• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

За CPV 021:2015- (90610000-6) - Послуги з прибирання та підмітання вулиць; Послуги з прибирання та підмітання вулиць (Лот 1- Послуги з прибирання та підмітання приєднаних територій відповідно до ухвал Львівської міської ради від 29 грудня 2020 року №6 та №7; Лот 2- Послуги з прибирання та підмітання квазікільця на вул. Левандівській-вул.Шевченка, м. Львів), 2 лоти

Залізнична районна адміністрація Львівської міської ради; Україна, область Львівська, м. Львів, вул. І .Виговського,34, 79022; ЄДРПОУ 04056084; Категорія Замовника - Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади - Орган місцевого самоврядування Джерело фінансування закупівлі: кошти міського бюджету м.Львова. Мова якою повинні готуватись тендерні пропозиції - вказано у тендерній документації Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - За CPV 021:2015- (90610000-6) - Послуги з прибирання та підмітання вулиць; Послуги з прибирання та підмітання вулиць (Лот 1- Послуги з прибирання та підмітання приєднаних територій відповідно до ухвал Львівської міської ради від 29 грудня 2020 року №6 та №7; Лот 2- Послуги з прибирання та підмітання квазікільця на вул. Левандівській-вул.Шевченка, м. Львів), 2лоти наведено у технічному завданні/ технічній специфікації (додаток 4 до тендерної документації)

Завершена

3 150 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 750.00 UAH
Номер: c8929b8b96e14d6c995fdaefc5b10bc4
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-06-25-000002
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25.06.2021 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913624
Період моніторингу: 25.06.2021 09:41 - 20.07.2021 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З 24.06.2021 № 414 м. Рівне Про початок моніторингу закупівель Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187, доручення Державної аудиторської служби України від 07.06.2021 № 003100-18/7042-2021, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу. Начальник управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 24.06.2021 № 414 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2 UA-2021-03-17-014405-c 17.03.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Адреса: Ukraine, Рівненська, Рівне
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Рівненська обл.), +38 (0 97) 117-57-11, strina629@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 09 липня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення (змін до договору). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Залізничої районної адміністрація Львівської міської ради (далі - Замовник) на 2021 рік за номером ID: UA-P-2021-03-17-013396-c; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію (зі змінами), затверджену рішенням тендерного комітету зі змінами (протоколи від 17.03.2021 № 22/1, від 26.03.2021 № 22/2) протокол розгляду тендерних пропозицій, реєстр тендерних пропозицій, тендерні пропозиції учасників: Львівське комунальне підприємство «Шляхово-ремонтне підприємство Залізничного району» (Лот-1), ПП ЛЕВ-6 (Лот-2), повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю послуг від 26.04.2021 № 98 (Лот-1), договір про закупівлю послуг від 26.04.2021 № 99 (Лот-2), пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель від 02.07.2021. За результатами розгляду тендерних пропозицій Львівського комунального підприємства «Шляхово-ремонтне підприємство Залізничного району» (Лот-1) та ПП ЛЕВ-6 (Лот-2) (протокол № 22/3 від 12.04.2021) прийнято рішення про намір укласти договори з даними учасниками. Між Замовником та переможцями торгів - Львівське комунальне підприємство «Шляхово-ремонтне підприємство Залізничного району» (Лот-1) та ПП ЛЕВ-6 (Лот-2) укладено Договори про закупівлю послуг від 26.04.2021 № 98 (Лот-1) та від 26.04.2021 № 99(Лот-2).
Період усунення порушень: 09.07.2021 14:24 - 15.07.2021 00:00
Дата публікації висновку: 09.07.2021 14:24

Запити/Пояснення