• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Код - ДК 021:2015 - 44110000-4 - Конструкційні матеріали: (44114000-2 – бетон) – Бетон В-20 (М-250)»

Для задоволення потреби протягом року по мірі потреби при виконанні робіт на підставі заявки замовника. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.Переклад надається у вигляді сканованих кольорових копій. Переклад документа повинен містити оригінал підпису, печатки перекладача (юридична особа, фізична особа-підприємець) або підпис перекладача (фізична особа) та нотаріальне засвідчення справжності його підпису, без накладання підпису, печатки на текст перекладу.

Завершена

4 370 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 43 700.00 UAH
Номер: 1001966d150242349e96cd6bbef1d805
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-06-24-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23.06.2021 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127015
Період моніторингу: 24.06.2021 13:48 - 17.07.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 23.06.2021 271 (дата) Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Заступник начальника Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області від 23.06.2021 № 271 Перелік процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2 UA-2021-03-17-007306-с 17.03.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Людмила ЗІНОВА
Адреса: Ukraine, Луганська, Сєвєродонецьк
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби (Луганська обл.), +38 (0 99) 776-92-62, oksanazamula18@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ПП «Стік» установлено порушення вимог абзацу 3 пункту 1, абзацу 2 пункту 2 частини 1 статті 31 Закону. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), вимог тендерної документації вимогам Закону, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку шляхом розірвання договору № 24 від 19.04.2021 та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 6 липня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922 (зі змінами) (далі – Закон), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів затверджених уповноваженим органом, розгляд тендерних пропозицій, визначення переможця, відповідність умов договору змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план (додаток) Комунального підприємства «ЕКОСОЛОТВИНО» Солотвинської селищної ради (далі - Замовник) на 2021 рік; оголошення про проведення відкритих торгів, затверджену тендерну документацію Замовника протокольним рішенням уповноваженої особи від 22.03.2021 № 7, тендерну пропозицію Приватного підприємства «Стік» (далі – ПП «Стік»), протокол щодо визначення переможця рішенням уповноваженої особи від 08.04.2021 № 14, повідомлення про намір укласти договір від 08.04.2021, договір від 19.04.2021 № 24, звіт про результати проведення процедури закупівлі від 19.04.2021. Моніторингом відповідності тендерної пропозиції Учасника вимогам тендерної документації Замовника встановлено, що п.п.1.1 п. 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», Додатку 1 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам замовника» передбачено пунктом 8 «Сертифікат відповідності та/або сертифікат (паспорт) якості, та/або тощо на пропонований Товар», а саме Бетон В-20 (М-250). Так, учасником торгів ПП «Стік» надано Паспорт якості № П-12/1 від 22.12.2020 на суміш бетону В22.5 (М300), що не відповідає вимогам п.п.1.1 п. 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», Додатку 1 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам замовника» тендерної документації. Також встановлено, що на вимогу Замовника у Додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації передбачено наступні пункти 8, 9, 10. Проте, учасником торгів ПП «Стік» надано довідку про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі від 23.04.2021 № 29/60, де відповідна інформація відсутня, чим не дотримано вимоги Додатку 2 розділу ІІІ тендерної документації. За результатом моніторингу відповідності тендерної пропозиції ПП «Стік», вимогам тендерної документації встановлено, що згідно із вимогами п.п. 1.11 п. 1 розділу ІІІ тендерної документації створення та подання Учасником документів Тендерної пропозиції повинно бути здійснено з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», Закону України «Про довірчі послуги» від 05.10.2017 № 2155-VIII (далі – Закон № 2155) шляхом накладання на неї кваліфікованого електронного підпису (КЕП). Тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно цієї документації. Відповідно до Закону № 2155 кваліфікований електронний підпис - удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа. Удосконалений електронний підпис - електронний підпис, створений за результатом криптографічного перетворення електронних даних, з якими пов’язаний цей електронний підпис, з використанням засобу удосконаленого електронного підпису та особистого ключа, однозначно пов’язаного з підписувачем, і який дає змогу здійснити електронну ідентифікацію підписувача та виявити порушення цілісності електронних даних, з якими пов’язаний цей електронний підпис. Учасником ПП «Стік» подано свою тендерну пропозицію з накладенням електронного цифрового підпису. При цьому, під час перевірки зазначеного електронного цифрового підпису на сайті Центрального засвідчувального органу (https://czo.gov.ua/verify) установлено, що тип носія особистого ключа «незахищений/удосконалений», що свідчить про накладення на тендерну пропозицію учасника ПП «Стік» електронного підпису, який не можє вважатися кваліфікованими, що не відповідає вимогам п.п.1.11 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації. Однак, на порушення вимог абзацу третього пункту 1, абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ПП «Стік», як таку, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, визначив його переможцем торгів та уклав із ним договір від 19.04.2021 № 24 на загальну суму 4 231 000,00 гривень.
Період усунення порушень: 06.07.2021 16:26 - 21.07.2021 00:00
Дата публікації висновку: 06.07.2021 16:26

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На етапі публікації Висновку ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ опублікованого на порталі Уповноваженого органу повідомлення за номером UA-M-2021-06-24-000003 про результати моніторингу, Договір № 24 від 19.04.2021 року про закупівлю товару код ДК 021:2015 - 44110000-4 - Конструкційні матеріали: (44114000-2 – бетон) – Бетон В-20 (М-250)» в кількості 1900 метрів кубічних Бетону В-20 (М-250), може бути розірваний за взаємною згодою Сторін або згідно пункту «10.2. У разі недосягнення Сторонами згоди, спори (розбіжності) вирішуються у судовому порядку» розділу X. Вирішення спорів. Однак Замовник і Постачальник відповідно до пункту 11.3. "Договір може бути пролонгований на необхідний додатковий строк у передбачених законом випадках, або розірваний за взаємною згодою Сторін, що оформляється у вигляді додаткової угоди до Договору." - вирішили розірвати за взаємною згодою Сторін даний договір, що оформляють у вигляді додаткової угоди до Договору.
Дата публікації звіту: 09.07.2021 14:29