• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП
  • 1

ПГВ 21Т-037_ДК 021:2015 - 24310000-0 – Основні неорганічні хімічні речовини (Кислота соляна інгібована)

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська мова. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: відповідно до документації.

Завершена

1 938 600.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 2.5% або 48 500.00 UAH
Номер: 6a3b386c9d104cbeb3a09c9e6041259b
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-06-25-000052
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25.06.2021 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 25.06.2021 15:40 - 20.07.2021 00:00
Статус: Вирішено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 25.06.2021 № 203 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 31 UA-2021-03-19-000174-b 19.03.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, pashkova.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЕНВІРОТЕХ-ІНЖИНІРІНГ» установлено порушення вимог абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «БПК Газінвестпроект», ПП «НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА СВК», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення порушень шляхом розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 16 липня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Акціонерного товариства «Укргазвидобування» в особі філії «Полтавагазвидобування» (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням Замовника від 18.03.2021 (протокол № ПГВ 21Т-037), вимогу про усунення порушення від 06.05.2021, відповіді Замовника від 11.05.2021, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «БПК Газінвестпроект» (далі – ТОВ «БПК Газінвестпроект»), приватного підприємства «НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА СВК» (далі – ПП «НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА СВК»), товариства з обмеженою відповідальністю «ЕНВІРОТЕХ-ІНЖИНІРІНГ» (далі – ТОВ «ЕНВІРОТЕХ-ІНЖИНІРІНГ»), протокол розгляду тендерних пропозицій, реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій від 13.05.2021; протокол засідання тендерного комітету Замовника про визначення переможця процедури відкритих торгів від 14.05.2021 № ПГВ 21Т-037; повідомлення про намір укласти договір від 14.05.2021, договір поставки від 01.06.2021 № 532/21 (далі – Договір); пояснення та документи Замовника, надані 09.07.2021 через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби. За результатами моніторингу установлено, що відповідно до пункту 7 розділу ІІІ тендерної документації та Додатку 3 до тендерної документації Замовник установив вимогу до учасників торгів про надання документів на підтвердження відповідності учасника встановленим технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, зокрема, щодо надання копії висновку експертизи Державної санітарно-епідеміологічної служби МОЗ України або Держспоживслужби на товар (предмет закупівлі). Водночас, слід зазначити, що предмет закупівлі – код ДК 021:2015 - 24310000-0 – Основні неорганічні хімічні речовини (Кислота соляна інгібована). На підтвердження технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, учасник ТОВ «ЕНВІРОТЕХ-ІНЖИНІРІНГ» у складі своєї тендерної пропозиції надав паспорт безпеки на товар кислота соляна та висновок Держпродспоживслужби від 23.05.2018 № 612-123-20-1/22355 на товар кислота соляна синтетична технічна. Таким чином, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЕНВІРОТЕХ-ІНЖИНІРІНГ» відсутні копії висновку експертизи Державної санітарно-епідеміологічної служби МОЗ України, або Держспоживслужби на товар (предмет закупівлі), зокрема, кислота соляна інгібована, чим не дотримано вимоги пункту 7 розділу ІІІ тендерної документації та Додатку 3 до тендерної документації. Проте, на порушення вимог абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ЕНВІРОТЕХ-ІНЖИНІРІНГ» як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, та уклав з ним Договір.
Період усунення порушень: 21.07.2021 19:02 - 05.08.2021 00:00
Дата публікації висновку: 21.07.2021 19:02

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Повідомляємо, що 23.07.2021 р. Тендерним комітетом філії ГПУ «Полтавагазвидобування» АТ «Укргазвидобування» розглянуто висновок ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ (далі - ДАСУ) за результатами моніторингу процедури закупівлі ПГВ 21Т-037_ДК 021:2015 - 24310000-0 – Основні неорганічні хімічні речовини (Кислота соляна інгібована), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за ідентифікатором закупівлі UA-2021-03-19-000174-b (Протокол №ПГВ 21Т-037 від 23.07.2021 р.). За результатами розгляду висновку тендерним комітетом вирішено погодитись з висновком ДАСУ, а відповідального закупника замовника (Відділ закупівель матеріально-технічних ресурсів) зобов’язано вжити заходів щодо розірвання Договору поставки №532/21 від 01.06.2021 р. Відповідальним закупником була завізована та підписана з боку філії ГПУ «Полтавагазвидобування» АТ «Укргазвидобування» додаткова угода №2 про розірвання Договору поставки №532/21 від 01.06.2021 р. 23.07.2021 р. дану додаткову угоду відправлено через оператора поштового зв'язку ПАТ «Укрпошта», як цінний лист (рекомендований з повідомленням), на адресу ТОВ «Енвіротех-Інжинірінг». Станом на 27.07.2021 р., згідно інформації з офіційного сайту ПАТ «Укрпошта» (https://track.ukrposhta.ua), поштове відправлення ще не отримано адресатом. Після підписання додаткової угоди №2 про розірвання Договору поставки № 532/21 від 01.06.2021 р. з боку постачальника додаткова угода буде завантажена в електронну систему закупівель.
Дата публікації звіту: 27.07.2021 09:34

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionAwarded: Так
Опис: порушення усунуто, договір розірвано.
Дата публікації: 02.09.2021 10:54

Запити/Пояснення