-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Холст
Тендерні пропозиції, підготовлені учасниками-резидентами України, викладаються українською мовою. Тендерні пропозиції, підготовлені учасниками-нерезидентами можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати завірений переклад українською мовою
Завершена
4 996 924.01
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 24 984.62 UAH
мін. крок: 0.5% або 24 984.62 UAH
Номер:
db6826a642ea43c0b4ea1c8266b5c499
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-06-25-000058
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
25.06.2021 00:00
Період моніторингу:
25.06.2021 15:46 - 20.07.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
25.06.2021 № 203
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
14 UA-2021-03-19-001051-b 19.03.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій
ТОВ «Сєвєродонецький завод теплоізоляційних виробів», ТОВ «ВП «Промізол» установлено порушення вимог абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо забезпечення розгляду тендерних пропозицій у відповідності до вимог Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 16 липня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ВП «Атоменергомаш» ДП «НАЕК «Енергоатом» (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 19.03.2021, протокол розкриття тендерних пропозицій, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Сєвєродонецький завод теплоізоляційних виробів» (далі – ТОВ «Сєвєродонецький завод теплоізоляційних виробів»), товариства з обмеженою відповідальністю «Виробниче підприємство «Промізол» (далі – ТОВ «ВП «Промізол»), товариства з обмеженою відповідальністю виробничо-комерційне підприємство «Чернівецький завод теплоізоляційних матеріалів» (далі – ТОВ ВКП «Чернівецький завод теплоізоляційних матеріалів»), повідомлення про намір укласти договір від 06.05.2021, договір поставки від 03.06.2021 № 20/05/39, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ) від 28.05.2021 № 11850-р/пк-пз, протоколи розгляду тендерних пропозицій від 30.04.2021 та від 06.05.2021, пояснення Замовника, надані через електронну систему закупівель 01.07.2021.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався.
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що відповідно до вимог пункту 1 розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації тендерна пропозиція учасника повинна бути створена та подана із застосуванням кваліфікованого електронного підпису учасника (для учасників - фізичних осіб) або керівника або іншої уповноваженої особи учасника (для учасників – юридичних осіб) відповідно до вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги».
Відповідно до Закону України «Про електронні довірчі послуги» № 2155-VIII кваліфікований електронний підпис - удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа. Удосконалений електронний підпис - електронний підпис, створений за результатом криптографічного перетворення електронних даних, з якими пов’язаний цей електронний підпис, з використанням засобу удосконаленого електронного підпису та особистого ключа, однозначно пов’язаного з підписувачем, і який дає змогу здійснити електронну ідентифікацію підписувача та виявити порушення цілісності електронних даних, з якими пов’язаний цей електронний підпис.
Учасники ТОВ «ВП «Промізол», ТОВ «Сєвєродонецький завод теплоізоляційних виробів» подали свої тендерні пропозиції з накладенням електронного цифрового підпису.
При цьому, під час перевірки зазначеного електронного цифрового підпису на сайті Центрального засвідчувального органу (https://czo.gov.ua/verify) установлено, що тип носія особистого ключа «незахищений/удосконалений», що свідчить про накладення на тендерну пропозицію учасника ТОВ «ВП «Промізол» електронного підпису, який не може вважатися кваліфікованим, що не відповідає вимогам пункту 1 розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації.
Однак, на порушення вимог абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі ТОВ «ВП «Промізол», ТОВ «Сєвєродонецький завод теплоізоляційних виробів», як таких, що не відповідають вимогам тендерної документації та допустив їх до оцінки.
Відповідно до пункту 2 частини другої статті 32 Закону тендер автоматично відміняється електронною системою закупівель у разі допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій у процедурі відкритих торгів, у разі якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднено відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону.
Разом з тим, тендерні пропозиції учасників ТОВ «Сєвєродонецький завод теплоізоляційних виробів», ТОВ «ВП «Промізол» відхилені у зв’язку з ненаданням обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції.
Період усунення порушень:
21.07.2021 18:44 - 05.08.2021 00:00
Дата публікації висновку:
21.07.2021 18:44
Оскарження висновку в суді
Опис:
Висновок оскаржено до суду
Дата публікації:
30.07.2021 14:32
Дата відкриття провадження:
11.08.2021 00:00
Номер відкриття провадження:
відкрито провадження у справі № 640/21602/21
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Заперечення до висновку про результати моніторингу процедури закупівлі додається в окремому файлі
Дата публікації звіту:
27.07.2021 17:14
Запити/Пояснення
Номер:
fb6dc22f626e4b46853f450d9f0c56f0
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
30.06.2021 12:36
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
06.07.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі товарів Холст (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-03-19-001051-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного
вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
a63dcd7d1f1741dd8977516319004b4c
Назва:
Пояснення та документи на запит Держаудитслужби України
Дата опублікування:
01.07.2021 11:11
Опис:
На Ваш запит повідомляємо, що обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та очікуваної вартості предмета закупівлі оприлюднено на власному веб-сайті ВП «Атоменергомаш» 19.03.2021 за посиланням https://aem.zp.ua/index.php?id=44. Очікувана вартість предмету закупівлі була визначена за результатом проведення аналізу ринкових цін за найменшою ціною виробника ТОВ «Сєвєродонецький завод теплоізоляційних виробів» (інформаційна довідка та комерційні пропозиції додаються.) Крім того, повідомляємо, що ВП «Атоменергомаш» ДП «НАЕК «Енергоатом» здійснює закупівлі за власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства) та не отримує бюджетного призначення.
Номер:
dca87050d91b42599961177b1bae9269
Назва:
Звернення за роз'ясненням змісту висновку та його зобов'язань, визначених у висновку
Дата опублікування:
23.07.2021 15:08
Опис:
«Висновком про результати моніторингу закупівлі» від 21.07.2021, складеним за результатами моніторингу закупівлі «ДК 021:2015-44110000-4 Конструкційні матеріали (Холст)» (оголошення UA-2021-03-19-001051-b), Державна аудиторська служба України зобов’язала замовника «здійснити заходи щодо забезпечення розгляду тендерних пропозицій у відповідності до вимог Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.».
В зв’язку з вищевикладеним, відповідно до ч. 8 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», просимо надати роз’яснення щодо змісту Висновку та зобов’язань замовника згідно з Висновком з наступних питань:
- які заходи щодо усунення виявлених порушень підлягають застосуванням замовником (з урахуванням того, що за результатами процедури закупівлі вже укладений відповідний договір поставки, який виконаний постачальником) та на підставі яких положень чинного законодавства;
- чи може замовник самостійно обрати заходи щодо усунення виявлених порушень, які необхідно застосувати.