• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Охорона території площею 9,906 га та майна

Торги не відбулися

612 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 2% або 12 000.00 UAH
Номер: 50bbd874c6a346cfbf0a505b511bee56
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-06-14-000024
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02.07.2021 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40922492
Період моніторингу: 02.07.2021 15:44 - 24.07.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З Ужгород 02.07.2021 № 425 Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із внесеними змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області Світлана МИГОЛИНЕЦЬ до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 02.07.2021№ 425 Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 12 UA-2021-03-17-001839-b 17.03.2021 Дані автоматичних індикаторів ризиків
Адреса: Ukraine, Закарпатська, Ужгород
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби (Закарпатська обл.), +38 (0 99) 555-05-13, kolodiynataliya86@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що тендерна документація складена з порушеннями статті 17 та пунктів 2, 11, 14 та 19 частини другої 22 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення частини другої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання щодо виконання Замовником рішення колегії АМКУ установлено порушення абзацу другого частини двадцять другої статті 18 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: -
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 20 липня 2021 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами, далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КП «Стадіон «Авангард» (далі – Замовник) на 2021 рік; оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом засідання тендерного комітету від 21.12.2020 № 5; реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття; рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ) від 30.04.2021 №9647-р/пк-пз; виконання Замовником рішення колегії АМКУ; рішення тендерного комітету від 08.07.2021 №4 про визнання тендеру таким, що не відбувся; пояснення Замовника на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, надані через електронну систему закупівель 09.07.2021. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Колегії АМКУ, не здійснювався. За результатами аналізу відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що тендерна документація складена з порушеннями статті 17 та пунктів 2, 11, 14 та 19 частини другої 22 Закону, а саме: - Замовником в тендерній документації (додаток 3) до учасників та переможця процедури закупівлі встановлена вимога про надання інформації щодо відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі та відхилення тендерної пропозиції згідно переліку такої інформації та умов її подання в редакції Закону, що діяла до 18.04.2020, чим порушено вимоги статті 17 діючої редакції Закону та пункту 2 частини другої статті 22 Закону; - Замовником в тендерній документації (пункт 4 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції») визначено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій, чим не дотримано вимоги пункту 11 частини другої статті 22 Закону, оскільки перебіг строку дії тендерної пропозиції починається із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій; - в порушення пункту 14 частини другої статті 22 Закону, Замовником в тендерній документації (пункт 1 розділу IV «Подання та розкриття тендерної пропозиції») не визначено кінцевий строк для подання тендерних пропозицій, який відповідно до зазначеної норми Закону визначається Замовником самостійно та відображається у тендерній документації, згідно якої учасники подають свої пропозиції; - перелік формальних (несуттєвих) помилок, визначені Замовником в пункті 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації не відповідає вимогам наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29.07.2020 № 715/34998, (далі – Наказ № 710) «Про затвердження переліку формальних помилок» чим порушено вимоги пункту 19 частини другої статті 22 Закону. Також моніторингом встановлено, що в тендерній документації містяться підстави для відхилення, відміни процедури закупівлі, умови укладення договору та внесення до нього змін, з посиланням на норми Закону, які діяли в редакції до 18.04.2020, що не відповідає нормам Закону України «Про публічні закупівлі» зі змінами від 19.09.2019 №114-IX, які набрали чинності 19.04.2020 та відповідно до якого проводиться процедура закупівлі. За результатами аналізу інформації, наявної на веб-порталі Уповноваженого органу установлено, що Замовником рішення колегії АМКУ від 30.04.2021 №9647-р/пк-пз щодо скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції приватного підприємства «АЛМАЗ – 2005» та рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю «Агенство безпеки СБМ» переможцем за процедурою закупівлі виконано 08.07.2021, тобто на 70 день з дня його прийняття органом оскарження, чим порушено абзац другий частини двадцять другої статті 18 Закону, а саме: якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження. За результатами аналізу питання своєчасності надання відповідей на звернення учасників установлено, що учасник ТОВ «КАСКАД-СЛУЖБА БЕЗПЕКИ», звернувся до Замовника з вимогою про надання документів (протоколів засідання тендерного комітету), які містять інформацію про відхилення тендерних пропозицій учасників ТОВ «АЛЬФА СБ» та ПП «АЛМАЗ – 2005». Враховуючи, що тендерна пропозиція ТОВ «КАСКАД-СЛУЖБА БЕЗПЕКИ» не розглядалася Замовником та питання, порушені у зверненні не стосуються самого учасника, ознака порушення законодавства у сфері публічних закупівель, щодо якої спрацював автоматичний індикатор ризиків, затверджений наказом Міністерства фінансів України від 28.10.2020 № 647 «Про затвердження Методики визначення автоматичних індикаторів ризиків, їх переліку та порядку застосування», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 23.12.2020 за № 1284/35567 (далі – Наказ №647), а саме: RISK-1-11 (ненадання або несвоєчасне надання замовником відповіді на звернення учасника з вимогою щодо надання додаткової інформації стосовно причин невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації) не підтвердилася. Разом з тим установлено, що під час здійснення моніторингу процедури закупівлі послуг «Охорона території площею 9,906 га та майна» Замовником 08.07.2021 прийнято рішення (протоколів засідання тендерного комітету №4) про визнання тендеру таким, що не відбувся відповідно до пункту 2 частини п’ятої статті 32 Закону, а саме: у разі скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг. Окрім того, під час здійснення моніторингу до прийнятого Замовником рішення про визнання тендеру таким, що не відбувся, установлено, що Замовником було відхилено тендерні пропозиції двох учасників - ТОВ «АЛЬФА СБ» та ПП «АЛМАЗ – 2005». Таким чином, ознака порушення законодавства у сфері публічних закупівель, щодо якої спрацював автоматичний індикатор ризиків, затверджений Наказом № 647, а саме: RISK-2-19-1 (відхилення двох тендерних пропозицій) підтверджена. Також, моніторингом установлено, що в порушення частини другої статті 31 Закону, Замовником за результатами розгляду тендерних пропозицій учасників ТОВ «АЛЬФА СБ» та ПП «АЛМАЗ – 2005» в інформації про відхилення не зазначені підстави такого відхилення, а також відсутні посилання на відповідні норми цього Закону та умови тендерної документації, яким зазначені учасники не відповідають та у чому саме полягає така невідповідність.
Період усунення порушень: 20.07.2021 15:32 - 04.08.2021 00:00
Дата публікації висновку: 20.07.2021 15:32

Запити/Пояснення