Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами здійсненого моніторингу встановлено порушення частини четвертої статті 41 Закону № 922-VIII, що призвело до нікчемності договору відповідно до частини 1 статті 43 Закону № 922-VIII.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує розірвати договір з урахуванням вимог Цивільного та Господарського кодексів, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 31.05.2021.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 19.03.2021 (зі змінами), тендерну пропозицію ТОВ «Житлошляхбуд», (далі – Переможець), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 05.04.2021, протокол розкриття від 05.04.2021, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 12.04.2021, 13.04.2021 № 130 та № 131 відповідно, повідомлення про намір укласти договір від 14.04.2021, договір від 28.04.2021 № 226 (далі - Договір), пояснення замовника від 19.05.2021.
Аналізом інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу, встановлено, що договір від 28.04.2021 № 226 укладено з порушенням частини четвертої статті 41 Закону № 922-VIII, оскільки умови договору про закупівлю відрізняються від змісту тендерної пропозиції Переможця.
Так, відповідно до календарного графіку виконання робіт, який міститься у складі пропозиції ТОВ «Житлошляхбуд», підготовчі роботи (демонтаж металевих конструкцій) мали розпочатися в квітні 2021 року. При цьому, відповідно до умов календарного графіку виконання робіт, викладеного в Додатку № 3 до Договору, зазначено, що початок робіт заплановано на травень 2021 року. Враховуючи зазначене, Договір є нікчемним у відповідності до частини 1 статті 43 Закону № 922-VIII.
Період усунення порушень:
03.06.2021 14:08 - 18.06.2021 00:00
Дата публікації висновку:
03.06.2021 14:08
Опис звіту:
Відповідно до абзацу 2 частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) Виконавчий комітет Калинівської селищної раби Броварського району Київської області (далі - Замовник) надає заперечення до висновку Північного офісу Державної аудиторської служби України про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-03-19-8365-c (Капітальний ремонт тротуарних доріжок між Калинівською ЗОШ та спорудою стадіону в смт Калинівка Броварського району Київської області (код ДК 021:2015 45233160-8 – Будівництво доріжок та інших поверхонь із твердим покриттям), оприлюдненого в електронній системі закупівель 03.06.2021 року (далі - Висновок).
У констатуючій частині оприлюдненого висновку (далі -Висновок) зазначено, що аналізом інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу, встановлено, що договір від 28.04.2021 № 226 укладено з порушенням частини четвертої статті 41 Закону.
Замовник заперечує вищезазначений Висновок з огляду на таке.
У зв’язку з необхідністю зменшення загальної ціни договору (договірної ціни) (без зміни обсягу та якості робіт) між Замовником та Підрядником ТОВ «ЖИТЛОШЛЯХБУД» (далі - Сторони) було укладено додаткову угоду № 1 від 02.06.2021 до Договору від 28.04.2021 № 226 щодо зменшення загальної ціни договору (договірної ціни).
Під час узгодження Сторонами умов зазначеної додаткової угоди, було виявлено невідповідність у строках початку виконання робіт. Керуючись пунктами 2.2. та 17.1. Договору від 28.04.2021 № 226, з метою виправлення технічної помилки, Сторонами було узгоджено внесення змін до календарного графіку виконання робіт, що відображено в Додатковій угоді № 1 від 02.06.2021 до Договору від 28.04.2021.
Таким чином, Замовником дотримано вимог Закону щодо проведення процедури закупівлі та укладення договору про закупівлю.
Дата публікації звіту:
09.06.2021 14:36