-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, Капітальний ремонт покрівлі, що становить складову частину житлових будинків м. Дніпро
Під час проведення процедури закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Тендерні пропозиції учасників можуть бути складені як українською, так і російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська або російська, учасник надає нотаріально завірений переклад цього документа. Вид забезпечення - електронна банківська гарантія, умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені у п.2 Розділу 3 тендерної документації. Обсяг виконання робіт зазначено в Додатку 2 до тендерної документації.
Завершена
94 876 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 474 380.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 474 380.00 UAH
Номер:
51647281fb76446791ca53860b82927f
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-05-21-000056
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
21.05.2021 00:00
Період моніторингу:
21.05.2021 15:17 - 12.06.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
21.05.2021 № 147
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
14 UA-2021-03-17-015097-c 17.03.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ТЕЛЛОР-ГРУП» установлено порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення порушень шляхом розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 03 червня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); розгляду тендерної пропозиції; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту житлового господарства Дніпровської міської ради (далі – Замовник) на 2021 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 17.03.2021 № 76; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ТЕЛЛОР-ГРУП» (далі – ТОВ «ТЕЛЛОР-ГРУП»); реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розгляду тендерної пропозиції від 07.04.2021 № 10; повідомлення про намір укласти договір від 07.05.2021; договір підряду від 21.04.2021 № 07/2021 (далі – договір); повідомлення про внесення змін до договору, додаткова угода від 25.05.2021 № 1, пояснення Замовника, надані 31.05.2021 через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби.
За результатами моніторингу установлено, що відповідно до пункту 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації замовником Замовником установлено кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону. Перелік установлених критеріїв та документів на їх підтвердження відповідності учасників наведено в додатку 1 до тендерної документації.
Відповідно до таблиці 1 додатку 1 тендерної документації учасник на підтвердження кваліфікаційного критерію в тендерній пропозиції повинен надати довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідних для виконання робіт (за формою відповідно до додатку 4).
Згідно із додатком 4 до тендерної документації учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції копії документів, що підтверджують наявність у власності (копії договорів купівлі-продажу, копії технічних паспортів, свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів тощо) або користуванні (копії договорів оренди, суборенди, надання послуг з експлуатації тощо терміном дії до 31.12.2021 або більше та додатково копії технічних паспортів, свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів) учасника машин та механізмів, необхідних для виконання робіт (надання послуг), що є предметом закупівлі.
Учасник процедури закупівлі ТОВ «ТЕЛЛОР-ГРУП» у своїй тендерній пропозиції надав підсумкові відомості ресурсів, в пунктах 9-15 розділу ІІ яких передбачив для виконання робіт зазначених у технічному завданні, будуть використовуватися, зокрема автомобілі бортові вантажопідйомністю 3 т і 5 т, кран переносний вантажопідйомністю 1 т, крани на автомобільному ходу вантажопідйомністю 10 т, крани на пневмоколісному ходу вантажопідйомністю 16 т, машини бурильно-кранові на автомобілі.
При цьому учасник ТОВ «ТЕЛЛОР-ГРУП» у своїй тендерній пропозиції надав довідку від 29.03.2021 № 2 про наявність необхідного обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, яка не містить інформації про наявність машин, механізмів, визначених у пунктах 9-15 розділу ІІ підсумкових відомостях ресурсів. Крім того, учасник ТОВ «ТЕЛЛОР-ГРУП» не надав копії документів, що підтверджують наявність у власності або користуванні зазначених машин та механізмів, необхідних для виконання робіт (надання послуг), що є предметом закупівлі, та копії технічних паспортів, свідоцтв про реєстрацію зазначених транспортних засобів, чим недотримано вимог пункту 5 розділу ІІІ, таблиці 1 додатку 1 та додатку 4 тендерної документації.
Учасник ТОВ «ТЕЛЛОР-ГРУП» у своїй тендерній пропозиції надав довідку від 29.03.2021 № 16, відповідно до якої планується залучити субпідрядну організацію лише для окремих робіт видів, а саме: біовогнезахисту, вогнезахисту дерев’яних конструкцій ферм, арок, крокв, мауерлатів, лат під покрівлю, покриттів на настилів по фермах.
Проте, на порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ТОВ «ТЕЛЛОР-ГРУП» як такого, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону, та уклав з ним договір.
Період усунення порушень:
03.06.2021 18:30 - 18.06.2021 00:00
Дата публікації висновку:
03.06.2021 18:30
Оскарження висновку в суді
Опис:
Подано позовну заяву щодо визнання протиправним та скасування Висновку про результати моніторингу даної закупівлі.
Дата публікації:
17.06.2021 12:24
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Запити/Пояснення
Номер:
2fe9443aa0fe4d83be3ebbb9e0bcdf94
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
26.05.2021 11:26
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.06.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту покрівлі, що становить складову частину житлових будинків м. Дніпро, (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-03-17-015097-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
cb258eb544b14ba6a52fa5feef0cf448
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
31.05.2021 14:01
Опис:
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначення його очікуваної вартості здійснюється у повній відповідності до проектно-кошторисної документації (експертного звіту, що виданий за результатом проходження державної експертизи проектної документації на даний об’єкт). Крім того, надаємо відповідне посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено необхідне обгрунтування (що регламентовано постановою Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» № 710 від 11.10.2016 (із змінами)), в тому числі, і щодо даної процедури закупівлі: https://dniprorada.gov.ua/uk/page/departament-zhitlovogo-gospodarstva-dniprovskoi-miskoi-radi
Номер:
bdd5a22c5aea4a2780ea9b5bafa438c6
Назва:
заперечення
Дата опублікування:
09.06.2021 14:20
Опис:
На підставі ч. 8 ст. 8 Закону України "Про публічні закупівлі" Департамент житлового господарства Дніпровської міської ради надає заперечення до висновку за результатами моніторингу від 03.06.2020 року.
У своєму висновку Державна аудиторська служба України зазначає, що за результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ТЕЛЛОР-ГРУП» установлено порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону, що тендерна пропозиція учасника - переможця не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону.
Так, відповідно до пункту 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації замовником установлено кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону. Перелік установлених критеріїв та документів на їх підтвердження відповідності учасників наведено в додатку 1 до тендерної документації. Відповідно до таблиці 1 додатку 1 тендерної документації учасник на підтвердження кваліфікаційного критерію в тендерній пропозиції повинен надати довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідних для виконання робіт (за формою відповідно до додатку 4). Згідно із додатком 4 до тендерної документації учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції копії документів, що підтверджують наявність у власності (копії договорів купівлі-продажу, копії технічних паспортів, свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів тощо) або користуванні (копії договорів оренди, суборенди, надання послуг з експлуатації тощо терміном дії до 31.12.2021 або більше та додатково копії технічних паспортів, свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів) учасника машин та механізмів, необхідних для виконання робіт (надання послуг), що є предметом закупівлі. Учасник процедури закупівлі ТОВ «ТЕЛЛОР-ГРУП» у своїй тендерній пропозиції надав підсумкові відомості ресурсів, в пунктах 9-15 розділу ІІ яких передбачив для виконання робіт зазначених у технічному завданні, будуть використовуватися, зокрема автомобілі бортові вантажопідйомністю 3 т і 5 т, кран переносний вантажопідйомністю 1 т, крани на автомобільному ходу вантажопідйомністю 10 т, крани на пневмоколісному ходу вантажопідйомністю 16 т, машини бурильно-кранові на автомобілі. При цьому учасник ТОВ «ТЕЛЛОР-ГРУП» у своїй тендерній пропозиції надав довідку від 29.03.2021 № 2 про наявність необхідного обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, яка не містить інформації про наявність машин, механізмів, визначених у пунктах 9-15 розділу ІІ підсумкових відомостях ресурсів. Крім того, учасник ТОВ «ТЕЛЛОР-ГРУП» не надав копії документів, що підтверджують наявність у власності або користуванні зазначених машин та механізмів, необхідних для виконання робіт (надання послуг), що є предметом закупівлі, та копії технічних паспортів, свідоцтв про реєстрацію зазначених транспортних засобів, чим недотримано вимог пункту 5 розділу ІІІ, таблиці 1 додатку 1 та додатку 4 тендерної документації. Учасник ТОВ «ТЕЛЛОР-ГРУП» у своїй тендерній пропозиції надав довідку від 29.03.2021 № 16, відповідно до якої планується залучити субпідрядну організацію лише для окремих робіт видів, а саме: біовогнезахисту, вогнезахисту дерев’яних конструкцій ферм, арок, крокв, мауерлатів, лат під покрівлю, покриттів на настилів по фермах.
Замовник не згодний з твердженнями наведеними у висновку та вважає, що вказані твердження носять суб’єктивний характер та є такими, що не підтверджені умовами документації та законодавством України у сфері публічних закупівель.
Згідно з ч.1 таблиці 1 додатку 1 до тендерної документації учасник повинен надати довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідних для виконання робіт (за формою відповідно до Додатку 4). Разом із тим, у додатку 4 зазначено, що Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції копії документів, що підтверджують наявність у власності (копії договорів купівлі-продажу, копії технічних паспортів, свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів тощо) або користуванні (копії договорів оренди, суборенди, надання послуг з експлуатації тощо терміном дії до 31.12.2021 або більше та додатково копії технічних паспортів, свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів) учасника машин та механізмів, необхідних для виконання робіт (надання послуг), що є предметом закупівлі. Дана вимога стосується виключно машин та механізмів.
У складі тендерної пропозиції Учасника міститься довідка вих №2 від 29.03.2021 року, в якій викладений перелік обладнання та матеріально технічної бази учасника торгів. Також звертаємо Вашу увагу, що у вказаній довідці учасником було зазаначено, що він гаратує, що у разі потреби іі задля якісного виконання робіт, які є предметом закупівлі, з дотриманнямм строків їх виконання ТОВ «ТЕЛЛОР-ГРУП» буде залучено додаткове обладнання, механізми, транспортні засоби тощо.
Слід зазначити, що у тендерній документації не була встановлена вимога щодо обов'язковості включення у довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази усього переліку машин та механізмів, який викладений у відомості ресурсів. Крім цього, формою довідки було передбачено зазначення тільки власної або орендованої матеріально-технічної бази. Разом з тим, Учасник має право для залучення обладнання машин, механізмів здійснювати інші правочини, передбачені законодавством України. Наприклад, укладати договори надання послуг, зокрема, в вивозу будівельного сміття. В даному випадку, в довідці не є обов’язковим зазначати таку техніку, оскільки, вона не є орендованою або власною. Маємо зауважити, що Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі-орган оскарження) вже розглядалося подібне питання. Позиція органа оскарження зазначена у рішенні № 5504-р/пк-пз від 08.06.2018 року. Так в рішенні зазначається про відсутність порушень у тендерній пропозиції Скаржника. Зокрема, Антимонопольний комітет України пояснює, що документація не містить окремих вимог до переліку техніки, що має бути зазначена у довідці про наявність в учасника торгів обладнання та матеріально-технічної бази. На підставі вищезазначеного, учасник жодним чином не порушив умов тендерної документації. Крім цього, аналогічна позиція викладена в рішенні Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 18568-р/пк-пз від 13.12.2019 року.
У зв'язку з вищезазначеним, дії Департаменту житлового господарства Дніпровської міської ради в частині визначення переможцем торгів - ТОВ «ТЕЛЛОР-ГРУП», не суперечать законодавству України.
На підставі вищенаведеного, просимо вас: - прийняти заперечення Департаменту житлового господарства Дніпровської міської ради до розгляду; - зафіксувати факт усунення замовником порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель ( у зв'язку з відсутністю порушень).