• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Бензин А-95 (талони) ; Дизельне паливо (талони)

Торги не відбулися

356 845.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 784.23 UAH
Номер: 9ea68ec47c55488cabd292e169152946
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-04-13-000006
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12.04.2021 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 13.04.2021 11:40 - 07.05.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 12.04.2021 № 169 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 12.04.2021 № 169 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 2 UA-2021-03-18-005168-b 18.03.2021 Комунальне підприємство "Благоустрій жителів села" Вербківської сільської ради (код ЄДРПОУ 40422729) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу Любов ОПОЛОНИК
Адреса: Ukraine, Дніпропетровська, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.), +38 (0 56) 722-22-72, snopkovaolga23@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання внесення змін до тендерної документації порушено вимогу абзацу 2 частини другої статті 24 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом недопущення в подальшому порушень вимог абзацу 2 частини другої статті 24 Закону під час внесення змін до тендерної документації.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 13 травня 2021 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), розгляд тендерної пропозиції. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Благоустрій жителів села» Вербківської сільської ради (далі Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену протоколом №2 від 17.03.2021 р., вимогу про усунення порушення (UA-2021-03-18-005168-b.c1), скаргу до процедури (UA-2021-03-18-005168-b.b2) та рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України №9065-р/пк-пз від 26.04.2021р., реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол уповноваженої особи №3 від 06.04.2021р., протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 07.05.2021р. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України про порушення законодавства у сфері публічних закупівель не здійснювався. Відповідно до абзацу 2 частини другої статті 24 Закону зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Моніторингом установлено, що Замовник не оприлюднив в окремому документі перелік змін, що вносилися до тендерної документації, Додатку 2,3 тендерної документації, чим не дотримав вимогу абзацу 2 частини другої статті 24 Закону.
Період усунення порушень: 13.05.2021 13:24 - 28.05.2021 00:00
Дата публікації висновку: 13.05.2021 13:24

Запити/Пояснення