• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки

Всі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції Учасника, складаються українською мовою. У разі надання цих документів іншою мовою, вони повинні бути перекладені українською мовою.

Торги не відбулися

495 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 475.00 UAH
Номер: d527214c128e4947841992624c55b73b
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-04-20-000085
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20.04.2021 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40913637
Період моніторингу: 20.04.2021 14:43 - 15.05.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З 20.04.2021 № 269 Тернопіль Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року №23, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 188 (із змінами внесеними наказами Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, від 21.01.2020 №16) НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області Євген ДЕРЖЕРУКА Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області від 20.04.2021 №269 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 1. UA-2021-03-19-002320-c від 19.03.2021 - дані автоматичних індикаторів ризиків.
Адреса: Ukraine, Тернопільська, Тернопіль
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби (Тернопільська обл.), +38 (0 96) 824-74-97, 0909oksana@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог статті 24 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерних пропозицій установлено порушення вимог пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані та його відповідність вимогам Закону, оприлюднення інформації про закупівлю, щодо відхилення пропозицій ТОВ «УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР», ТОВ «БОРЕЙ-ТРЕЙД», ТОВ «МІКОНТ», ТОВ«ЛІДЕР СЕРВІС ОПТ ТОРГ», ТОВ «ГРЕНЛАНДІЯ НВП» – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов'язує вжити заходів щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо відміни торгів відповідно до пункту 2 частини першої статті 32 Закону, та протягом п'яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 08 червня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані та його відповідність вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон №922-VIII), в тому числі правильність заповнення форм документів, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність оголошення про проведення відкритих торгів та тендерної документації вимогам Закону, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти і науки Тернопільської міської ради на 2021 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену протоколом засідання тендерного комітету від 19.03.2021 №2, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР» (далі – ТОВ «УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР»), Товариства з обмеженою відповідальністю «Б-777» (далі – ТОВ «Б-777»), Товариства з обмеженою відповідальністю «БОРЕЙ-ТРЕЙД» (далі – ТОВ «БОРЕЙ-ТРЕЙД»), Товариства з обмеженою відповідальністю «МІКОНТ» (далі – ТОВ «МІКОНТ»), Товариства з обмеженою відповідальністю «ЛІДЕР СЕРВІС ОПТ ТОРГ» (далі - ТОВ«ЛІДЕР СЕРВІС ОПТ ТОРГ»), Товариства з обмеженою відповідальністю «ГРЕНЛАНДІЯ НВП» (далі – ТОВ «ГРЕНЛАНДІЯ НВП») протоколи засідання тендерного комітету від 08.04.2021, 12.04.2021, 13.04.2021, 15.04.2021, 02.06.2021, 04.06.2021, 07.06.2021, рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ) від 26. 05.2021 року №11647-р/пк-пз. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався. Моніторингом тендерної документації встановлено, невідповідність тендерної документації Замовника вимогам Закону, а саме: - наведений в пункті 1 розділу 2 тендерної документації порядок надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї не відповідає порядку, визначеному у статті 24 Закону. Окрім цього моніторингом встановлено, що Замовником відхилено пропозицію ТОВ «Б-777» за відсутності підстав визначених у пункті 2 частини першої статті 31 №922-VIII.
Період усунення порушень: 08.06.2021 16:54 - 24.06.2021 00:00
Дата публікації висновку: 08.06.2021 16:54

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Відмінити процедуру на закупівлю ДК 021:2015:33760000-5: Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки згідно рішення моніторингу ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З 20.04.2021 № 269 Тернопіль
Дата публікації звіту: 10.06.2021 15:09

Запити/Пояснення