• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”– 15110000-2: М’ясо (М'ясо яловиче, тушки курей, печінка яловича, свинина нежирна)

Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад засвідчений уповноваженою особою учасника / або нотаріально / або іншим чином завірений. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни).

Завершена

1 297 276.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 486.38 UAH
Номер: 8d5c893563c84c318627d2f223546b8d
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-05-21-000071
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21.05.2021 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40479801
Період моніторингу: 21.05.2021 15:36 - 12.06.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 21.05.2021 № 336 Львів Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 21.05.2021 № 336. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2021-03-20-000296-c, 20.03.2021. Дані автоматичних індикаторів ризиків: RISK-2-9. Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Адреса: Ukraine, Львівська, Львів
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби (Львівська обл.), +38 (0 32) 297-02-35, irenya08@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Поронюка Б.Ю. встановлено порушення вимог пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону, відповідності тендерної документації вимогам Закону, відповідності повідомлень з вимогами про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення порушень вимог пункту 1 частини першої статті 31 Закону у встановленому законодавством порядку, а саме вжити заходи щодо розірвання укладеного за результатами тендеру договору з дотриманням норм Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, зокрема, але не виключно, шляхом письмового звернення до ФОП Поронюка Б.Ю. щодо розірвання договору. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 24 травня 2021 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), відповідності тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлень з вимогами про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель відділу освіти Новороздільської міської ради (далі – Замовник) на 2021 рік (UA-P-2021-03-20-000188-b); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерні пропозиції фізичної особи-підприємця Міхняк В.М., фізичної особи-підприємця Стех П.Д. (в частині правомірності їх відхилення Замовником); протоколи розгляду тендерних пропозицій №3 від 13.04.2021 та №4 від 14.04.2021, тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Поронюка Богдана Юрійовича (далі – ФОП Поронюк Б.Ю.); опубліковану Замовником вимогу про усунення невідповідностей і документи учасника, опубліковані на виконання вказаної вимоги; протокол засідання тендерного комітету №5 від 20.04.2021 щодо продовження строку розгляду тендерної пропозиції ФОП Поронюка Б.Ю, опубліковане повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей до 21.04.2021 протокол розгляду тендерних пропозицій №7 від 21.04.2021, повідомлення про намір укласти договір; оприлюднені ФОП Поронюком Б.Ю., як переможцем, після аукціону документи та інформацію на виконання вимог статті 17 Закону, договір про закупівлю послуг за державні кошти від 05.05.2021 №167, додаткову угоду від 06.05.2021 №1 до вказаного договору. Порушень законодавства у сфері публічних закупівель в частині ознаки, щодо якої спрацював автоматичний індикатор ризику RISK-2-9 (відхилення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції учасника) - не встановлено. В абзаці першому частини третьої статті 22 Закону визначено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. У підпункті 2.1 пункту 2 Таблиці 3 Додатку 1 до тендерної документації Замовника визначено, що учасник повинен надати відомості про учасника (Форма «ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА»), які повинні включати інформацію про реквізити банку/банків (номер рахунку (у разі наявності), найменування банку та його код МФО), у якому (яких) обслуговується учасник: (реквізити банку (банків) у якому (яких) обслуговується учасник) та інформацію про наявність чи відсутність кредитної заборгованості. Проведеним моніторингом питання розгляду тендерної пропозиції ФОП Поронюка Б.Ю. встановлено, що у складі тендерної пропозиції вказаним учасником надано відомості про учасника (№09-789/1 від 21.03.2021, файл «14.Відомості про учасника_page-0001.jpg»), у яких наведено реквізити банку, в якому обслуговується учасник (ПАТ АКТ «Львів»), та відкритого у вказаному банку рахунку. Однак вказані відомості не містять інформації про наявність чи відсутність кредитної заборгованості в учасника. Таким чином, учасником ФОП Поронюком Б.Ю. при поданні тендерної пропозиції не дотримано вимог підпункту 2.1 пункту 2 Таблиці 3 Додатку 1 до тендерної документації Замовника. Вказаний учасник не відповідав встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. За вимогою пункту 1 частини першої статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі якщо, зокрема, учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Однак, на порушення вимог пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ФОП Поронюка Б.Ю., а визначено його переможцем тендеру та укладено з ним договір від 05.05.2021 №167 на суму 1 246 000,00 грн з ПДВ.
Період усунення порушень: 24.05.2021 13:23 - 08.06.2021 00:00
Дата публікації висновку: 24.05.2021 13:23

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання вимог, викладених у висновку органу державного фінансового контролю від 24.05.2021 р. до закупівлі № UA-2021-03-20-000296-c надаємо інформацію та документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку. Відділ освіти Новороздільської міської ради звернулось до ФО-П Поронюка Б.Ю. щодо розірвання укладеного за результатами тендеру договору з дотриманням норм Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України. У відповідь ми отримали додаткову угоду про розірвання договору №167 від 05.05.2021 р. за взаємною згодою сторін (додаткова угода додається). На підставі даної додаткової угоди ми опублікували звіт про виконання договору, тобто про завершення дії договору. Також прийнято рішення повторно оголосити процедуру закупівлі із врахуванням рекомендацій даного висновку. Крім цього зобов’язуємось в подальшому при проведенні процедур публічних закупівель не допускати будь-яких порушень.
Дата публікації звіту: 28.05.2021 23:00