• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт тротуарних доріжок між Калинівською ЗОШ та спорудою стадіону в смт Калинівка Броварського району Київської області (код ДК 021:2015 45233160-8 – Будівництво доріжок та інших поверхонь із твердим покриттям)

Забезпечення тендерної пропозиції: безвідклична, безумовна банківська гарантія надається Учасником у вигляді: електронного документу. Електронний документ повинен бути складений із дотриманням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» і Закону України «Про електронні довірчі послуги», містити КЕП уповноваженої особи банку-гаранта та повинен дозволяти перевірку такого підпису. Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного Банку України від 15.12.2004 № 639. Разом із банківською гарантією надаються у електронному форматі “PDF” або “JPEG” копія ліцензії, виданої банку та копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. Зазначені копії повинні бути завірені банком. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції не менше 90 робочих днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.

Завершена

4 028 716.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 20 143.58 UAH
Номер: 00f45f39539d428c9f118963a86e0b8f
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-05-07-000006
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07.05.2021 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 07.05.2021 10:47 - 01.06.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 07.05.2021 № 301 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»від 25грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається). 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку. Начальник Олександр КАРАБАНОВ ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Північного офісу Держаудитслужби 07.05.2021 № 301 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2 UA-2021-03-19-008365-c 19.03.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 73) 103-26-58, vkomisaruk23@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами здійсненого моніторингу встановлено порушення частини четвертої статті 41 Закону № 922-VIII, що призвело до нікчемності договору відповідно до частини 1 статті 43 Закону № 922-VIII. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує розірвати договір з урахуванням вимог Цивільного та Господарського кодексів, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 31.05.2021. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 19.03.2021 (зі змінами), тендерну пропозицію ТОВ «Житлошляхбуд», (далі – Переможець), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 05.04.2021, протокол розкриття від 05.04.2021, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 12.04.2021, 13.04.2021 № 130 та № 131 відповідно, повідомлення про намір укласти договір від 14.04.2021, договір від 28.04.2021 № 226 (далі - Договір), пояснення замовника від 19.05.2021. Аналізом інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу, встановлено, що договір від 28.04.2021 № 226 укладено з порушенням частини четвертої статті 41 Закону № 922-VIII, оскільки умови договору про закупівлю відрізняються від змісту тендерної пропозиції Переможця. Так, відповідно до календарного графіку виконання робіт, який міститься у складі пропозиції ТОВ «Житлошляхбуд», підготовчі роботи (демонтаж металевих конструкцій) мали розпочатися в квітні 2021 року. При цьому, відповідно до умов календарного графіку виконання робіт, викладеного в Додатку № 3 до Договору, зазначено, що початок робіт заплановано на травень 2021 року. Враховуючи зазначене, Договір є нікчемним у відповідності до частини 1 статті 43 Закону № 922-VIII.
Період усунення порушень: 03.06.2021 14:08 - 18.06.2021 00:00
Дата публікації висновку: 03.06.2021 14:08

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Відповідно до абзацу 2 частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) Виконавчий комітет Калинівської селищної раби Броварського району Київської області (далі - Замовник) надає заперечення до висновку Північного офісу Державної аудиторської служби України про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-03-19-8365-c (Капітальний ремонт тротуарних доріжок між Калинівською ЗОШ та спорудою стадіону в смт Калинівка Броварського району Київської області (код ДК 021:2015 45233160-8 – Будівництво доріжок та інших поверхонь із твердим покриттям), оприлюдненого в електронній системі закупівель 03.06.2021 року (далі - Висновок). У констатуючій частині оприлюдненого висновку (далі -Висновок) зазначено, що аналізом інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу, встановлено, що договір від 28.04.2021 № 226 укладено з порушенням частини четвертої статті 41 Закону. Замовник заперечує вищезазначений Висновок з огляду на таке. У зв’язку з необхідністю зменшення загальної ціни договору (договірної ціни) (без зміни обсягу та якості робіт) між Замовником та Підрядником ТОВ «ЖИТЛОШЛЯХБУД» (далі - Сторони) було укладено додаткову угоду № 1 від 02.06.2021 до Договору від 28.04.2021 № 226 щодо зменшення загальної ціни договору (договірної ціни). Під час узгодження Сторонами умов зазначеної додаткової угоди, було виявлено невідповідність у строках початку виконання робіт. Керуючись пунктами 2.2. та 17.1. Договору від 28.04.2021 № 226, з метою виправлення технічної помилки, Сторонами було узгоджено внесення змін до календарного графіку виконання робіт, що відображено в Додатковій угоді № 1 від 02.06.2021 до Договору від 28.04.2021. Таким чином, Замовником дотримано вимог Закону щодо проведення процедури закупівлі та укладення договору про закупівлю.
Дата публікації звіту: 09.06.2021 14:36

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionContracting: Так
Опис: -
Дата публікації: 02.08.2021 13:41

Запити/Пояснення