-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
Лот №1 - Шприц 20 ml (мл) луєр двохкомпонентний ін'єкційний одноразового застосування з голкою 0,8х38 mm (мм) (21Gх1 1/2), Шприц 20 ml (мл) луєр двохкомпонентний ін'єкційний одноразового застосування з двома голками 0,7х38 mm (мм) (22Gх1 1/2")/0,8х38 mm (мм) (21Gх1 1/2" безпечна голка), Шприц 10 ml (мл) луєр двохкомпонентний ін'єкційний одноразового застосування з голкою 0,8х38 mm (мм) (21Gх1 1/2), Шприц 10 ml (мл) луєр двохкомпонентний ін'єкційний одноразового застосування з двома голками 0,7х38 mm (мм) (22Gх1 1/2")/0,8х38 mm (мм) (21Gх1 1/2" безпечна голка), Шприц 5 ml (мл) луєр двохкомпонентний ін'єкційний одноразового застосування з голкою 0,7х38 mm (мм) (22Gх1 ½, Шприц 2 ml (мл) луєр двохкомпонентний ін'єкційний одноразового застосування з голкою 0,6х32 mm (мм) (23Gх1 1/4), Система для вливаня кровозамінників та інфузійних розчинів(без ДЕГФ), Пристрій для переливання крові ПК-VM (пластикова голка), Безпечна голка 21G х 1 1/2", Канюля інфузійна Венопорт плюс 24G 0,7х19 мм одноразова, Канюля інфузійна Венопорт плюс 22 G 0,9*25 мм одноразова, Бинт марлевий медичний нестерильний 5м х 10см ТМ "ЮРІЯ-ФАРМ", тип 17, Бинт марлевий медичний нестерильний7 м*14 см ТМ "ЮРІЯ-ФАРМ", тип 17, Бинт тканий медичний нестерильний 7 м х 14 см, Вата медична гігроскопічна гігієнічна нестерильна ТМ "ЮРІЯ-ФАРМ", зигзагоподібна стрічка, 100 г, Відріз марлевий медичний нестерильний 1000смх90см ТМ"ЮРІЯ-ФАРМ", складка, тип 17, Пластир котушковий Ю-ФІКС тканинна основа 2.5см х 500см, Пластир медичний для фіксації катетерів Ю-ФІКС, на поліуретановій та спанлейс основах 7см х 8,5см. Лот №2 – Гемакон система контейнерів антикоагулянту CPDA-1 для переміщення крові 450мл №1
Кількість та найменування товарів зазначено у додатку №1 до оголошення.Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: Згідно Додатку №2 «Технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі".Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: „ Ціна – 100%”.
Завершена
300 093.85
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 112.50 UAH
мін. крок: 0% або 112.50 UAH
Номер:
16b89647e476413cac66c4996ddbbc96
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-06-03-000027
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
03.06.2021 00:00
Період моніторингу:
03.06.2021 11:17 - 26.06.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
03.06.2021 № 347
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 та на виконання доручення Держаудитслужби від 07.05.2021 № 003100-18/5639-2021,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного
офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Північного офісу
Держаудитслужби
від 03.06.2021 № 347
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
UA-2021-03-18-006589-c,18.03.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 13 Порядку № 1082.
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 11 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог абзацу першого пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі в річному плані; дотримання законодавства при укладенні договору про закупівлю - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пунктом 5 частини сьомої статті 8 Закону та підпунктом 14 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема, шляхом розірвання договорів з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, не допущення таких порушень в подальшому, та відповідно до частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 18 червня 2021 року.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі в річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); розгляду тендерних пропозицій; дотримання законодавства при укладенні договору про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємство «Лікарня імені братів М.С. і О.С Коломійченків» Шполянської міської ради об`єднаної територіальної громади (далі – Замовник) на 2021 рік; оголошення про проведення процедури відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням тендерного комітету протокол від 18.03.2021 № 14) (далі – тендерна документація); тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Медичний центр «М.Т.К.» (далі – ТОВ «Медичний центр «М.Т.К.») по лоту № 1; протокол розгляду тендерних пропозицій від 08.04.2021 № 19; повідомлення про намір укласти договір; договір про закупівлю від 21.04.2021 № 01/21/302; звіт про результати проведення закупівлі по лоту № 1; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ЛЕДУМ» (далі – ТОВ «ЛЕДУМ») по лоту № 2; повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах від 08.04.2021; протокол розгляду тендерних пропозицій від 09.04.2021 № 20; повідомлення про намір укласти договір; договір про закупівлю від 21.04.2021 № 01/21/303; звіт про результати проведення закупівлі по лоту № 2; пояснення Замовника, оприлюднене на вебпорталі Уповноваженого органу 16.06.2021.
За результатами моніторингу встановлено, що на порушення вимог пункту 13 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, що затверджений наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 01.06.2020 за № 610/34893 (далі – Порядок № 1082) під час розміщення в електронній системі закупівель інформації про предмет закупівлі не зазначено інформацію щодо коду та назви медичного виробу відповідно до національного класифікатора НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 05 лютого 2019 року № 159, у разі визначення предмета закупівлі - медичний виріб.
Окрім того, строк дії тендерних пропозицій, що визначений у пункті 4 «Строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними» розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації визначений з порушенням вимог пункту 11 частини другої статті 22 Закону.
Також, на порушення вимог пункту 1 частини першої статті 31 Закону (учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону) не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «Медичний центр «М.Т.К.» по лоту № 1 та ТОВ «ЛЕДУМ» по лоту № 2.
Так, на підтвердження кваліфікаційного критерію відповідно до статті 16 Закону та на виконання вимог п. 3 Додатку 2 до тендерної документації тендерна пропозиція ТОВ «Медичний центр «М.Т.К.»» (по лоту № 1) та тендерна пропозиція ТОВ «ЛЕДУМ» (по лоту № 2) не містять інформації щодо виконання аналогічного договору (аналогічним вважається договір, предметом якого є придбання лабораторних реактивів).
Період усунення порушень:
18.06.2021 14:46 - 07.07.2021 00:00
Дата публікації висновку:
18.06.2021 14:46
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Договір № 01/21/302 від 21.04.21 , договір 01/21/303 від 21.04.21 року було оприлюднено 29.06.21 року додаткову угоду на розірвання договорів за згодою сторін
Дата публікації звіту:
30.06.2021 09:04
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Так
- corruptionAwarded: Так
- other: Так
Опис:
Договір № 01/21/302 від 21.04.21 та договір 01/21/303 від 21.04.21 року замовником було розірвано
Дата публікації:
30.06.2021 10:11
Запити/Пояснення
Номер:
5920e3576fef432b843f7fa5fa1990dd
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
14.06.2021 11:05
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
18.06.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-03-18-006589-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень із наступних питань:
1. чому в порушення вимог Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, що затверджений наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082, не розміщено інформацію щодо коду та назви медичного виробу відповідно до національного класифікатора НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 05 лютого 2019 року № 159, у разі визначення предмета закупівлі - медичний виріб?
2. чому строк дії тендерних пропозицій, що визначений у п.4 «Строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними» розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації визначений з порушенням вимог п 11 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» ?
3. чому не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «Медичний центр «М.Т.К.»» по лоту № 1?
На підтвердження кваліфікаційного критерію відповідно до статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» та на виконання вимог п 3 Додатку 2 до тендерної документації тендерна пропозиція ТОВ «Медичний центр «М.Т.К.»» (по лоту № 1) не містить інформації щодо виконання аналогічного договору. «Аналогічним вважається договір, предметом якого є лабораторні реактиви».
4. чому не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ЛЕДУМ»» по лоту № 2?
На підтвердження кваліфікаційного критерію відповідно до статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» та на виконання вимог п 3 Додатку 2 до тендерної документації тендерна пропозиція ТОВ «Медичний центр «М.Т.К.»» (по лоту № 1) не містить інформації щодо виконання аналогічного договору. «Аналогічним вважається договір, предметом якого є лабораторні реактиви».
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень, щодо прийнятих та/або вчинених дій чи бездіяльності.
Номер:
0939bf41755e48c9a8135b4090cf23cb
Назва:
Щодо пояснення на запит ДАСУ від 03.06.21
Дата опублікування:
16.06.2021 11:57
Опис:
Надаємо відповідь через електронну систему закупівель на запит Державної аудиторської служби України від 03.06.2021 року щодо процедури закупівлі ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали номер закупівлі UA-2021-03-18-006589-c по лотах 1,2.
Питання: чому в порушення вимог Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, що затверджений наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082, не розміщено інформацію щодо коду та назви медичного виробу відповідно до національного класифікатора НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 05 лютого 2019 року № 159, у разі визначення предмета закупівлі - медичний виріб?
Відповідь: при оприлюднені оголошення номер UA-2021-03-18-006589-c помилково не було в казано медичного виробу відповідно до національного класифікатора НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів».
Питання: чому строк дії тендерних пропозицій, що визначений у п.4 «Строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними» розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації визначений з порушенням вимог п 11 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» ?
Відповідь: в тендерній документації було внесено застарілі відомості Закону №922 ст. 22 ч.2 п.11
Питання: чому не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «Медичний центр «М.Т.К.»» по лоту № 1?
На підтвердження кваліфікаційного критерію відповідно до статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» та на виконання вимог п 3 Додатку 2 до тендерної документації тендерна пропозиція ТОВ «Медичний центр «М.Т.К.»» (по лоту № 1) не містить інформації щодо виконання аналогічного договору. «Аналогічним вважається договір, предметом якого є лабораторні реактиви».
Відповідь : З метою усунення описаних порушень, виявлених за результатом моніторингу по номеру UA-M-2021-06-03-000027.
Сторони за Договором про закупівлю № 01/21/302 від 21.04.21 року ТОВ «Медичний центр «М.Т.К, дійшли взаємної згоди розірвати його, шляхом укладання додаткової угоди, при цьому не маючи претензій одна до одної в частині виконання договірних зобов'язань. Відтак, вважаємо, що вжиті заходи унеможливлюють настання негативних наслідків пов'язаних з допущеними порушеннями.
Питання:чому не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ЛЕДУМ»» по лоту № 2?
На підтвердження кваліфікаційного критерію відповідно до статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» та на виконання вимог п 3 Додатку 2 до тендерної документації тендерна пропозиція ТОВ «Медичний центр «М.Т.К.»» (по лоту № 1) не містить інформації щодо виконання аналогічного договору. «Аналогічним вважається договір, предметом якого є лабораторні реактиви».
Відповідь : З метою усунення описаних порушень, виявлених за результатом моніторингу по номеру UA-M-2021-06-03-000027.
Сторони за Договором про закупівлю № 01/21/303 від 21.04.21 року ТОВ «ЛЕДУМ по лоту 2, дійшли взаємної згоди розірвати його, шляхом укладання додаткової угоди, при цьому не маючи претензій одна до одної в частині виконання договірних зобов'язань. Відтак, вважаємо, що вжиті заходи унеможливлюють настання негативних наслідків пов'язаних з допущеними порушеннями.