• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015:15540000-5 – Сирні продукти (Сир твердий (голландський, російський та інш.) жирністю не менше 50% та сир кисломолочний жирністю не менше 9%)

Завершена

660 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 300.00 UAH
Номер: 6470c64ce96d4bd4b092b9172b4ff1f7
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-05-28-000022
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28.05.2021 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 28.05.2021 15:26 - 19.06.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З 28.05.2021 № 340 Житомир Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Сергій ДАВИДЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 28.05.2021 № 340. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі,присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 1. UA-2021-03-17-016378-c Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 67) 804-52-01, snizhana1978@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерних пропозицій учасників установлено порушення вимог пункту 1 частини 1 статті 31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема, в межах законодавства вжити заходів щодо припинення зобов’язань за договором від 03.06.2021 року № 123 відповідно до норм частини 2 статті 202 Господарського кодексу України, з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України в межах законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 10 червня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2021 рік Житомирського геріатричного пансіонату Житомирської обласної ради (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація, тендерні пропозиції учасників ДП «Радомілк» та ТОВ «Акріс Логістик», тендерна пропозиція учасника - переможця товариства з обмеженою відповідальністю «АЛЬЯНС-АГРІ» (далі - ТОВ «АЛЬЯНС-АГРІ»), протоколи засідання тендерного комітету від 08.04.2021 року, від 14.05.2021 року та від 18.05.2021 року, вимоги про усунення невідповідностей від 08.04.2021 та від 14.05.2021, рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 30.04.2021 року № 9660-р/пк-пз, повідомлення про намір укласти договір від 18.05.2021 року, договір про закупівлю від 03.06.2021 року № 123. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що тендерна пропозиція учасника - переможця процедури закупівлі ТОВ «АЛЬЯНС-АГРІ» не відповідає умовам тендерної документації Замовника та кваліфікаційному критерію встановленому в статті 16 Закону. Так, відповідно до пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації від учасників у складі тендерних пропозицій імперативно вимагалось надання, зокрема, належним чином завіреної копії або оригіналу статуту з всіма зареєстрованими змінами та доповненнями та у разі реєстрації статуту або внесення змін до нього (нова редакція) з 01.01.2016 року сканований лист учасника в якому обов’язково зазначається код доступу за яким можливо здійснити пошук установчих документів юридичної особи (статуту та/або останніх змін до статуту (нова редакція). У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «АЛЬЯНС-АГРІ» надано копію статуту товариства з обмеженою відповідальністю «АЛЬЯНС-АГРІ» (нова редакція) затвердженого рішенням ТОВ «АЛЬЯНС-АГРІ» від 14.07.2020 року №1. Проте, моніторингом установлено, що у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «АЛЬЯНС-АГРІ» відсутній сканований лист в якому зазначено код доступу за яким можливо здійснити пошук установчих документів юридичної особи (статуту та/або останніх змін до статуту (нова редакція), що не відповідає вимогам пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації. Крім того, відповідно до пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації, Замовником для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію – «наявність обладнання та матеріально-технічної бази», від учасників у складі тендерних пропозицій імперативно вимагалось надання, зокрема, документів, що підтверджують наявність в учасника власного або орендованого спеціалізованого автотранспортного засобу (засобів), якими буде здійснюватися постачання товару, а також надання санітарних паспортів спеціалізованого автотранспортного засобу (засобів) та довідки про його (їх) санітарну обробку дійсних на момент подання тендерної пропозиції. Проте, моніторингом встановлено, що у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «АЛЬЯНС-АГРІ» відсутні санітарні паспорти на спеціалізовані транспортні засоби, які відповідно до довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази будуть залучені до постачання товару, а саме: спеціалізований вантажний фургон-рефрежиратор Mercedes-Bens 1824 та спеціалізований вантажний спецфургон Mercedes-Bens Axor 1824, що не відповідає вимогам пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації та кваліфікаційним критеріям визначеним статтею 16 Закону. Отже, за результатами проведеного моніторингу установлено, що на порушення вимог пункту 1 частини 1 статті 31 Закону, Замовник не відхилив тендерну пропозицію переможця ТОВ «АЛЬЯНС-АГРІ», як таку, що не відповідала кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону, не відповідала встановленим абзацом 1 частини 3 статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Разом з тим, відповідно до вимог пункту 2 частини 1 статті 32 Закону встановлено імперативну умову, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути, Замовник відміняє торги.
Період усунення порушень: 10.06.2021 16:29 - 26.06.2021 00:00
Дата публікації висновку: 10.06.2021 16:29

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Житомирський геріатричний пансіонат Житомирської обласної ради вживає заходів щодо припинення зобов’язань за договором від 03.06.2021 року № 123 відповідно до норм ст. ст. 188, 202 Господарського кодексу України. На адресу ТОВ «Альянс-Агрі» направлено лист та додаткову угоду про розірвання договору від 03.06.2021 року № 123. У разі підписання додаткової угоди про розірвання договору від 03.06.2021 року № 123 інформація про розірвання договору буде оприлюднена на веб-порталі уповноваденого органу.
Дата публікації звіту: 15.06.2021 17:03

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionAwarded: Так
  • corruptionCancelled: Так
Опис: Порушення усунуто щляхом розірвання договору.
Дата публікації: 13.07.2021 10:47