-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт Комунального закладу "Тетіївський освітній центр - опорний заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №3 Тетіївської Міської Ради" з впровадженням енергозберігаючих технологій із заміною дерев'яних віконних та дверних блоків на металопластикові; утеплення зовнішніх стін фасаду, та їх оздоблення, утеплення перекриття, улаштування відмостки по вул. Академіка Байраківського, 59 в м. Тетіїв Київської області
Завершена
12 932 393.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 64 661.97 UAH
мін. крок: 0.5% або 64 661.97 UAH
Номер:
0b2f02f2af21416d9869b1db325da90e
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-05-21-000010
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
21.05.2021 00:00
Період моніторингу:
21.05.2021 14:13 - 12.06.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
21.05.2021 № 322
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 21.05.2021 № 322
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2021-03-16-002365-c 16.03.2021
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами проведеного моніторингу встановлено порушення вимог пункту 2 частини 1 статті 31 Закону № 922-VIII, частини 11 статті 29 Закону № 922-VIII, частини 15 статті 29 Закону № 922-VIII, пункту 4 частини 1 статті 5 Закону № 922-VIII, частини 4 статті 22 Закону № 922-VIII, частини 5 статті 17 Закону № 922-VIII.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує розірвати договір з урахуванням вимог Цивільного та Господарського кодексів України, і протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 10.06.2021.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом голови тендерного комітету від 16.03.2021 № 48 (далі – ТД), тендерні пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНО-ФАСАДНА КОМПАНІЯ «ЄВРОБУД», ТОВ «БУД ПРОМ ЛАЙН», ТОВ «САБ ЕНТЕРПРАЙЗ» (далі – Переможець), протокол розкриття, протоколи засідання тендерного комітету від від 09.04.2021 № 120, від 26.04.2021 № 165, від 26.04.2021 № 166, від від 26.04.2021 № 167, повідомлення про намір укласти договір від 26.04.2021, договір від 12.05.2021 № 1-21, додаткову угоду від 12.05.2021 № 1, пояснення Замовника від 27.05.2021, від 03.06.2021.
Аналізом документів, розміщених на веб-порталі Уповноваженого органу встановлено, що відповідно до підпункту 7 та підпункту 11 пункту 1 розділу ІІІ ТД учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції витяг з реєстру платників податку на додану вартість чи єдиного податку (у разі якщо учасник є платником ПДВ чи єдиного податку) та відомості з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України.
При цьому, відповідно до вимог частини 4 статті 22 Закону № 922-VIII тендерна документація не повинна містити вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Також, відповідно до вимог частини 5 статті 17 Закону № 922-VIII Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель.
Таким чином, в порушення вимог частини 4 статті 22 Закону № 922-VIII та вимог частини 5 статті 17 Закону № 922-VIII ТД містить вимоги щодо надання документального підтвердження інформації, яка є публічною, та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
За результатами проведеного моніторингу встановлено невідповідність тендерної пропозиції Переможця вимогам ТД.
Відповідно до вимог пункту 1 розділу ІІІ ТД тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення законом), наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та завантаження файлів з інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі)) згідно пункту 6 розділу ІІІ та по формі додатку 2 ТД.
У складі тендерної пропозиції Переможця відсутня інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідна технічна специфікація по формі додатку 2 ТД, чим не дотримано вимог пункту 1 розділу ІІІ ТД.
Відповідно до пункту 2 частини першої статті 31 Закону № 922-VIII замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Таким чином в порушення пункту 2 частини 1 статті 31 Закону № 922-VIII Замовник не відхилив тендерну пропозицію Переможця як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Вищевказане призвело до порушення вимог частини 11 статті 29 Закону № 922-VIII, відповідно до якої у разі відхилення тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію/пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, у порядку та строки, визначені цією статтею.
Крім того, за результатами проведеного моніторингу встановлено наступне.
Відповідно до вимог додатку 6 ТД «Перелік документів на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям» учасник повинен мати склади та (або) виробничу базу в м. Києві, або 100 км зоні від місця для підготовки виробництва та зберігання матеріалів (у складі довідки вказати адресу, надати опис та у разі оренди – додати копію договору оренди).
На підтвердження вищевказаної вимоги Переможцем у складі тендерної пропозиції надано довідку від 16.03.2021 № 5 та договір оренди нежитлового приміщення від 01.01.2021 № 5, відповідно до яких Переможець орендує у приватного акціонерного товариства «УКРКОМУНКОМПЛЕКТ» (далі – Товариство) нежитлове приміщення площею 324 м.кв. за адресою: м. Київ, вул. Саперно-Слобідська, 57.
Відповідно до інформації, отриманої в ході проведення моніторингу від Білоцерківської окружної прокуратури щодо укладання вищевказаного договору між Товариством і Переможцем встановлено, що договір на оренду нежитлового приміщення від 01.01.2021 № 5 між сторонами не укладався (лист-запит до голови правління Товариства Овчарової П.В. від 17.05.2021 № 50/6-258 та лист-відповідь від Товариства від 27.05.2021 № 26/01-16).
При цьому, Переможцем у складі тендерної пропозиції, на виконання вимоги пункту 5 розділу ІІІ ТД, надано гарантійний лист від 16.03.2021 № 11, відповідно до якого ТОВ «САБ ЕНТЕРПРАЙЗ» гарантує достовірність наданої інформації у складі своєї тендерної пропозиції.
Слід зазначити, що відповідно до частини 15 статті 29 Закону № 922-VIII у разі отримання достовірної інформації про невідповідність переможця процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, підставам, установленим частиною першою статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.
Як наслідок, Замовником в порушення вимог частини 15 статті 29 Закону № 922-VIII не відхилено тендерну пропозицію Переможця, як таку, що містить недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі.
Також, за інформацією наданою Замовником на запит Північного офісу Держаудитслужби встановлено, що Замовником використано право, встановлене частиною 15 статті 29 Закону № 922-VIII, та направлено запит до Пенсійного фонду України у Київській області щодо надання інформації про відрахування із заробітної плати працівників у вигляді обов’язкових внесків ТОВ «БУД ПРОМ ЛАЙН».
При цьому, щодо інших учасників процедури закупівлі заходи щодо перевірки відрахувань із заробітної плати працівників у вигляді обов’язкових внесків не вживалися.
Вищезазначене свідчить про порушення вимог пункту 4 частини 1 статті 5 Закону № 922-VIII, зокрема, принципу недискримінації учасників та рівного ставлення до них.
Період усунення порушень:
11.06.2021 10:48 - 30.06.2021 00:00
Дата публікації висновку:
11.06.2021 10:48
Оскарження висновку в суді
Опис:
Оскаржено до суду 29.06.2021
Дата публікації:
30.06.2021 16:36
Дата відкриття провадження:
14.07.2021 00:00
Номер відкриття провадження:
№ 640/18003/21
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Аргументовані заперечення до висновку за результатами моніторингу UA-M-2021-05-21-000010
Дата публікації звіту:
18.06.2021 15:54
Запити/Пояснення
Номер:
1fe16c65a2e34f3eb2174bb8f99f036e
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
24.05.2021 11:16
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.05.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі з капітального ремонту Комунального закладу «Тетіївський освітній центр - опорний заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №3 Тетіївської Міської Ради» з впровадженням енергозберігаючих технологій із заміною дерев'яних віконних та дверних блоків на металопластикові; утеплення зовнішніх стін фасаду, та їх оздоблення, утеплення перекриття, улаштування відмостки по вул. Академіка Байраківського, 59 в м. Тетіїв Київської області, очікуваною вартістю 12 932 393,60 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-03-16-002365-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів Департаментом регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації здійснено обґрунтування технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
2. За яких документально підтверджених об’єктивних причин було змінено cтрок виконання робіт та продовжено термін дії договору від 12.05.2019 № 1-21 до 31.12.2022 року?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
38a8e8cb1e9242f0adef261040d239c6
Назва:
Пояснення на запит щодо моніторингу
Дата опублікування:
27.05.2021 14:03
Опис:
Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі робіт з капітального ремонту Комунального закладу «Тетіївський освітній центр - опорний заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №3 Тетіївської Міської Ради» з впровадженням енергозберігаючих технологій із заміною дерев'яних віконних та дверних блоків на металопластикові; утеплення зовнішніх стін фасаду, та їх оздоблення, утеплення перекриття, улаштування відмостки по вул. Академіка Байраківського, 59 в м. Тетіїв Київської області відповідають проєктній документації на даний об’єкт, яка згідно «Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи» (Постанова Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 р. № 560 із змінами), Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" та Закону України "Про архітектурну діяльність", була перевірена експертною організацією з наданням позитивного експертного звіту Товариства з обмеженою відповідальністю «ПЕРША ПРИВАТНА ЕКСПЕРТИЗА» від 25.02.2021 № 25/103-2/21/А. Очікувана вартість визначається відповідно до пункту 4 розділу ІІІ наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» від 18.02.2020 №275. Відповідно до умов укладеного договору про закупівлю від 12.05.2021 № 1-21 на суму 12 867 000,00 грн. з ПДВ, Джерело фінансування закупівлі: кошти обласного бюджету, кошти місцевого бюджету.
У зв’язку з відсутністю фінансування Замовник використав своє право, встановлене пунктом 4 частиною 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі. Програмою будівництва, реконструкції та ремонту об’єктів інфраструктури Київської області на 2021 – 2023 роки, затвердженою рішенням Київської обласної ради від 24 грудня 2020 року № 038-01-VІІІ передбачено фінансування: Обласний бюджет – 10625,0 млн грн., Місцеві бюджети- 2,01 млн. грн.
Номер:
0ffdb6023c5b4a03bd7599ea03321708
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
01.06.2021 14:02
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
05.06.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі з капітального ремонту Комунального закладу «Тетіївський освітній центр - опорний заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №3 Тетіївської Міської Ради» з впровадженням енергозберігаючих технологій із заміною дерев'яних віконних та дверних блоків на металопластикові; утеплення зовнішніх стін фасаду, та їх оздоблення, утеплення перекриття, улаштування відмостки по вул. Академіка Байраківського, 59 в м. Тетіїв Київської області, очікуваною вартістю 12 932 393,60 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-03-16-002365-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів):
1. Прошу надати лист-запит до Головного управління Пенсійного фонду України у Київській області щодо надання інформації про відрахування із заробітної плати у вигляді обов’язкових внесків ТОВ «БУД ПРОМ ЛАЙН» по працівникам, вказаним у довідці від 26.03.2021 № 107/26/03/21
2. Прошу надати лист Головного управління Пенсійного фонду України у Київській області від 23.04.2021 № 1000-0704-6/40304.
3. Чи надсилалися листи-запити до Головного управління Пенсійного фонду України у Київській області щодо надання інформації про відрахування із заробітної плати у вигляді обов’язкових внесків щодо працівників наступних учасників процедури закупівлі: ТОВ «БУДІВЕЛЬНО-ФАСАДНА КОМПАНІЯ «ЄВРОБУД» та ТОВ «САБ ЕНТЕРПРАЙЗ»?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
ddf90b541bbf4af28b6e576d2c1fc8a7
Назва:
Пояснення на запит щодо моніторингу
Дата опублікування:
03.06.2021 16:51
Опис:
3. Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ПРОМ ЛАЙН" Замовник скористався правом, встановленим частиною 15 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції, та надіслав лист-запит до Головного управління Пенсійного фонду України у Київській області щодо надання інформації про відрахування із заробітної плати у вигляді обов’язкових внесків щодо працівників учасника процедури закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ПРОМ ЛАЙН".