• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт дороги по вул. Паркова від будинку №11 до будинку №40 в смт. Великий Бурлук Великобурлуцького району Харківської області". Коригування (Друга черга)

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська мова. Більш детальна інформація викладена у тендерній документації. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій: електронна банківська гарантія (безвідклична, безумовна, оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 №639). Більш детальна інформація викладена у тендерній документації.

Завершена

5 346 378.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 26 731.89 UAH
Номер: cb8c306f76c44a41a9b22e74f76dbf9f
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-05-20-000036
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20.05.2021 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 20.05.2021 17:17 - 11.06.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 20.05.2021 №222 (дата) Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П. від 20.05.2021 року. В.о. начальника Владислав КАЛІННІКОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 20.05.2021 № 222 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу. 10 UA-2021-03-16-002501-a 16.03.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Павло КОСТЕНКО
Адреса: Ukraine, Харківська, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Харківська обл.), +38 (0 67) 577-68-67, toretto.kh@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог абзацу третього частини 16 статті 29 та вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом відміни тендеру, відповідно до вимог пункту 2 частини 1 статті 32 Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 28 травня 2021 року. Предметом аналізу були питання: розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 16.03.2021 року зі змінами від 24.03.2021 року, вимогу про усунення невідповідностей від 12.05.2021 року, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «ЮРАЙ ЛТД» (далі – ТОВ «ЮРАЙ ЛТД»), протокол уповноваженої особи Замовника від 13.05.2021 № 108, повідомлення про намір укласти договір від 13.05.2021 року. Моніторингом питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що в ході розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЮРАЙ ЛТД» Замовником виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником у складі тендерної пропозиції та оприлюднено в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Проте, оприлюднене Замовником повідомлення не відповідає вимогам частини 16 статті 29 Закону в частині зазначення лише переліку виявлених невідповідностей. Пункти другий та третій абзацу третього частини 16 статті 29 Закону Замовником в повідомленні не зазначено. Крім того, моніторингом зазначеного питання встановлено, що ТОВ «ЮРАЙ ЛТД» у складі тендерної пропозиції надано виправлену довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази від 12.05.2021 № 7 відповідно до якої в учасника наявні будівельні машини та механізми, які він використовує за договорами надання послуг та договорами оренди. Пунктом 2 розділу ІІ додатку 2 до тендерної документації встановлено вимогу щодо документального підтвердження наявності обладнання, машин і механізмів, вказаних учасником у довідці за формою Додатку 3 до тендерної документації. Пунктом 3 розділу ІІ додатку 2 до тендерної документації встановлено вимогу щодо документального підтвердження наявності приміщення вказаного учасником у складі тендерної пропозиції. На виконання зазначених вимог учасником надано наступні договори: договір надання послуг від 10.03.2021 № 10/03 з ФОП Аветісяном Е.В., договір надання послуг від 15.03.2021 № 15/03/2-21 та договір оренди автотранспортних засобів від 10.03.2021 № 10/03-2021 з ТОВ «АВТОШЛЯХ 2020», договір надання послуг від 12.03.2021 № 12/03-21 з ФОП Арзуманяном Д.Р., договір надання послуг від 16.03.2021 № 16/03-21 з ФОП Карапетяном А.Л., договір надання послуг від 18.03.2021 № 18/03 та договір оренди нежитлового приміщення від 04.02.2021 № 04/02-21 з ФОП Карапетяном Л.В., договір оренди нежитлового приміщення від 22.03.2021 року з ФОП Білокінь І.В.. Так, аналізом зазначених договорів встановлено, що відповідно до інформації розміщеній на вебпорталі Міністерства юстиції України https://usr.minjust.gov.ua/ у розділі «Безкоштовний запит» відсутня будь-яка інформація стосовно того, що Карапетян Андранік Левонович та Білокінь Ірина Владиславівна являються Фізичними особами-підприємцями. Таким чином, надані у складі тендерної пропозиції ТОВ «ЮРАЙ ЛТД» договори, на підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази, укладені з Карапетян А.Л. та Білокінь І.В. мають недостовірну інформацію і тим самим не можуть підтверджувати кваліфікаційні критерії до учасників, визначені статтею 16 Закону та вимогами тендерної документації. Крім того встановлено, що відповідно до інформації розміщеній на вебпорталі Міністерства юстиції України https://usr.minjust.gov.ua/ у розділі «Безкоштовний запит» у ФОП Аветісян Е.В., ФОП Арзуманян Д.Р., ФОП Карапетян Л.В. відсутні види діяльності, які передбачають надання послуг будівельною технікою (КВЕД-2010: Розділ 43 Спеціалізовані будівельні роботи). Так, основним видом діяльності ФОП Карапетян Л.В. є КВЕД 68.20 Надання в оренду й експлуатацію власного чи орендованого нерухомого майна, основним видом діяльності ФОП Аветісян Е.В. – КВЕД 42.11 Будівництво доріг і автострад, основним видом діяльності ФОП Арзуманян Д.Р. – КВЕД 42.11 Будівництво доріг і автострад. Отже, зазначені фізичні особи-підприємці не мають жодного відношення до надання послуг будівельною технікою. Таким чином, Замовником порушено вимоги абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону, в частині не відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЮРАЙ ЛТД» який не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону. Однак, на порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону, Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ЮРАЙ ЛТД» та оприлюднив повідомлення про намір укласти договір від 13.05.2021 року.
Період усунення порушень: 28.05.2021 11:38 - 12.06.2021 00:00
Дата публікації висновку: 28.05.2021 11:38

Оскарження висновку в суді

Опис: Ухвала про відкриття спрощеного провадження у справі №520/10073/21 від 08.11.2021, яка надійшла до селищної ради 16.11.2021 вх. №04-21/3518
Дата публікації: 16.11.2021 13:35

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Заперечення на акт у вкладеному файлі
Дата публікації звіту: 03.06.2021 13:49

Запити/Пояснення

Номер: 38ce1a426a7247a59a92317b5ef559c8
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-04-14-000080
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14.04.2021 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 14.04.2021 17:23 - 08.05.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 14.04.2021 №167 (дата) Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П. від 14.04.2021 року. Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 14.04.2021 № 167 Перелік процедур для здійснення моніторингу закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу. 7 UA-2021-03-16-002501-a 16.03.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Павло КОСТЕНКО
Адреса: Ukraine, Харківська, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Харківська обл.), +38 (0 67) 577-68-67, toretto.kh@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу питання правильності розміщення інформації про публічну закупівлю встановлено порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону. За результатами моніторингу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами моніторингу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, правомірності відхилення тендерних пропозицій – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом відміни тендеру, відповідно до вимог пункту 2 частини 1 статті 32 Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 07 травня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності розміщення інформації про публічну закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (редакція від 23.01.2021) (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, правомірності відхилення тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Великобурлуцької селищної ради (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 16.03.2021 року зі змінами від 24.03.2021 року, тендерні пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Данко» та Товариства з обмеженою відповідальністю «ЮРАЙ ЛТД» (далі – ТОВ «ЮРАЙ ЛТД»), вимогу про усунення невідповідностей від 05.04.2021 року, протокол уповноваженої особи Замовника від 07.04.2021 № 73, Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 28.04.2021 № 9445-р/пк-пз, протокол уповноваженої особи Замовника від 12.04.2021 № 79, повідомлення про намір укласти договір від 12.04.2021 року. Моніторингом питання правильності розміщення інформації про публічну закупівлю встановлено, що пункт 2 розділу 3 тендерної документації містить вимогу щодо наданням учасником забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії. Проте, оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації щодо виду та умов надання забезпечення тендерних пропозицій. Зазначене є порушенням Замовником вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону. Моніторингом питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що згідно пункту 5 розділу 3 тендерної документації Замовник установлює наступні кваліфікаційні критерії: наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Водночас, пунктом 1 розділу ІІ додатку 2 до тендерної документації до учасника встановлено вимогу щодо надання довідки про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій за формою Додатку 3 тендерної документації. Для документального підтвердження наявності обладнання, машин і механізмів, вказаних учасником у довідці за формою Додатку 3 до тендерної документації, учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції оригінал (оригінали) чи копію (копії) документа (документів), що підтверджує (підтверджують) право власності або користування чи залучення. Проте, у складі тендерної пропозиції ТОВ «ЮРАЙ ЛТД» відсутній договір оренди на автомобіль ГАЗ модель 33023, зазначений у довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 25.03.2021 №7. Крім того, пунктом 4 розділу ІІ Додатку 2 до тендерної документації до учасника встановлено вимогу щодо надання довідки про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, згідно Додатку 4 до тендерної документації. У довідці учасник обовʼязково повинен зазначити про наявність фахівців інженерно-технічної кваліфікації, у тому числі обов’язкова наявність виконавця робіт, інженера, майстра, а також працівників – дорожніх робітників (не менше десяти осіб). Проте, надана у складі тендерної пропозиції ТОВ «ЮРАЙ ЛТД» довідка про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 25.03.2021 № 8 не містить інформації щодо наявності в учасника водіїв та машиністів будівельних машин. Оскільки, у договорах найму (оренди) транспортних засобів та обладнання від 23.01.2021 № 23/01-21, від 21.01.2021 № 21/01-21, від 20.01.2021 № 20/01-21 зазначено, що керування транспортним засобом здійснюється особою з числа працівників ТОВ «ЮРАЙ ЛТД», згідно наказу керівника то в учасника відсутні працівники, які мають кваліфікацію, необхідні знання та досвід для керування технікою, зазначеною у договорах оренди. Також, відсутні працівники які можуть керувати вантажним-спеціалізованим сідловим тягачем, який ТОВ «ЮРАЙ ЛТД» орендує відповідно договору оренди автотранспортних засобів від 10.03.2021 № 10/03-2021. Крім того, підсумкова відомість ресурсів, надана у складі тендерної пропозиції ТОВ «ЮРАЙ ЛТД» файлом «Кошторис_ЮРАЙ.pdf» містить розрахунок наступних витрат: витрати труда робітників, зайнятих керуванням та обслуговуванням машин; витрати труда робітників, зайнятих керуванням та обслуговуванням автотранспорту при перевезенні ґрунту і будівельного сміття. Проте, у довідці про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 25.03.2021 № 8 відсутня будь-яка інформація щодо наявності в учасника вищезазначених робітників. Також, моніторингом зазначеного питання встановлено, що довідка про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 25.03.2021 № 8 не містить інформації про керівника підприємства (директора), який безпосередньо бере участь в організаційній діяльності підприємства та управляє ним. Таким чином, Замовником порушено вимоги абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону, в частині не відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЮРАЙ ЛТД» який не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону. Однак, на порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону, Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ЮРАЙ ЛТД» та оприлюднив повідомлення про намір укласти договір від 12.04.2021 року.
Період усунення порушень: 07.05.2021 21:50 - 25.05.2021 00:00
Дата публікації висновку: 07.05.2021 21:50

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: За результатом проведеного моніторингу та оприлюдненого висновку про його результати по закупівлі «Капітальний ремонт дороги по вул. Паркова від будинку №11 до будинку №40 в смт. Великий Бурлук Великобурлуцького району Харківської області". Коригування (Друга черга)» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-03-16-002501-a та відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), надаємо обґрунтовані пояснення. 1. У висновку Держаудитслужба повідомляє, що моніторингом питання правильності розміщення інформації про публічну закупівлю встановлено, що пункт 2 розділу 3 тендерної документації містить вимогу щодо наданням учасником забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії. Проте, оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації щодо виду та умов надання забезпечення тендерних пропозицій. Зазначене є порушенням Замовником вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону. Замовник не погоджується з наступними зауваженнями. В оголошенні про проведення відкритих торгів, оприлюдненого на веб-порталі уповноваженого органу № UA-2021-03-16-002501-a у розділі «Примітки» міститься фраза: «Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій: електронна банківська гарантія (безвідклична, безумовна, оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 №639). Більш детальна інформація викладена у тендерній документації». У зв’язку з вищенаведеним, замовник не порушив вимоги пункту 9 частини другої статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі». 2. Інші порушення, виявлені Держаудитслужбою та зафіксовані у висновку виправлені Замовником шляхом оприлюднення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель на підставі ч.16 ст.29 Закону. На підставі вищенаведеного, просимо вас прийняти пояснення Великобурлуцької селищної ради до розгляду. Наголошуємо, про відсутність підстав здійснювати заходи про усунення порушень, щодо розміщення інформації про публічну закупівлю в оголошенні про проведення відкритих торгів (в частині зазначення виду та умов забезпечення тендерної пропозиції). На підставі ч.8 ст.8 Закону Замовником надано аргументовані заперечення.
Дата публікації звіту: 14.05.2021 15:47