• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Реконструкція навчального корпусу Краматорської спеціальної школи № 18 Донецької обласної ради (1 черга)

Завершена

14 163 960.98 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 141 639.61 UAH
Номер: d95551c116ee40a8b363746d0d987b5e
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-08-26-000029
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26.08.2021 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913624
Період моніторингу: 26.08.2021 15:39 - 17.09.2021 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З 26.08.2021 № 522 м. Рівне Про початок моніторингу закупівель Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу. Начальник управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 26.08.2021 № 522 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 7 UA-2021-03-15-011351-b 15.03.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Адреса: Ukraine, Рівненська, Рівне
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Рівненська обл.), +38 (0 67) 930-19-69, ilona_manchuk@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до нього та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 16 вересня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до нього та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Краматорської спеціальної школи № 18 Донецької обласної ради (далі-Замовник) на 2021 рік (UA-P-2021-03-15-012906-b); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 15.03.2021 №35, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію учасника ТОВ "ПБК ВЕКТОР" на предмет правомірності відхилення з підстав вказаних Замовником (протокол від 05.04.2021 №45), тендерну пропозицію учасника переможця ТОВ "ГРІН-ТРЕЙД КОМПАНІ", договір №45 від 12.05.2021, додаткові угоди №1 та №2 до договору, пояснення Замовника отримане через електронну систему закупівель 31.08.2021. У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області 26.08.2021 оприлюднено запит щодо дотримання Замовником вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі - Постанова № 710). Замовником в поясненні від 31.08.2021 на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області стосовно обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі та посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено вказана інформація, відповіді по суті питання не надано, тому висновок щодо дотримання Постанови № 710 зробити неможливо. За результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ГРІН-ТРЕЙД КОМПАНІ" від 09.04.2021 №50 прийнято рішення про намір укласти договір з даним учасником. Між Замовником та переможцем торгів - ТОВ "ГРІН-ТРЕЙД КОМПАНІ" укладено договір від 12.05.2021 № 45.
Період усунення порушень: 17.09.2021 10:35 - 23.09.2021 00:00
Дата публікації висновку: 17.09.2021 10:35

Запити/Пояснення