 Цивільного кодексу України процес виконання договору слідує після моменту його укладення. Відповідно, факт виконання договору підтверджується відповідною накладною, актом приймання-передачі, позитивним листом-відгуком від замовника тощо.До того ж, у складі пропозиції Переможцем, окрім документів, які підтверджують факт виконання договору, також не надано довідку про наявність досвіду виконання аналогічних договорів та аналогічні договори. Крім того, у складі пропозиції Переможця відсутня довідка про наявність у суб’єкта господарювання працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, чим не дотримано вимоги п. 2 Додатку № 1 до ТД. Отже, Переможцем на порушення статті 16 Закону не підтверджено його відповідність зазначеним кваліфікаційним критеріям. Відповідно до ч. 1 ст. 31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо вона не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону. Таким чином, Замовник на порушення ч. 1 ст. 31 Закону не відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП «Соха Антон Володимирович» як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону та уклав з нею договір.Вищезазначене призвело до порушення пункту 3 частини 2 статті 32 Закону, відповідно до якого тендер автоматично відміняється електронною системою закупівель у разі відхилення всіх тендерних пропозицій.Крім того, відхиливши тендерні пропозиції ФОП «Сапожнікова Анастасія Андріївна» та ФОП «Кудряшова Світлана Федорівна» з підстав невідповідності умовам ТД, та не відхиливши пропозицію ФОП «Соха Антон Володимирович» з підстав невідповідності кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону, Замовником порушено норми ч. 1 ст. 5 Закону, зокрема принципу об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі.
Період усунення порушень: 29.07.2021 14:46 - 13.08.2021 00:00
Дата публікації висновку: 29.07.2021 14:46

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Повідомляємо, що на виконання висновку моніторингу Державної Аудиторської Служби України Північного Офісу Держаудитслужби від 29.07.2021 р. відносно закупівлі UA-2021-03-22-000865-с, порушення усунено в повному обсязі, Відділ освіти Яготинської міської ради розірвав Договір про закупівлю товарів за державні кошти №121 від 23.04.2021р. (додаткова угода №1 від 03.08.2021 р.), процедуру відкритих торгів скасовано.
Дата публікації звіту: 03.08.2021 16:57