• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

Фармацевтична продукція (Лікарські засоби)

Завершена

929 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 320.00 UAH
Номер: 37eeb400fb04470fbef7a5d424d8f748
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-05-05-000014
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05.05.2021 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40919584
Період моніторингу: 05.05.2021 11:22 - 28.05.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 05.05.2021 № 298 Черкаси Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби від 05.05.2021 № 298 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2021-03-15-006220-с, 15.03.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Черкаська, Черкаси
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Черкаська обл.), +38 (0 47) 263-16-14, ira_valter@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані установлено порушення пункту 2 частини першої статті 4 Закону. За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону установлено порушення частини першої розділу Х цього Закону. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; оприлюднення інформації про закупівлю; розгляду тендерних пропозицій; дотримання законодавства під час укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; дотримання законодавства (наявності підстав) під час укладення додаткових угод – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та підпунктом 14 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема шляхом недопущення виявлених порушень в подальшому, та відповідно до частини восьмої статті 8 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 20 травня 2021 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); розгляду тендерних пропозицій; дотримання законодавства під час укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; дотримання законодавства (наявності підстав) під час укладення додаткових угод. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Звенигородська багатопрофільна лікарня інтенсивного лікування» Звенигородської міської ради Звенигородського району Черкаської області (далі – Замовник) на 2021 рік; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 15.03.2021 № 14; тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «АВЕНТУСФАРМ» (лот 5), товариства з обмеженою відповідальністю «СТМ-Фарм» (лоти 1, 2, 3, 4); повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що надані учасником (лот 1); протоколи засідань тендерного комітету від 02.04.2021 №№ 14.2, 14.3, 14.4, 14.5 та від 05.04.2021 № 14.6; повідомлення про намір укласти договір; пояснення Замовника, отримане 11.05.2021 в електронній системі закупівель; договір від 16.04.2021 № 194 (лот 1), договори від 15.04.2021 № 190 (лот 2), № 191 (лот 3), № 192 (лот 4) та від 13.04.2021 № 181 (лот 5); додаткові угоди від 28.04.2021 № 1 та від 30.04.2021 № 2 до договору від 15.04.2021 № 192 (лот 4); повідомлення про внесення змін до договору. Аналізом питання відображення закупівлі у річному плані установлено, що у річному плані за ID: UA-P-2021-01-15-002342-b відсутня інформація щодо назви предмету закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником стосовно кожного лоту, чим порушено вимоги пункту 2 частини першої статті 4 Закону. Аналізом питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону установлено, що пункт 14 «Строк, протягом якого пропозиції є дійсними» тендерної документації містить посилання на норми Закону у період дії до 19.04.2020, чим порушено вимоги частини першої розділу Х Закону.
Період усунення порушень: 20.05.2021 11:03 - 04.06.2021 00:00
Дата публікації висновку: 20.05.2021 11:03

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Всі зауваження прийнято, замовником здійснено заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема шляхом недопущення виявлених порушень в подальшому, про що складений протокол засідання тендерного комітету №19 від 24.05.2021 року.
Дата публікації звіту: 24.05.2021 10:40

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: Замовником здійснено заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, про що складено протокол засідання тендерного комітету від 24.05.2021 №19.
Дата публікації: 27.05.2021 17:15

Запити/Пояснення