-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 – 32330000-5 Апаратура для запису та відтворення аудіо – та відеоматеріалу (32333000-6 Апаратура для відеозапису та відео відтворення) «Нагрудні камери»
Закупівля проводиться в рамках та за рахунок проекту „Створення системи швидкого реагування на злочини і події у Львовіˮ, що фінансується Європейським Союзом через Орган управління СОП «Україна-Польща-Білорусь» ЄІС 2014-2020, представлений Міністерством інвестицій та економічного розвитку Республіки Польща в рамках Грантового контракту PLBU.03.02.00-UA-0008/17-00 згідно програми (проєкту)
Завершена
4 595 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 22 975.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 22 975.00 UAH
Номер:
e7e0386821b542d0bf6b967c3d158e13
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-06-10-000180
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
10.06.2021 00:00
Період моніторингу:
10.06.2021 21:12 - 06.07.2021 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
10.06.2021 № 255
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Курган Г. від 10.06.2021 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 10.06.2021 № 255
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
100 UA-2021-03-17-003237-b 17.03.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ганна КУРГАН
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності розміщення інформації про публічну закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 25 червня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності розміщення інформації про публічну закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (редакція від 19.04.2020) (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Головного управління Національної поліції у Львівській області (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 09.04.2021(зі змінами), протокол розгляду тендерних пропозицій від 19.05.2021, повідомлення про намір укласти договір від 27.05.2021 року, протокол тендерного комітету від 27.05.2021 № 1, договір від 10.06.2021
№ 409.
Період усунення порушень:
25.06.2021 19:02 - 02.07.2021 00:00
Дата публікації висновку:
25.06.2021 19:02
Запити/Пояснення
Номер:
3880e328443c4713aa8f03dbf25a67a7
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
16.06.2021 15:25
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.06.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу» (код ДК 021:2015 – 32330000-5 Апаратура для запису та відтворення аудіо – та відеоматеріалу (32333000-6 Апаратура для відеозапису та відео відтворення) «Нагрудні камери») (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2021-03-17-003237-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
Згідно Додатку 2 до Тендерної документації у випадку якщо у учасника присутній власний авторизований виробником сервісний центр – подається скан-копія оригіналу листа від власного авторизованого виробником сервісного центру з підтвердженням гарантійного обслуговування.
Під час моніторингу постало питання яким чином учасник підтвердив, що власний сервісний центр за адресою: 790044, м. Львів, вул. Сахарова 58А є авторизований саме виробником ТзОВ Шеньчжень Діаманте Текнолоджі Ко.Лтд.
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Номер:
82e5c1c08f4642088784b25b0ebd0488
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
18.06.2021 17:57
Опис:
За результатами розгляду Вашого запиту про надання пояснень від 16.06.2021 повідомляємо наступне.
Так, Замовником у Додатку 2 до Тендерної документації визначено, що «учасник зобов’язаний виконувати гарантійне та післягарантійне обслуговування запропонованого товару, заміну неякісного (несправного) товару та ремонт устаткування у термін, що не перевищує 14 робочих днів у авторизованому сервісному (сервісних) центрі (центрах) з зазначенням адреси таких центрів. Інформація підтверджується також скан-копією оригіналу листа від авторизованого сервісного центра виробника на весь термін гарантії. У листі повинно бути вказано: номер закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель (у системі «Прозорро»), інформація про забезпечення підмінним фондом, котрий надається протягом одного робочого дня від моменту отримання повідомлення про вихід техніки з ладу. Також у листі повинно бути вказано, що будь-який елемент техніки, який вийшов з ладу (у т.ч. батарея) будуть замінені протягом 14 робочих днів безкоштовно на протязі всього гарантійного терміну»
Також вимогами цього ж Додатку зазначено, що «У випадку, якщо у учасника присутній власний, авторизований виробником сервісний центр – такий же документ подається від власного сервісного центру з зазначенням всіх вищевказаних даних.
На виконання зазначеної вимоги, учасником торгів ТОВ "НОУТБУК ЦЕНТР" надано лист про гарантійне обслуговування від 07.04.2021 № 070411, де зазначено, що учасник забезпечить гарантійне та післягарантійне обслуговування запропонованого товару, заміну неякісного (несправного) товару та ремонт устаткування у термін, що не перевищує 14 робочих днів у власному авторизованому виробником сервісному центрі у випадку його перемоги у торгах, що знаходиться за адресою 79044, м. Львів, вул. Сахарова 58А та вказав години роботи. У листі вказано номер закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель (у системі «Прозорро») та інформацію про забезпечення підмінним фондом.
Варто зазначити, що на підтвердження зазначеної вище інформації на відповідність вимогам тендерної документації, у складі тендерної пропозиції міститься лист від виробника ТзОВ Шеньчжень Діаманте Текнолоджі Ко.Лтд (від 22.03.2021 № 03/23/21/1UA), де зазначено, що дана компанія уповноважує учасника ТОВ "НОУТБУК ЦЕНТР" (код ЄДРПОУ 37584881, вул Котляревського, буд 3, кв 55, м.Львів, 79057, Україна) бути їх офіційним та єдиним партнером щодо усіх їх товарів.
Зазначаємо, що у цьому ж листі виробником також вказано, що ТОВ «НОУТБУК ЦЕНТР» має статус уповноваженого партнера з питань ремонту. Усі гарантійні зобов’язання виробника надаються «ТОВ НОУТБУК ЦЕНТР» у повному обсязі протягом усього гарантійного терміну (12 місяців). При цьому, звертаємо увагу, що виробником уповноважено юридичну особу «ТОВ НОУТБУК ЦЕНТР», без прив’язки до адреси сервісу здійснювати сервісне обслуговування.
Звертаємо увагу, що товариства, які здійснюють підприємницьку діяльність, можуть мати юридичну адресу одну, поряд з тим їм не заборонено законодавством мати також фактичну адресу для проведення такої діяльності.
Отже, інформація про власний авторизований сервісний центр ТОВ НОУТБУК ЦЕНТР», що знаходиться за адресою: 790044, м. Львів, вул. Сахарова 58А не суперечить вимогам ані чинного законодавства ані вимогам тендерної документації, оскільки виробником (у вказаному вище листі) прив’язки до місцезнаходження та адреси саме сервісного центру не було.
Підсумовуючи наведене, учасник підтвердив відповідність його пропозиції вимогам тендерної документації.