-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
паливо-мастильні матеріали
Торги відмінено
243 486.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 9.60 UAH
мін. крок: 0% або 9.60 UAH
Номер:
4c176dc2fbe24b6ea11bb5a7b6a2b897
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-11-12-000011
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
12.11.2019 00:00
Період моніторингу:
12.11.2019 16:49 - 04.12.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
12.11.2019 № 77
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Управління Олександр Кальченко
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
від 12.11.2019 № 77
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2. UA-2016-12-23-000625-a, 23.12.2016 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
В.о. начальника Управління Олександр Кальченко
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду та оцінки тендерних пропозицій встановлено порушення частини четвертої статті 28 Закону, частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації про закупівлі - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
Замовником після надання Управлінням Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області запиту про надання пояснень зазначену процедуру закупівлі відмінено 19.11.2019, що свідчить про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель.
З огляду на вказане, зобов’язання щодо усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель не надаються.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 26 листопада 2019 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом; відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон); оприлюднення інформації про закупівлі; розгляду та оцінки тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Клепачівської сільської ради Хорольського району Полтавської області; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням тендерного комітету від 23.12.2016 № 21 (далі – тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій (по лоту 1 і лоту 2), протокол розкриття тендерних пропозицій (по лоту 1 і лоту 2), пояснення замовника, отримані через електронну систему закупівель.
За лотами 3 і 4 замовник в електронній системі закупівель 08.01.2017 розміщено інформацію щодо відміни торгів у зв’язку з поданням для участі менше двох тендерних пропозицій.
В ході моніторингу установлено, що в пункті 1 розділу І «Загальні положення» тендерної документації замовником зазначено: «тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII (далі - Закон). Терміни вживаються у значенні, наведеному в Законі».
Водночас, замовником в тендерній документації вживається вираз «пропозиції конкурсних торгів» (стор.21). При цьому, вказане поняття визначалось Законом України «Про здійснення державних закупівель» від 10.04.2014 №1197-VII, який втратив чинність 01.08.2016 на підставі Закону.
Отже, тендерна документація замовника не відповідає нормам абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону в частині включення до тендерної документації інформації не у відповідності до законодавства.
За результатами моніторингу встановлено, що замовником (по лотах 1 і 2) не дотримано строків розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, чим порушено вимоги частини четвертої статті 28 Закону, якою передбачено, що строк розгляду тендерної пропозиції не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції (до 20 робочих днів при умові аргументованого продовження замовником строку розгляду тендерної пропозиції).
При цьому, результатів розгляду та оцінки тендерних пропозицій, визначення переможця та прийнятого рішення про намір укласти договір згідно з Законом, замовником в електронній системі закупівель не розміщено.
З урахуванням вищевикладеного, замовнику надано через електронну систему закупівель запит про надання пояснень, та отримано у відповідь, що договір не укладався і кошти не виділялися.
З огляду на те, що замовником договір не укладався, питання своєчасності його укладання та оприлюднення не підлягало розгляду.
Відповідно до частини четвертої статті 35 Закону замовник відміняє торги в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Встановлено, що станом на дату початку проведення моніторингу закупівлі (12.11.2019) на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель відсутня інформація щодо відміни процедури закупівлі по лотах 1 і 2, чим порушено вищевказану норму Закону.
Замовником 19.11.2019 оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель відміну процедури закупівлі, на що вказує протокольне рішення № 23 від 24.12.2016. Вказане свідчить, що вищезазначені порушення усунуті замовником в ході моніторингу процедури закупівлі.
Період усунення порушень:
26.11.2019 15:16 - 11.12.2019 00:00
Дата публікації висновку:
26.11.2019 15:16
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Комітетом з конкурсних торгів виконавчого комітету Клепачівської сільської ради було розглянуто висновок. Торги відмінено в ході моніторингу.
Дата публікації звіту:
26.11.2019 15:40
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Так
- corruptionAwarded: Так
- corruptionCancelled: Так
Опис:
Замовником здійснено інформування в електронній системі закупівель
Дата публікації:
26.11.2019 16:34
Запити/Пояснення
Номер:
0ab0ebebf60f4d7d8b116f54e1cc3de4
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
12.11.2019 17:18
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.11.2019 00:00
Опис:
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету «паливо-мастильні матеріали» за кодом ДК 021:2015: 09132000-3 — Бензин (ЛОТ № 1); 09134200-9 — Дизельне паливо (ЛОТ № 2); 09100000-0 — Паливо (ЛОТ № 3); 09100000-0 — Паливо (ЛОТ № 4), очікуваною вартістю 243486,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA UA-2016-12-23-000625-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації/пояснення та підтверджуючих документів по лоту №1 і лоту №2 вказаної закупівлі.
1. Чи був проведений тендерним комітетом розгляд тендерних пропозицій на відповідність вимогам тендерної документації після оцінки пропозицій з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною?
2. Чи було за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції визначено переможця та прийнято рішення про намір укласти договір згідно з цим Законом? В разі наявності протокольного рішення щодо розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця, а також прийнятого рішення про намір укласти договір надайте через електронну систему закупівель протокол, а також пояснення щодо підстав не оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
3. З яких причин в електронній системі закупівель відсутні будь-які рішення тендерного комітету щодо закупівлі паливо-мастильних матеріалів по лоту № 1 та Лоту № 2 після розкриття тендерних пропозицій 10.01.2019?
Інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
5c5f3d37758941fa806cb8a6f1aba3a8
Назва:
Пояснення з власної ініціативи
Дата опублікування:
19.11.2019 12:03
Опис:
На Ваш запит повідомляємо, що торги було відмінено у зв'язку зі зміною головного розпорядника бюджетних коштів. Договір не укладався. Кошти не виділялися.