-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С 070604 Пилипець – Розтока км 0+000 - 4+500. Коригування.ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт» (Код ДК 021:2015 - 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Завершена
21 331 506.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 213 315.06 UAH
мін. крок: 1% або 213 315.06 UAH
Номер:
e812acd345fb4ecf940d07925babae2e
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-06-10-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
10.06.2021 00:00
Період моніторингу:
10.06.2021 13:59 - 06.07.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
10.06.2021 № 380
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року №23, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 188 (із змінами внесеними наказами Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, від 21.01.2020 №16)
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області Євген ДЕРЖЕРУКА
Додаток
до наказу
Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 10.06.2021 № 380
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
4. UA-2021-03-18-006912-с від 18.03.2021 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерних пропозицій установлено порушення вимог пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані та його відповідність вимогам Закону оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність оголошення про проведення відкритих торгів та тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю, внесення змін до договору, його оприлюднення та відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує вжити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку зокрема, в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору від 26.04.2021 № 45 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 1 липня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані та його відповідність вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон), в тому числі правильність заповнення форм документів, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність оголошення про проведення відкритих торгів та тендерної документації вимогам Закону, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Державного підприємства «Служба місцевих автомобільних доріг у Закарпатській області», (далі-Замовник) на 2021 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену протоколом засідання тендерного комітету від 18.03.2021 №28, тендерну документацію (із змінами), затверджену протоколом засідання тендерного комітету від 22.03.2021 №30, від 29.03.2021 №36, тендерні пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю ТОВ «СЕМ Білдінг» (далі - ТОВ «СЕМ Білдінг») та Воловецького колектичного підприємства «Агрошляхбуд» (далі-Воловецьке КП «Агрошляхбуд»), протокол розгляду тендерних пропозицій від 09.04.2021 №42, повідомлення про намір укласти договір від 09.04.2021 року, договір про виконання робіт від 26.04.2021 № 45, додаткову угоду від 28.04.2021 №1, пояснення Замовника від 24.06.2021 та від 01.07.2021 отримане через електронну систему закупівель.
За результатами аналізу пропозиції, переможця торгів Воловецьке КП «Агрошляхбуд» встановлено її невідповідність умовам тендерної документації.
Так, в додатку №4 тендерної документації Замовником зазначено вимогу «Асфальтобетонний(ні) завод(и) (виробництво) повинен бути атестований на виготовлення асфальтобетонних сумішей та/або щебенево-мастикових асфальтобетонних сумішей відповідно ДСТУ Б В.2.7-119 та ДСТУ Б В.2.7-127:2015, про що Учасником надається кольорова скан копія атестату виробництва, чинного на момент подання тендерних пропозицій та посвідчена копія договору на проведення атестації з усіма додатками, які є невід’ємною частиною договору».
В складі тендерної пропозиції Воловецьке КП «Агрошляхбуд» надало кольорову скан копію чинного на момент подання тендерних пропозицій (06.04.2021) атестату виробництва на виготовлення асфальтобетонних сумішей від 25.06.2020 виданого ДП «Дорожній контроль якості», який дійсний до 24.06.2021. Поряд з цим, копія договору з ДП «Дорожній контроль якості» на проведення атестації з усіма додатками, які є невід’ємною частиною договору у складі тендерної пропозиції Воловецького КП «Агрошляхбуд» відсутня.
Однак, Замовником в порушення пункту 1 частини першої статті 31 Закону тендерну пропозицію Воловецького КП «Агрошляхбуд» не відхилено як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону.
Період усунення порушень:
01.07.2021 15:35 - 16.07.2021 00:00
Дата публікації висновку:
01.07.2021 15:35
Оскарження висновку в суді
Опис:
Опис у вкладенні
Дата публікації:
14.07.2021 10:45
Дата відкриття провадження:
30.07.2021 00:00
Номер відкриття провадження:
260/2993/21
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Опис у вкладенні
Дата публікації звіту:
08.07.2021 12:30
Запити/Пояснення
Номер:
33ee1dfde5be4327933a5ecb5030827d
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
18.06.2021 10:51
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
25.06.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С 070604 Пилипець – Розтока км 0+000 - 4+500. Коригування.ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт» (Код ДК 021:2015 - 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-03-18-006912-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі – Закон), виникла потреба в отриманні наступного пояснення.
В додатку №4 тендерної документації зазначено вимогу «Асфальтобетонний(ні) завод(и) (виробництво) повинен бути атестований на виготовлення асфальтобетонних сумішей та/або щебенево-мастикових асфальтобетонних сумішей відповідно ДСТУ Б В.2.7-119 та ДСТУ Б В.2.7-127:2015, про що Учасником надається кольорова скан копія атестату виробництва, чинного на момент подання тендерних пропозицій та посвідчена копія договору на проведення атестації з усіма додатками, які є невід’ємною частиною договору».
В складі тендерної пропозиції Воловецьке КП "Агрошляхбуд" надало кольорову скан копію чинного на момент подання тендерних пропозицій (06.04.2021) атестату виробництва на виготовлення асфальтобетонних сумішей від 25.06.2020 виданого ДП «Дорожній контроль якості», який дійсний до 24.06.2021. Однак, копія договору з ДП «Дорожній контроль якості» на проведення атестації з усіма додатками, які є невід’ємною частиною договору у складі тендерної пропозиції Воловецького КП "Агрошляхбуд" відсутня.
Виходячи з вищенаведеного надайте інформацію чому не відхилено пропозицію Воловецького КП "Агрошляхбуд" або вкажіть назву файла в поданій пропозиції в якому розміщено даний документ.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
e158045afdcf4be18acc19bdedc25d11
Назва:
Відповіддь на запит про надання пояснення
Дата опублікування:
24.06.2021 10:40
Опис:
В додатку №4 тендерної документації зазначено вимогу: «Асфальтобетонний(ні) завод(и) (виробництво) повинен бути атестований на виготовлення асфальтобетонних сумішей та/або щебенево-мастикових асфальтобетонних сумішей відповідно ДСТУ Б В.2.7-119 та ДСТУ Б В.2.7-127:2015, про що Учасником надається кольорова скан копія атестату виробництва, чинного на момент подання тендерних пропозицій та посвідчена копія договору на проведення атестації з усіма додатками, які є невід’ємною частиною договору». В складі тендерної пропозиції Воловецьке КП "Агрошляхбуд" надало кольорову скан копію чинного на момент подання тендерних пропозицій (06.04.2021) атестату виробництва на виготовлення асфальтобетонних сумішей від 25.06.2020 виданого ДП «Дорожній контроль якості», який дійсний до 24.06.2021.
Атестат виробництва на виготовлення асфальтобетонних сумішей видається за результатами проведення обстеження, аналізування стану виробництва асфальтобетонних сумішей та щебенево-мастикових сумішей, атестації на відповідність продукції вимогами нормативної документації на асфальтобетонному заводі. Такі послуги надаються на підставі відповідної заявки на проведення атестації виробництва. Таким чином, укладання договору не є обов’язковою умовою отримання атестату.
Відповідно до пункту 1 Розділу 3 Тендерної документації, документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Таким чином, виходячи з вищенаведеного, у Замовника не було підстав відхилити пропозицію Воловецького КП "Агрошляхбуд".
Номер:
fad646a99b634d37855478e2b799a127
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
25.06.2021 14:11
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.07.2021 00:00
Опис:
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С 070604 Пилипець – Розтока км 0+000 - 4+500. Коригування.ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт» (Код ДК 021:2015 - 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-03-18-006912-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі – Закон), виникла потреба в отриманні наступного пояснення.
Так, в складі тендерної пропозиції Воловецьке КП «Агрошляхбуд» на підтвердження вимог пункту 6 розділу 3 тендерної документації та додатку №4 тендерної документації у складі тендерної пропозиції подано довідку про виконання аналогічного договору від 05.04.2021 №54/1, в якій крім інших контрагентів зазначено інформацію про виконання договору від 08.10.2018 №б/н укладеного з Неліпинською сільською радою (у довідці під №2) в сумі 9 200 000,00 грн (на 100 відсотків).
У відгуку Неліпинської сільської ради від 02.04.2021 №319/02-07 також зазначено інформацію про виконання робіт по вищевказаному договору в сумі 9 200 000,00 грн (100%).
На підтвердження виконання договору у складі пропозиції Воловецьким КП «Агрошляхбуд» (відповідно до додатку №4 тендерної документації) подано довідку про вартість виконаних будівельних робіт від 27.11.2019 на суму 9 200 000,00 грн, проте у складі пропозиції подано акти виконаних робіт щодо вказаного договору лише на суму 5 392 482,00 грн.
Виходячи з вищенаведеного надайте інформацію чому не відхилено пропозицію Воловецького КП «Агрошляхбуд» або вкажіть назву файла в поданій пропозиції в якому розміщено документи, які підтверджують факт виконання вищевказаного договору на 100% (на суму 9 200 000,00 грн).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
aed852cbe90a47899423d468ce6f1bc7
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
01.07.2021 10:10
Опис:
Відповідно до умов тендерної документації, затвердженої на засіданні тендерного комітету від 29.03.2021 № 36, Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям згідно додатку № 4 тендерної документації. Учасники, серед інших, повинні відповідати такому кваліфікаційному критерію: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)та в кількості не менше, визначеної Замовником в тендерній документації. Перелік основних видів робіт та ОБ’ЄМІВ, види яких має підтвердити Учасник відповідно до тендерної документації:
Улаштування покриття з гарячих асфальтобетонних сумішей асфальтоукладальником – 13698м2
Виготовлення габіонних ящиків з дроту діаметром 4 мм --210 м3 армованих
Встановлення габіонних ящиків з завантаженням каменем з --210м3
Улаштування кам'яного накиду або призми на укосах -84,5м3
Укрiпленнясхилiв скельною породою або каменем -84,5м3
У складі тендерної пропозиції подано довідку про виконання аналогічного договору від 05.04.2021 №54/1, в якій, крім інших контрагентів, зазначено інформацію про виконання договору від 08.10.2018 №б/н укладеного з Неліпинською сільською радою. Також, як це вимагається тендерною документацією, у складі тендерної пропозиції учасника подано акти виконаних робіт по вказаному договору, які підтверджують, що учасником були виконані види та ОБ’ЄМИ робіт в обсязі, що вимагається тендерною документацією.
Слід зазначити, що тендерною документацією не вимагається підтвердження учасником суми виконаних робіт, учасник, відповідно до умов тендерної документації, актами виконаних робіт повинен підтвердити об’єми основних видів робіт.
Таким чином, виходячи з вищенаведеного, у Замовника не було підстав відхилити пропозицію Воловецького КП "Агрошляхбуд"