-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Т-23-17 Кам’янець-Подільський – Стара Ушиця (окремими ділянками) км 31+600 – км 45+600, Хмельницька область (з розробкою проектної документації) (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Умови надання забезпечення тендерних пропозицій - відповідно до тендерної документації
Завершена
393 703 799.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 937 037.99 UAH
мін. крок: 1% або 3 937 037.99 UAH
Номер:
ad5ea868e0b74880940ca7a3d1dacfd9
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-11-14-000047
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
14.11.2022 00:00
Період моніторингу:
14.11.2022 14:22 - 06.12.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
14.11.2022 № 265
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
36 UA-2021-03-18-008922-c 18.03.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції ПрАТ «Хмельницьке ШБУ № 56» установлено порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону установлено порушення вимог частини шістнадцятої статті 29 Закону.
За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та внесення змін до неї, стану виконання рішення колегії АМКУ, як органу оскарження, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА», ТОВ «СТЛ+М» та ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до умов договору та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які (яке) є значущим через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення виявлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 30 грудня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та внесення змін до неї, розгляду тендерних пропозицій, стану виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ), як органу оскарження, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до умов договору та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Служби автомобільних доріг у Хмельницькій області (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету зі змінами (протокол від 14.05.2021 № 30/7), рішення колегії АМКУ від 30.04.2021 № 9641-р/пк-пз, протокол розгляду тендерних пропозицій від 22.06.2021, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції ТОВ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА», ПрАТ «Хмельницьке ШБУ № 56», ТОВ «СТЛ+М» та ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ», повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол засідання тендерного комітету від 30.06.2021 № 30/15, повідомлення про намір укласти договір від 30.06.2021, договір від 16.07.2021 № 138/21ПС, повідомлення про внесення змін до договору від 20.10.2021, 16.02.2022 та 01.08.2022, додаткові угоди № 1 від 20.10.2021, № 2 від 16.02.2022, № 3 від 01.08.2022, пояснення (інформація та документи) Замовника, надані 18.11.2022 через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався.
За результатами моніторингу установлено, що відповідно до вимог пункту 1 додатка № 2 до тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям учасник у складі тендерної пропозиції повинен подати, зокрема, інформацію щодо наявності техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо), яка необхідна та достатня для виконання робіт/надання послуг за предметом закупівлі згідно з таблицею № 1 (у графі 5 таблиці зазначається приналежність, якщо Учасник є власником, зазначається "власний", в інших випадках – зазначається "право користування" (договір оренди, лізингу або в інший спосіб, визначений законодавством України); у графі 6 таблиці зазначається номер та дата документу, які Учасник надав як підтверджуючий приналежності відповідно до графи 5 Таблиці 1).
Також Замовник установив, що для підтвердження інформації, зазначеної в довідці (таблиці № 1), Учасник надає посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів. Якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми тощо не підлягають державній реєстрації, – інший документ, що посвідчує право власності (обліку). Якщо техніка не є власністю Учасника, а залучена, то Учасником на всю, вказану у довідці техніку (транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини, механізми, обладнання та устаткування), додатково подаються:
- посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії договорів дійсних та чинних, протягом всього строку* виконання договору про закупівлю: оренди (лізингу), суборенди та інше (*договори, що посвідчують право користування: оренди, суборенди та інше, крім лізингу, на всю техніку, надану Учасником у складі тендерної пропозиції, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк виконання робіт/надання послуг;
- посвідчені відповідно до умов тендерної документації акт (акти) приймання-передачі Учаснику (або інший (інші) документ (документи), який (які) підтверджує (підтверджують) факт отримання Учасником) таких транспортних засобів, будівельних машин, механізмів, обладнання та устаткування до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання);
- оригінал листа-підтвердження орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, щодо не заперечення використання його машин, механізмів, обладнання та інше для виконання робіт/надання послуг Учасником за предметом закупівлі на весь строк виконання робіт/надання послуг за предметом закупівлі.
У складі тендерної пропозиції учасника ПрАТ «Хмельницьке ШБУ № 56» надано інформаційну довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 25.05.2021 № Т2021-335/1 (файл: «12.2.1 Довідка про обладнання зі змінами (Т23 17 км 31-45).pdf») (далі – довідка) в якій, зокрема, зазначено інформацію про наявність 10 одиниць самоскидів марки FREIGHT –SPECIALIZED різної комплектації (підпункти 8.1 та 8.2 пункт 8 довідки), що орендовані ним відповідно до договору оренди транспортних засобів
від 16.11.2020 № 16/11/1, який у складі тендерної пропозиції учасника ПрАТ «Хмельницьке ШБУ № 56» відсутній, а також його тендерна пропозиція не містить акт приймання-передачі вказаних самоскидів, копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів на них та оригіналу листа-підтвердження орендодавця щодо не заперечення використання цих самоскидів, чим порушено вимоги пункту 1 додатку № 2 до тендерної документації.
Отже на порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію ПрАТ «Хмельницьке ШБУ № 56», як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону та допустив його тендерну пропозицію до аукціону.
Відповідно до частини шістнадцятої статті 29 Закону у разі якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Отже, Замовник установлює до учасників вимоги про усунення невідповідностей у документах, що надані ними у складі тендерних пропозицій.
Поряд з цим Замовник установив учаснику ПрАТ «Хмельницьке ШБУ № 56» повідомлення про усунення невідповідностей, зокрема що підтверджують відповідність учасників кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону (наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій) шляхом надання підтверджуючої інформації щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази необхідної для виконання послуг (далі – Повідомлення), яка на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій була відсутня у складі тендерної пропозиції учасника ПрАТ «Хмельницьке ШБУ № 56», чим порушив вимоги частини шістнадцятої статті 29 Закону.
Водночас учасник ПрАТ «Хмельницьке ШБУ № 56» розмістив на Повідомлення Замовника документи (договір, укладений з ТОВ «ДОРТРЕЙ ПОДІЛЛЯ» від 16.11.2020 № 16/11/1, акт приймання-передачі
від 16.11.2020 на 10 одиниць самоскидів марки FREIGHT – SPECIALIZED різної комплектації та свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів до них і оригінал листа-підтвердження орендодавця ТОВ «ДОРТРЕЙ ПОДІЛЛЯ» від 20.05.2021 № 20/05/2021), які на дату кінцевого строк подання тендерних пропозицій (25.05.2021) у складі тендерної пропозиції учасник ПрАТ «Хмельницьке ШБУ № 56» були відсутні.
Період усунення порушень:
02.12.2022 15:04 - 17.12.2022 00:00
Дата публікації висновку:
02.12.2022 15:04
Оскарження висновку в суді
Опис:
У разі незгоди замовника з інформацією, викладеною у висновку, він має право оскаржити висновок до суду протягом 10 робочих днів з дня його оприлюднення, про що зазначається в електронній системі закупівель протягом наступного робочого дня з дня оскарження висновку до суду. Замовник зазначає в електронній системі закупівель про відкриття провадження у справі протягом наступного робочого дня з дня отримання інформації про відкриття такого провадження та номер такого провадження.
Дата публікації:
15.12.2022 17:01
Дата відкриття провадження:
22.12.2022 00:00
Номер відкриття провадження:
560/13312/22
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Замовник у своїй діяльності керується виключно нормами чинного законодавства України та нормативними документами Державного агентства автомобільних доріг України. Замовник надає аргументовані заперечення до висновку та не погоджується із викладеним у висновку порушенням вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 та частини шістнадцятої статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі». З огляду на наступне:
Відповідно до частини дев’ятої статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
При цьому відповідно до частини шістнадцятої статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, то він розміщує повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Отже, щоб учасник ПрАТ «Хмельницьке ШБУ № 56» мав можливість виправити невідповідності в інформації та/або документах, які вимагалися затвердженою тендерною документацією нова редакція від 14 травня 2021 року №30/7 замовник виявив такі невідповідності щодо Інформаційної довідки про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій на фірмовому бланку учасника згідно з таблицями: Про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) №Т2021-335/1 від 25.05.2021 року (файл «25 травня 2021 11:45 12.2.1. Довідка про обладнання зі змінами (Т-23-17 км 31-45).pdf»), тобто вказав інформацію щодо самоскидів, яка вимагалася тендерною документацією, замовник розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей протокольне рішення засідання тендерного комітету Cлужби автомобільних доріг у Хмельницькій області щодо розгляду тендерних пропозицій №30/13 від 17 червня 2021 року учаснику ПрАТ «Хмельницьке ШБУ №56» щодо відкритих торгів з публікацією англійською мовою №UA-2021-03-18-008922-c по предмету закупівлі: «Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Т-23-17 Кам’янець-Подільський – Стара Ушиця (окремими ділянками) км 31+600 – км 45+600, Хмельницька область (з розробкою проектної документації) (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) Current repair of principal motor road T-23-17 Kamianets-Podilskyi – Stara Ushytsia (separate sections) км 31+600 – км 45+600, Khmelnytskyi region (with the development of project documentation) (45230000-8 Construction of pipelines, communication lines and electricity transmissions, highway, roads, airfields and railway roads; alignment of surfaces)», таким чином 18 червня 2021 10:23 (Виправлення помилок Т-23-17.rar) учасник ПрАТ «Хмельницьке ШБУ № 56» виправити невідповідності в інформації та/або документах, тобто завантажив через електронну систему закупівель уточнені та нові документи протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
При цьому законодавець розмежовує документи та/або інформацію, ПОДАНІ учасником, й інформацію та/або документи, подання яких є ВИМОГОЮ тендерної документації.
За таких умов Закон передбачає можливість виправлення недоліків як у документах, наданих учасником, так і в документах, які вимагав замовник у тендерній документації та дає можливість усунути дискримінацію учасників та покращити ефективність проведення тендерів. При цьому відсутність документа, надання якого є вимогою тендерною документацією, є невідповідністю інформації, що вимагалась тендерною документацією.
Варто зазначити, що така можливість стосується не всіх документів та/або інформації, а лише тих:
- що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі»;
- документів та/або інформації на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Також є рішення Колегії Антимонопольного комітету України: рішення від 04.06.2020 року №11064-р/пк-пз (оголошення №UA-2020-04-24-000812-a), а також рішення від 18.06.2020 року №12130 (оголошення №UA-2020-04-30-000829-c) та Міністерства економіки України надало закупівельній спільноті роз’яснення щодо застосування 24 годин на усунення невідповідностей, лист від 07.02.2022 року №3304-04/6037-06, тобто:
«3. Визначення невідповідностей в документах, поданих у складі тендерної пропозиції учасника, здійснюється замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі та вимог, встановлених в тендерній документації, керуючись принципами здійснення закупівель, визначеними у статті 5 Закону, та переліком інформації та/або документів, передбачених частиною шістнадцятою статті 29 Закону.
…
Отже, замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням уточнених або нових документів, що були завантажені учасником через електронну систему закупівель протягом 24 годин, та самостійно приймає рішення щодо їх відповідності вимогам, встановленим в тендерній документації.».
Дата публікації звіту:
08.12.2022 17:41
Запити/Пояснення
Номер:
ee64c2daa72542b0b5326abc3d587d22
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
18.11.2022 09:44
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.11.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі поточного середнього ремонту автомобільної дороги державного значення Т-23-17 Кам’янець-Подільський – Стара Ушиця (окремими ділянками) км 31+600 – км 45+600, Хмельницька область (з розробкою проектної документації) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-03-18-008922-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами);
3. Надати інформацію та документи, що підтверджують виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин для укладання додаткової угоди від 16.02.2022 № 2 до договору від 16.07.2021 № 138/21ПС.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
af198a1e4be94d6b9bc80083492673e8
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
23.11.2022 16:51
Опис:
Служба автомобільних доріг у Хмельницькій області у своїй діяльності керується Законами України та нормативно-правовими документами Кабінету Міністрів України і зокрема нормативними документами ДЕРЖАВНОГО АГЕНТСТВА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ УКРАЇНИ (Укравтодор).
Згідно отриманого запиту замовнику на пояснення від ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ м. Київ щодо відкритих торгів з публікацією англійською мовою №UA-2021-03-18-008922-c по предмету закупівлі «Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Т-23-17 Кам’янець-Подільський – Стара Ушиця (окремими ділянками) км 31+600 – км 45+600, Хмельницька область (з розробкою проектної документації) (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) Current repair of principal motor road T-23-17 Kamianets-Podilskyi – Stara Ushytsia (separate sections) км 31+600 – км 45+600, Khmelnytskyi region (with the development of project documentation) (45230000-8 Construction of pipelines, communication lines and electricity transmissions, highway, roads, airfields and railway roads; alignment of surfaces)» надається наступне пояснення:
1. Обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість згідно постанови Кабінету Міністрів України від 17 лютого 2021 року №122 «Деякі питання дорожнього господарства», де згідно ПЕРЕЛІКУ об’єктів будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення у 2021 році та обсяги бюджетних коштів для їх фінансування за рахунок спеціального фонду державного бюджету за бюджетною програмою 3111020 «Розвиток мережі та утримання автомобільних доріг загального користування державного значення», де разом за розділом «Хмельницька область» обсяг фінансування та введення в експлуатацію дороги становить 1 051 672,9 тисяч гривень та 52,977 км, із них на об’єкт поточного середнього ремонту автомобільних доріг Т-23-17 Кам’янець-Подільський – Стара Ушиця на ділянці км 4+000 – км 45+600 передбачено 1 000,00 тисяч гривень.
Також комісією Служби автомобільних доріг у Хмельницькій області проведено комісійне обстеження автомобільної дороги державного значення Т-23-17 Кам’янець-Подільський – Стара Ушиця (окремими ділянками) км 31+600 – км 45+600, Хмельницька область та складено відповідний акт дефектів, в якому визначено роботи, які необхідно провести для відновлення якісних та технічних характеристик і забезпечення безпеки дорожнього руху. Роботи, які зазначені в акті дефектів відповідають ГБН Г.1-218-182:2011 РЕМОНТ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ ЗАГАЛЬНОГО КОРИСТУВАННЯ. ВИДИ РЕМОНТІВ ТА ПЕРЕЛІК РОБІТ (розділ 6 РОБОТИ З ПОТОЧНОГО РЕМОНТУ) (акт обстеження та акти дефектів додаються).
Відповідно до акту дефектів, Службою автомобільних доріг у Хмельницькій області складається зведена відомість обсягів робіт та проводиться розрахунок орієнтовної вартості виконання робіт (орієнтовна кошторисна вартість складається за обсягами визначеними у Акті дефектів, при необхідності уточняються фізичні показники. Документація складається відповідно до СОУ 42.1-37641918 085:2018 «Автомобільні дороги. Правила визначення вартості робіт з поточного ремонту експлуатаційного утримання автомобільних доріг», СОУ 42.1-37641918-035:2018 «Автомобільні дороги. Ресурсні елементні кошторисні норми на ремонтно-будівельні роботи»), що затверджується відповідним наказом.
В подальшому, Службою автомобільних доріг у Хмельницькій області розробляється технічне завдання, в якому зазначено ІНФОРМАЦІЮ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ (назва та місцезнаходження об’єкта, підстава для розроблення проектно-кошторисної документації, дані про замовника, необхідні інженерні вишукування, вихідні дані про особливі умови, вказівки про необхідність попередніх погоджень проектних рішень і виконання науково-технічного супроводу, вимоги щодо розробки спеціальних заходів, обґрунтування ресурсів при розробці проектної документації, вихідні данні до розробки проектно-кошторисної документації, та інше) та тендерна документація на Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Т-23-17 Кам’янець-Подільський – Стара Ушиця (окремими ділянками) км 31+600 – км 45+600, Хмельницька область (з розробкою проектної документації) (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь).
2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на веб-сайті Служби автомобільних доріг у Хмельницькій області за посиланням https://km.ukravtodor.gov.ua у строки, що визначені відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів». Також додатково повідомляємо, що через численні хакерські атаки на офіційний сайт Державного агентства автомобільних доріг України та його структурні підрозділи, робота офіційних веб-ресурсів Служб автодоріг призупинена. Ведуться відновлювальні роботи. Про поновлення роботи слідкуйте за новинами на офіційних сторінках фейсбук Укравтодору та Служби автомобільних доріг у Хмельницькій області, копія листа Укравтодору №1551/4/11-04/07-1091/09-22 від 08.08.2022 року додається.
3. Керуючись статтею 41 Закону Замовник може вносити зміни до договору, так відповідно укладання додаткової угоди від 16.02.2022 року №2 до Договору від 16.07.2021 року №138/21ПС відбулось згідно пункту 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та керуючись постановою Кабінету Міністрів України від 19 січня 2022 року №65 «Деякі питання дорожнього господарства», що вносить зміни до фінансування витрат замовника та не призводить до збільшення суми у вищезазначеному договорі. З вищезгаданими документами можна ознайомитися на загальнодоступних державних веб-порталах за посиланням: https://www.kmu.gov.ua та https://www.zakon.rada.gov.ua.