• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт частини приміщень 2-го поверху корпусу А педіатричного відділення №1 комунального некомерційного підприємства «Тернопільська міська дитяча комунальна лікарня» по вул.Клінічна,1а в м.Тернопіль (Код ДК 021:2015 - 45000000-7, Будівельні роботи та поточний ремонт; ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»)

1.Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складені безпосередньо учасником для участі у даній процедурі закупівлі, повинні бути викладені українською мовою. Всі інші документи тендерної пропозиції можуть бути складені українською та/або російською мовами. У разі, якщо документ чи інформація, надання яких передбачено цією тендерною документацією, складені іншою(ими) мовою(ами), ніж передбачено умовами цієї тендерної документації, у складі тендерної пропозиції надається документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою. 2. Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі: електронної банківської гарантії (безвідкличної, безумовної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 цього ж Розділу, сплатити на рахунок замовника кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній в тендерній документації. Банківська гарантія оформлюється в банку, який має ліцензію Національного банку України (копія додається у складі документів тендерної пропозиції). Гарантія має містити: найменування, номер, дату, місце складання. реквізити гаранта - повну та/або скорочену назву, його юридичну та/або фактичну адресу, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ; реквізити принципала - повну та/або скорочену назву принципала, що збігається з назвою, яка зазначена ним у картці із зразками підписів і відбитка печатки (для фізичної особи - прізвище, ім'я та по батькові та документ, що її засвідчує (серія, номер, дата, ким виданий, місце проживання), його місцезнаходження ідентифікаційний код за ЄДРПОУ; реквізити бенефіціара - назву, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ, місцезнаходження, банківські реквізити – Комунальне некомерційне підприємство «Тернопільська міська дитяча комунальна лікарня», код за ЄДРПОУ 04528442, 46002, м. Тернопіль, вул. Клінічна, 1а, р/р UA553005280000026005455077663 в ОТП Банк, м. Київ; реквізити оголошення про закупівлю – найменування оголошення, номер тендеру, посилання на тендер на офіційному сайті http://prozorro.gov.ua суму гарантії цифрами та словами і валюту платежу; термін дії або строк дії гарантії чи обставини, за яких строк дії гарантії вважається закінченим – “викласти обставини, передбачені у пункту 3 Розділу III тендерної документації, строк дії банківської гарантії до “___” _________ 202__ р. включно”. умови настання гарантійних випадків – “викласти обставини, передбачені пунктом 3 Розділу III тендерної документації”; умови щодо зменшення/збільшення суми гарантії – “сума гарантії залишається незмінною”; умови, за яких можна вносити зміни до тексту гарантії принципалом, бенефіціаром, банком-гарантом. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 9 600 (дев’ять тисяч шістсот) грн.00 коп. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен складати не менше дев’яносто робочих днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій (у вигляді конкретної дати). Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково має надати такий договір разом з банківською гарантією. Строк сплати за гарантією має становити не більше 5 банківських днів з дня отримання вимоги. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. Гарантія має вступити в силу з дати її видачі та бути чинною протягом всього періоду її дії. Набуття чинності забезпечення тендерної пропозиції підтверджується листом банку-гаранта, який Учасник в обов’язковому порядку надає у складі документів тендерної пропозиції. Гарантія повинна бути покрита грошовими коштами, що має бути підтверджено учасником шляхом подання у складі тендерної пропозиції оригіналу довідки від банку-гаранта з інформацією про відкриття рахунку для внесення коштів забезпечення тендерної пропозиції та інформацією про залишок коштів на вказаному рахунку, який повинен складати суму не менше суми гарантії. Електронна банківська гарантія та документи, передбачені цим пунктом Тендерної документації, надаються у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис особи, яка підписала гарантію/документи, що надаються у складі тендерної пропозиції, та кваліфіковану електронну печатку банку-гаранта. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені сканованою копією відповідного документу гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Застереження щодо випадків, у разі якщо забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику вказані у пункті 3 цього Розділу. Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції, відхиляються Замовником відповідно до статті 31 Закону. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника.

Завершена

1 935 890.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 679.45 UAH
Номер: 62f21f967cfe47aa8635bdab26ea4533
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-05-19-000027
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19.05.2021 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40913637
Період моніторингу: 19.05.2021 14:02 - 10.06.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З 19.05.2021 № 330 Тернопіль Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року №23, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 188 (із змінами внесеними наказами Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, від 21.01.2020 №16) НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. В.о.начальника Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області Ганна ШКЛЯР Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області від 19.05.2021 № 330 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 2. UA-2021-03-17-011822-c від 17.03.2021 - інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону.
Адреса: Ukraine, Тернопільська, Тернопіль
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби (Тернопільська обл.), +38 (0 96) 543-35-42, luda_palamar@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу відповідності пропозиції ПП «Надра-Тернопіль» вимогам тендерної документації, встановлено порушення пункту 3 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю, зокрема, договору закупівлі, встановлено порушення пункту 10 частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані та його відповідність вимогам Закону, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів та тендерної документації вимогам Закону, підстав відхилення тендерних пропозицій: ФОП Почацького Ю.О., ТОВ «СК-Рембудреставрація», ПП «Тернобуд», своєчасності укладання договору про закупівлю та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує вжити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку зокрема, в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору від 29.04.2021 №25 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані та його відповідність вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність оголошення про проведення відкритих торгів та тендерної документації вимогам Закону, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального некомерційного підприємства «Тернопільська міська дитяча комунальна лікарня» (далі – Замовник) на 2021 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену протоколом засідання тендерного комітету від 17.03.2021, тендерну документацію, із змінами, затверджену протоколом засідання тендерного комітету від 24.03.2021, протоколи розгляду тендерних пропозиції від 12.04.2021, 14.04.2021 та 16.04.2021, повідомлення про намір укласти договір від 16.04.2021 року, тендерні пропозиції: фізичної особи-підприємця Почацького Ю.О. (далі – ФОП Почацький Ю.О.), товариства з обмеженою відповідальністю «СК-Рембудреставрація» (далі – ТОВ «СК-Рембудреставрація»), приватного підприємства «Тернобуд» (далі – ПП «Тернобуд»), приватного підприємства «Надра-Тернопіль» (далі – ПП «Надра-Тернопіль»), договір закупівлі від 29.04.2021 №25. Аналізом питання відповідності пропозиції переможця торгів ПП «Надра-Тернопіль» вимогам тендерної документації виявлено, що Замовником, на порушення пункту 3 частини першої статті 31 Закону, не відхилено її, як таку, що не надав у терміни, визначені п.п. 5.2. пункту 5 розділу III тендерної документації, документи (переможця процедури закупівлі) шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених частиною першою та частиною другою статті 17 Закону. ПП «Надра-Тернопіль» оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу вищезазначені документи на 11-й день з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір, а саме – 27.04.2021, тоді як повідомлення про намір укласти договір оприлюднено Замовником – 16.04.2021. Окрім цього, аналізом питання оприлюднення договору, укладеного за результатами процедури закупівлі, виявлено, що на порушення пункту 10 частини першої статті 10 Закону, Замовником не оприлюднено у електронній системі закупівель невід’ємну частину вищевказаного договору закупівлі передбачену пунктом 13.1.2. розділу XIII «Додатки до договору», а саме - Додаток 2 «Календарний графік виконання робіт».
Період усунення порушень: 08.06.2021 16:54 - 24.06.2021 00:00
Дата публікації висновку: 08.06.2021 16:54

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання висновку Західного офісу Держаудитслужби від 08.06.2021 КНП «Тернопільська міська дитяча комунальна лікарня» здійснюються заходи щодо розірвання договору про закупівлю від 29 квітня 2021 №85, укладеного за результатами відкритих торгів за об’єктом «Капітальний ремонт частини приміщень 2-го поверху корпусу А педіатричного відділення №1 комунального некомерційного підприємства «Тернопільська міська дитяча комунальна лікарня» по вул.Клінічна,1а в м.Тернопіль (Код ДК 021:2015 - 45000000-7, Будівельні роботи та поточний ремонт; ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»)» з ПП «Надра-Тернопіль». Зокрема, КНП «Тернопільська міська дитяча комунальна лікарня» ініційовано розірвання договору про закупівлю від 29 квітня 2021 №85 шляхом направлення на адресу ПП «Надра-Тернопіль» відповідної додаткової угоди (копія листа додається). КНП «Тернопільська міська дитяча комунальна лікарня» після розірвання договору про закупівлю від 29 квітня 2021 №85 зобов'язується оприлюднити відповідну інформацію на веб-порталі з публічних закупівель у спосіб та строк, визначений чинним законодавством, та додатково повідомить Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області про розірвання договору про закупівлю від 29 квітня 2021 №85.".
Дата публікації звіту: 15.06.2021 12:53

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionPublicDisclosure: Так
  • corruptionAwarded: Так
Опис: Порушення усунуто.
Дата публікації: 08.07.2021 09:55