• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт Комунального закладу "Тетіївський освітній центр - опорний заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №3 Тетіївської Міської Ради" з впровадженням енергозберігаючих технологій із заміною дерев'яних віконних та дверних блоків на металопластикові; утеплення зовнішніх стін фасаду, та їх оздоблення, утеплення перекриття, улаштування відмостки по вул. Академіка Байраківського, 59 в м. Тетіїв Київської області

Завершена

12 932 393.60 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 64 661.97 UAH
Номер: 0b2f02f2af21416d9869b1db325da90e
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-05-21-000010
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21.05.2021 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 21.05.2021 14:13 - 12.06.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 21.05.2021 № 322 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається). 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку. Начальник Олександр КАРАБАНОВ ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Північного офісу Держаудитслужби від 21.05.2021 № 322 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 5 UA-2021-03-16-002365-c 16.03.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 66) 617-78-32, yana_golikk@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами проведеного моніторингу встановлено порушення вимог пункту 2 частини 1 статті 31 Закону № 922-VIII, частини 11 статті 29 Закону № 922-VIII, частини 15 статті 29 Закону № 922-VIII, пункту 4 частини 1 статті 5 Закону № 922-VIII, частини 4 статті 22 Закону № 922-VIII, частини 5 статті 17 Закону № 922-VIII. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує розірвати договір з урахуванням вимог Цивільного та Господарського кодексів України, і протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 10.06.2021. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом голови тендерного комітету від 16.03.2021 № 48 (далі – ТД), тендерні пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНО-ФАСАДНА КОМПАНІЯ «ЄВРОБУД», ТОВ «БУД ПРОМ ЛАЙН», ТОВ «САБ ЕНТЕРПРАЙЗ» (далі – Переможець), протокол розкриття, протоколи засідання тендерного комітету від від 09.04.2021 № 120, від 26.04.2021 № 165, від 26.04.2021 № 166, від від 26.04.2021 № 167, повідомлення про намір укласти договір від 26.04.2021, договір від 12.05.2021 № 1-21, додаткову угоду від 12.05.2021 № 1, пояснення Замовника від 27.05.2021, від 03.06.2021. Аналізом документів, розміщених на веб-порталі Уповноваженого органу встановлено, що відповідно до підпункту 7 та підпункту 11 пункту 1 розділу ІІІ ТД учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції витяг з реєстру платників податку на додану вартість чи єдиного податку (у разі якщо учасник є платником ПДВ чи єдиного податку) та відомості з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України. При цьому, відповідно до вимог частини 4 статті 22 Закону № 922-VIII тендерна документація не повинна містити вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Також, відповідно до вимог частини 5 статті 17 Закону № 922-VIII Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. Таким чином, в порушення вимог частини 4 статті 22 Закону № 922-VIII та вимог частини 5 статті 17 Закону № 922-VIII ТД містить вимоги щодо надання документального підтвердження інформації, яка є публічною, та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. За результатами проведеного моніторингу встановлено невідповідність тендерної пропозиції Переможця вимогам ТД. Відповідно до вимог пункту 1 розділу ІІІ ТД тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення законом), наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та завантаження файлів з інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі)) згідно пункту 6 розділу ІІІ та по формі додатку 2 ТД. У складі тендерної пропозиції Переможця відсутня інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідна технічна специфікація по формі додатку 2 ТД, чим не дотримано вимог пункту 1 розділу ІІІ ТД. Відповідно до пункту 2 частини першої статті 31 Закону № 922-VIII замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Таким чином в порушення пункту 2 частини 1 статті 31 Закону № 922-VIII Замовник не відхилив тендерну пропозицію Переможця як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Вищевказане призвело до порушення вимог частини 11 статті 29 Закону № 922-VIII, відповідно до якої у разі відхилення тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію/пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, у порядку та строки, визначені цією статтею. Крім того, за результатами проведеного моніторингу встановлено наступне. Відповідно до вимог додатку 6 ТД «Перелік документів на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям» учасник повинен мати склади та (або) виробничу базу в м. Києві, або 100 км зоні від місця для підготовки виробництва та зберігання матеріалів (у складі довідки вказати адресу, надати опис та у разі оренди – додати копію договору оренди). На підтвердження вищевказаної вимоги Переможцем у складі тендерної пропозиції надано довідку від 16.03.2021 № 5 та договір оренди нежитлового приміщення від 01.01.2021 № 5, відповідно до яких Переможець орендує у приватного акціонерного товариства «УКРКОМУНКОМПЛЕКТ» (далі – Товариство) нежитлове приміщення площею 324 м.кв. за адресою: м. Київ, вул. Саперно-Слобідська, 57. Відповідно до інформації, отриманої в ході проведення моніторингу від Білоцерківської окружної прокуратури щодо укладання вищевказаного договору між Товариством і Переможцем встановлено, що договір на оренду нежитлового приміщення від 01.01.2021 № 5 між сторонами не укладався (лист-запит до голови правління Товариства Овчарової П.В. від 17.05.2021 № 50/6-258 та лист-відповідь від Товариства від 27.05.2021 № 26/01-16). При цьому, Переможцем у складі тендерної пропозиції, на виконання вимоги пункту 5 розділу ІІІ ТД, надано гарантійний лист від 16.03.2021 № 11, відповідно до якого ТОВ «САБ ЕНТЕРПРАЙЗ» гарантує достовірність наданої інформації у складі своєї тендерної пропозиції. Слід зазначити, що відповідно до частини 15 статті 29 Закону № 922-VIII у разі отримання достовірної інформації про невідповідність переможця процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, підставам, установленим частиною першою статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника. Як наслідок, Замовником в порушення вимог частини 15 статті 29 Закону № 922-VIII не відхилено тендерну пропозицію Переможця, як таку, що містить недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі. Також, за інформацією наданою Замовником на запит Північного офісу Держаудитслужби встановлено, що Замовником використано право, встановлене частиною 15 статті 29 Закону № 922-VIII, та направлено запит до Пенсійного фонду України у Київській області щодо надання інформації про відрахування із заробітної плати працівників у вигляді обов’язкових внесків ТОВ «БУД ПРОМ ЛАЙН». При цьому, щодо інших учасників процедури закупівлі заходи щодо перевірки відрахувань із заробітної плати працівників у вигляді обов’язкових внесків не вживалися. Вищезазначене свідчить про порушення вимог пункту 4 частини 1 статті 5 Закону № 922-VIII, зокрема, принципу недискримінації учасників та рівного ставлення до них.
Період усунення порушень: 11.06.2021 10:48 - 30.06.2021 00:00
Дата публікації висновку: 11.06.2021 10:48

Оскарження висновку в суді

Опис: Оскаржено до суду 29.06.2021
Дата публікації: 30.06.2021 16:36
Дата відкриття провадження: 14.07.2021 00:00
Номер відкриття провадження: № 640/18003/21

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Аргументовані заперечення до висновку за результатами моніторингу UA-M-2021-05-21-000010
Дата публікації звіту: 18.06.2021 15:54

Запити/Пояснення