• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Мультилотова
  • КЕП

Тимчасово замасковано, щоб русня не підглядала

00000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000

Завершена

0.00 UAH з ПДВ
Номер: 77f61d44193d49abadea69bfd72a5c08
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-05-21-000048
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21.05.2021 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 21.05.2021 15:26 - 12.06.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 21.05.2021 № 147 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 12 UA-2021-03-16-014190-c 16.03.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, somova.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог частин першої та другої статті 16, пункту одинадцятого частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, внесення змін до неї тендерної документації, надання роз’яснень щодо тендерної документації, стану виконання рішень Антимонопольного комітету України як органу оскарження – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законом порядку шляхом приведення умов тендерної документації у відповідність до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття відповідних заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 24 травня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та внесення змін до неї, надання роз’яснень щодо тендерної документації, стану виконання рішень Антимонопольного комітету України як органу оскарження. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Національної поліції України (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 16.03.2021 № 9 зі змінами, запитання до процедури від 18.03.2021, та надання відповіді Замовником від 23.03.2021, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі - Колегія АМКУ) від 06.05.2021 № 9944-р/пк-пз. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Колегії АМКУ, не здійснювався. За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що частиною другою статті 22 Закону визначено, що замовник у тендерній документації зазначає, зокрема один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону. Відповідно до частин першої та другої статті 16 Закону замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність одному або декільком з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Проте, Замовником абзацом другим підпункту 4.1 Додатку 1 тендерної документації для підтвердження кваліфікаційних критеріїв «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» та «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» встановлена вимога щодо надання учасниками у складі тендерної пропозиції відомості про наявність в нього обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а також працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виробництва та постачання Товару, що закуповується. Поряд з цим, абзацом третім підпункту 4.1 Додатку 1 тендерної документації Замовником встановлена вимога щодо надання довідки про практичну спроможність матеріально-технічної бази та персоналу Учасника виготовити та поставити Товар за характеристиками та вимогами, що висуваються Замовником у тендерній документації. Зазначена довідка має формуватися та містити всі відомості, передбачені Додатком 6 до тендерної документації, зокрема дату передачі Замовнику екземпляра товару яка зазначається самим Замовником, посада, П.І.Б, підпис уповноваженої особи Замовника, якій передано екземпляр товару. Таким чином, Замовником для підтвердження кваліфікаційних критеріїв «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» та «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» установлена у тендерній документації вимога щодо підтвердження практичної спроможності матеріально-технічної бази та персоналу Учасника виготовити та поставити Товар не відноситься до кваліфікаційних критеріїв чим порушено вимоги частин першої та другої статті 16 Закону. Також за результатами моніторингу установлено, що Замовник у пункті 4 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначив, що дійсними протягом 120 днів з дати розкриття тендерних пропозицій, чим порушив вимоги пункту одинадцятого частини другої статті 22 Закону, яким встановлено, що строк дії тендерної пропозиції не менше 90 днів із дати кінцевого терміну подання тендерних пропозицій. Крім того моніторингом установлено невідповідність строків поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг, зазначених в оголошенні та тендерній документації, зокрема оголошенням передбачено, що строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг за лотами 1, 4 – до 18.06.2021, за лотом 2 – до 01.07.2021, за лотом 3 - 23.07.2021. При цьому пунктом 4.4 розділу І «Загальні положення» тендерної документації Замовник зазначив, що строк поставки товарів за лотами 1, 4 – протягом 30 календарних днів включно з дати укладання договору, лот 2– протягом 45 календарних днів включно з дати укладання договору, лот 3– по 23 липня 2021 року включно.
Період усунення порушень: 24.05.2021 18:10 - 08.06.2021 00:00
Дата публікації висновку: 24.05.2021 18:10

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Інформація, яка надається Замовником за результатами проведення моніторингу процедури закупівлі щодо усунення порушень та зауважень , а також про причини неможливості усунення окремих зауважень (лист-інформація Замовника додається).
Дата публікації звіту: 28.05.2021 18:05