-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Медичні матеріали (НК 024:2019 47783 -Простирадло хірургічне загального призначення, одноразового використання, стерильне; 34923 -Катетер аспіраційної системи, загального призначення; 34923 - Катетер аспіраційної системи, загального призначення; 48125 - Рулон марлевий, нестерильний; 48126 - Бинт марлевий, стерильний; 40601 - Периферичний судинний катетер; 40601 - Периферичний судинний катетер; 40601 - Периферичний судинний катетер; 60822 - Голка для переливання лікарських засобів, що фільтрує / клапанна; 35375 – Кран; 14191 - Трубка, дренаж; 14191 - Трубка, дренаж; 35035 - Електрокардіографічний електрод, одноразовий; 31400 - Контейнер для збору проб сечі стерильний IVD; 34926 - Катетер сечовідний загального призначення; 34926 - Катетер сечовідний загального призначення; 35824 - Набір для дренування закритої рани; 16615 - Комплект для катетеризації центральної вени; 16615 - Комплект для катетеризації центральної вени; 16615 - Комплект для катетеризації центральної вени; 35824 - Набір для дренування закритої рани; 37445 - Лезо скальпеля, одноразового використання; 37445 - Лезо скальпеля, одноразового використання; 37445 - Лезо скальпеля, одноразового використання; 56631 - Фіксатор внутрішньовенного катетера; 56631 - Фіксатор внутрішньовенного катетера; 44990 - Лейкопластир до поверхневих ран; 44990 - Лейкопластир до поверхневих ран; 44990 - Лейкопластир до поверхневих ран; 34831 - Лейкопластир гіпоалергенний; 12170 - Набір для подовження магістралі для внутрішньовенних вливань; 12170 - Набір для подовження магістралі для внутрішньовенних вливань; 58490 - Система для проведення забору крові / внутрішньовенної інфузії; 16631 - Набір з несорбівного матеріалу для внутрішньовенних вливань; 12159 - Набір для внутрішньовенних вливань з бюреткою для контролю об’єму інфузійного розчину; 58490 - Система для проведення забору крові / внутрішньовенної інфузії; 60951 - Рукавички хірургічні з латексу гевеї, непудровані, антибактеріальні; 60951 - Рукавички хірургічні з латексу гевеї, непудровані, антибактеріальні; 60951 - Рукавички хірургічні з латексу гевеї, непудровані, антибактеріальні; 60951 - Рукавички хірургічні з латексу гевеї, непудровані, антибактеріальні; 60951 - Рукавички хірургічні з латексу гевеї, непудровані, антибактеріальні; 47179 - Припудрені, оглядові / процедурні рукавички з латексу гевеї, стерильні; 47179 - Припудрені, оглядові / процедурні рукавички з латексу гевеї, стерильні; 47179 - Припудрені, оглядові / процедурні рукавички з латексу гевеї, стерильні; 47179 - Припудрені, оглядові / процедурні рукавички з латексу гевеї, стерильні; 56286 - Рукавички оглядові / процедурні нітрилові, необпудровані, нестерильні; 56286 - Рукавички оглядові / процедурні нітрилові, необпудровані, нестерильні; 56286 - Рукавички оглядові / процедурні нітрилові, необпудровані, нестерильні; 48132 - Серветка марлева тканна, нестерильна; 48133 - Серветка марлева тканна, стерильна; 47237 - Серветка для очищення шкіри; 45036 - Ларингеальний повітропровід, разового застосування; 45036 - Ларингеальний повітропровід, разового застосування; 58459 - Вірусний фільтр; 47017 - Шприц загального призначення, разового застосування; 47017 - Шприц загального призначення, разового застосування; 47017 - Шприц загального призначення, разового застосування; 47017 - Шприц загального призначення, разового застосування; 47017 - Шприц загального призначення, разового застосування; 47017 - Шприц загального призначення, разового застосування; 47017 - Шприц загального призначення, разового застосування; 42386 - Пробірка вакуумна для взяття зразків крові, з активатором згортання IVD; 35209 - Голка для взяття крові, стандартна; 46864 Підключичний катетер 59230 Голка ін'єкційна, одноразового використання, стерильна; 14191 - Трубка, дренаж; 35201 - Канюля назальна стандартна для подачі кисню; 62179 - Маска киснева для капнографії; 60709 - Пелюшка вбирає; 32297 - Шапочка хірургічна, одноразового використання, нестерильна; 35557 - Простирадло для столу для огляду / терапевтичних процедур, одноразового використання; 58921 - Сечоприймач із зливним краном без кріплення до пацієнта, стерильний; 57919 - Контейнер для збору добової сечі ІВД, без добавок; 34867 - Судно підкладне; 35050 - Набір для клізми; 36281 - Жіночий презерватив; 13908 - Полигліколеве кислотне шво; 13909 - Хірургічна поліпропіленова нитка; 34601 - Нитка хірургічна з натурального шовку, мононитка, нестерильна; 34601 - Нитка хірургічна з натурального шовку, мононитка, нестерильна; 34601 - Нитка хірургічна з натурального шовку, мононитка, нестерильна; 34601 - Нитка хірургічна з натурального шовку, мононитка, нестерильна; 34601 - Нитка хірургічна з натурального шовку, мононитка, нестерильна.)
Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою.
Завершена
3 890 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 19 450.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 19 450.00 UAH
Номер:
2518bd3b5ef549feb465ce069de08caf
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-06-18-000097
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
18.06.2021 00:00
Період моніторингу:
18.06.2021 17:11 - 14.07.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
18.06.2021 №380
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, із змінами,доручення Державної аудиторської служби України від 07 червня 2021 року №003100-18/7042-2021,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
від 18.06.2021 №380
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
6.UA-2021-03-19-004553-a 19.03.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення вимог абзаців 3, 8 пункту 1, абзацу 2 пункту 3 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про публічну закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення у встановленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку або аргументовані заперечення до висновку або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 13 липня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про публічну закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» із змінами (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального некомерційного підприємства «Хмельницький обласний серцево-судинний центр» Хмельницької обласної ради (далі – замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 19 березня 2021 року, тендерні пропозиції ТОВ «КОРМЕД», ТОВ «Медичний центр «М.Т.К.», протокол розгляду тендерних пропозицій, оприлюднений в електронній системі закупівель 23 квітня 2021 року, протокол засідання тендерного комітету від 30 квітня 2021 року №206, повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю товару від 11 травня 2021 року №48, звіт про результати проведення процедури закупівлі від 12 травня 2021 року та пояснення від 08 липня 2021 року, отримане від замовника через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу установлено, що відповідно до підпункту 3.1.4. розділу ІІІ тендерної документації замовник встановив вимогу, що під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги», тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений захищений кваліфікований електронний підпис, учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно з підпунктом 3.1.5. цієї документації.
Однак, тендерна пропозиція учасника ТОВ «Кормед», якого допущено до аукціону не містить накладеного кваліфікованого електронного підпису.
Під час перевірки електронного цифрового підпису на сайті Центрального засвідчувального органу (https://czo.gov.ua/ verify) установлено, що тип носія особистого ключа «незахищений/удосконалений», що свідчить про накладення на тендерну пропозицію учасника ТОВ «Кормед», електронного підпису, який не можна вважати кваліфікованими, що не відповідає вимогам підпункту 3.1.4. розділу ІІІ тендерної документації.
Зважаючи на зазначене, учасником ТОВ «Кормед», не дотримано вимог підпункту 3.1.4. розділу ІІІ тендерної документації.
Відповідно до абзацу 3 пункту 1 частини першої статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію, як таку, що не відповідає встановленим абзацом 1 частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Крім того, підпунктом 3.1.1. розділу ІІІ тендерної документації замовник встановив вимогу, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом завантаження необхідних документів, а саме: форма «тендерна пропозиція», згідно додатку №1 (подається через авторизовані електронні майданчики окремим документом. Тип документа «Цінова пропозиція», та відкривається лише після аукціону).
При цьому, моніторингом установлено, що всупереч вимог частини другої статті 28 Закону учасник ТОВ «Кормед» визначив конфіденційною інформацією про запропоновану ціну, надання якої у складі тендерної пропозиції учасників вимагалось замовником відповідно до підпункту 3.1.1. розділу ІІІ тендерної документації.
Відповідно до абзацу 8 пункту 1 частини першої статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі якщо: учасник процедури закупівлі визначив конфіденційною інформацію, яка не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 Закону.
Водночас, на порушення вимог абзаців 3, 8 пункту 1 частини першої статті 31 Закону замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ТОВ «Кормед», а допустив зазначену тендерну пропозицію до аукціону та всупереч вимог пункту 2 частини другої статті 32 Закону не відмінив торги.
Крім того, за результатами моніторингу установлено, що відповідно до пункту 3.5.7. розділу ІІІ тендерної документації замовник встановив вимогу, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель (у вигляді передбаченому згідно п. 3.1.3. цієї тендерної документації), що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, а саме: довідок, складених учасником у довільній формі, що підтверджують відсутність підстав, передбачених пунктом 12 частини першої статті 17 Закону; абзацом 1 частини другої статті 17 Закону, або інформацію у довільній формі, що підтверджує вжиття заходів для доведення надійності учасника, згідно абзацу 2 частини другої статті 17 Закону.
При цьому, визначені замовником довідки переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю не надав шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель, чим порушив вимоги підпункту 3.5.7. розділу ІІІ тендерної документації.
Однак, замовник на порушення вимог абзацу 2 пункту 3 частини першої статті 31 Закону не відхилив тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі ТОВ «Кормед», який не надав у спосіб, визначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону та уклав з ним договір про закупівлю товару від 11 травня 2021 року №48.
Період усунення порушень:
13.07.2021 17:51 - 28.07.2021 00:00
Дата публікації висновку:
13.07.2021 17:51
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО УСУНЕННЯ ПОРУШЕНЬ ЗАКОНОДАВСТВА
На виконання висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2021-03-19-004553-a повідомляємо про те, що 14 липня 2021 року КНП «ХОССЦ» направило претензію ТОВ «КОРМЕД» про розірвання договору з підстав, викладених у висновку , яка 15 липня 2021 року залишена контрагентом без задоволення.
У зв’язку із цим, 19 липня 2021 року КНП «ХОССЦ» звернулося до Господарського суду Хмельницької області із позовною заявою про розірвання договору про публічну закупівлю.
Таким чином, КНП «ХОССЦ» вжило усіх заходів щодо розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Додаток:
Претензія від 14 липня 2021 року на адресу ТОВ «КОРМЕД».
Відповідь ТОВ «КОРМЕД» на претензію від 15 липня 2021 року.
Позовна заява про розірвання Договору № 48 про закупівлю товарів.
Докази відправлення позовної заяви до суду.
Дата публікації звіту:
19.07.2021 19:07
Запити/Пояснення
Номер:
2f7c84c3d91042eeaf21f8be09e267b5
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
05.07.2021 09:10
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
09.07.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі медичних матеріалів (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-03-19-004553-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами) (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
Яким чином ТОВ «Кармед», якого обрано переможцем торгів, виконав вимоги тендерної документації, а саме:
- при поданні тендерної пропозиції накладення захищеного кваліфікованого електронного підпису, учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно підпункту 3.1.5. цієї документації (підпункт 3.1.4 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації)?
- щодо подання форми «тендерна пропозиція», згідно додатку №1 та її відкриття після аукціону. А також щодо визначення конфіденційної інформації про запропоновану ціну, яка не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 Закону (підпункт 3.1.1 пункту 1 розділу ІІІ, підпункт 5.3.1 пункту 1 розділу V тендерної документації)?
- щодо надання у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, довідок у довільній формі, що підтверджують відсутність підстави, передбаченої абзацом 1 частини 2 статті 17 Закону, або інформації у довільній формі, що підтверджує вжиття заходів для доведення надійності учасника, згідно абзацу 2 частини 2 статті 17 Закону, а також передбаченої пунктом 12 частини 1 статті 17 Закону (підпункт 3.5.7 пункту 3 розділу ІІІ тендерної документації)?
Відповідне пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
501f1b8fe55a42e987c42535f7c79843
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
08.07.2021 17:15
Опис:
1. Відповідно до інформації, яку опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-03-19-004553-a, ТОВ «Кормед» подало тендерну пропозицію з накладенням захищеного кваліфікованого електронного підпису учасником/уповноваженою особою учасника процедури закупівлі – Кордас Ігор Олексійович.
Захищений електронний цифровий підпис може бути перевірений програмними засобами за допомогою веб-сайту Центрального засвідчувального органу - Міністерства цифрової трансформації України (https://www.czo.gov.ua/verify ).
Згідно протоколу установчих зборів ТОВ «Кормед» від 10.12.2010 року, СТАТУТУ ТОВ «Кормед» та витягу із ЄДРПОУ, які були подані у складі тендерної пропозиції у файлах із назвою «Установчі документи» та «документи щодо повноважень керівника + бухгалтер», Кордас Ігор Олексійович є керівником ТОВ «Кормед».
Згідно інформації з ЄДРПОУ , яка є у відкритому доступі на веб-сайті Міністерства юстиції України, Кордас Ігор Олексійович був керівником ТОВ «Кормед» на момент подання тендерної пропозиції. Отже, його повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджені.
2. У відповідності до ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі» оголошення про закупівлю за номером ID: UA-2021-03-19-004553-a було додатково оприлюднено на англійській мові.
Відповідно до інформації, яку опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-03-19-004553-a, тендерні пропозиції щодо цієї закупівлі подали дві компанії: ТОВ «Кормед» - об 11:55 годині 16 квітня 2021 ; ТОВ «Медичний центр «М.Т.К.» об 15.33 годині 16 квітня 2021, про що свідчить реєстр отриманих тендерних пропозицій/пропозицій UA-2021-03-19-004553-a .
У відповідності до абзацу 3 ч. 1 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі», у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні, електронною системою закупівель автоматично розкриваються всі файли тендерної пропозиції, крім інформації про ціну/приведену ціну тендерної пропозиції.
В подальшому, 29 квітня 2021 року о 13:37 годині у відповідності до абзацу 1, 2 ч. 1 ст. 28, ч. 2, 3 , 4 ст. Закону України «Про публічні закупівлі» автоматично відбулося розкриття тендерних пропозицій/пропозицій з інформацією та документами, поданими учасниками, про що електронною системою було сформовано протокол розкриття тендерних пропозицій.
Відповідно до інформації, яка міститься у електронній системі закупівель та протоколі розкриття тендерних пропозицій, учасник ТОВ «Кормед» висловив тендерну пропозицію 3 800 518,56 грн з ПДВ.; учасник ТОВ «Медичний центр «М.Т.К.» висловив тендерну пропозицію 3 889 700,00 грн з ПДВ.
Відповідно до тендерної документації, критерієм вибору переможця є ціна.
У зв’язку із цим, на підставі і в порядку, визначеному ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі», переможцем за результатом проведення процедури закупівлі було визнано ТОВ «Кормед», яке подало найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію.
Таким чином, зважаючи на специфіку проведення процедури закупівлі відкриті торги з публікацією на англійській мові, з етапом предкваліфікації , відомості про цінову пропозицію ТОВ «Кормед» не могли бути оприлюднені передчасно.
3. Відповідно до п. 3.5.6. тендерної документації учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону у вигляді довідок (зведеної довідки, тощо), складених учасником у довільній формі, зміст яких підтверджує відсутність відповідних підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі.
16 квітня 2021 року Учасником ТОВ «Кормед» у складі тендерної пропозиції було завантажено файл із назвою «гарантійний лист про відсутність підстав передбачених ч. 1 та ч. 2 ст. 17», у якому учасник у відповідності до вимог тендерної документації у довільній формі у гарантійному листі у зведеній формі повідомив про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі відповідно до ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі».
У тому числі, гарантійним листом учасник повідомив про те, що між ТОВ «Кормед» підтверджує виконання своїх зобов’язань за раніше укладеними договорами про закупівлю із Замовником, відсутня обставина дострокового розірвання договору у зв’язку із невиконанням взятих зобов’язань, та до ТОВ «Кормед» не було застосовано санкцій у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом останніх трьох років. Таким чином, ТОВ «Кормед» не перебуває у обставинах, зазначених у частині другій статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», а тому немає необхідності надавати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності.
Крім цього, 30 квітня 2021 року о 15.28 годині учасником завантажено довідки, видані органом МВС України, про відсутність факту притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність знятої чи непогашеної судимості чи перебування у розшуку у особи, яка подавала тендерну пропозицію - Кордас Ігор Олексійович, а також співучасника ТОВ «Кормед» Кордас Юлії Ігорівни.
Таким чином, переможець процедури закупівлі ТОВ «Кормед» у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір, подав необхідні довідки відповідно до вимог тендерної документації.
Номер:
ef70a4fed0c142fa938b8d75dc22ee60
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
05.07.2021 14:52
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
09.07.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі медичних матеріалів (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-03-19-004553-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами) (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі?
Відповідне пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
331b22e7553e4d8a914e4d90577aa1db
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
08.07.2021 17:13
Опис:
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі та його очікувана вартість були визначені фахівцями замовника, які відповідають за подальше використання товарів, робіт та послуг, що будуть закуплені, з урахуванням аналізу ринку щодо цін та асортименту товарів, за інформацією, яка міститься у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro" та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках тощо):
- prom.ua,
- www.add.ua.
- apteka911.ua,
- aptekanizkihcen.ua
- https://voles.com.ua
- https://www.bbraun.ua
- https://fortmedica.com
- https://ukrmedtextile.com.ua
- http://www.alexpharm1.com.ua
- http://www.dopomoga1.com
- http://epikriz-sklad.com.ua
- http://unomed.kiev.ua/catalog
Законом України «Про публічні закупівлі» та тендерної документацією не передбачено обов’язку замовника зберігати сторінки вебсайтів, на яких розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі чи надавати на них посилання.
Разом із тим, в електронній системі закупівель "Prozorro" містяться відомості про тендерну документацією із обгрунтуванням технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, щодо процедур закупівель:
- UA-2020-12-22-005201-a
- UA-2021-02-19-011352-b
- UA-2020-12-28-000487-c
- UA-2020-12-21-007401-c