-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Коригування проектної документації на об'єкт: «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-12-09 Новомиргород-Олександрівка на ділянці км 18+400 - км 30+400»
Коригування проектної документації на об'єкт: «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-12-09 Новомиргород-Олександрівка на ділянці км 18+400 - км 30+400»
Завершена
3 250 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 16 250.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 16 250.00 UAH
Номер:
2dfc1541e227471684d04afc30984868
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-08-27-000011
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
27.08.2021 00:00
Період моніторингу:
27.08.2021 11:27 - 18.09.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
27.08.2021 №370
Харків
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Управління Північно-
східного офісу Держаудитслужби
в Сумській області Людмила ДУБИНКА
Додаток
до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби
від 27.08.2021 №370
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6 UA-2021-03-15-005792-c 15.03.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Доручення Держаудитслужби від 07.06.2021 № 003100-18/7042-2021.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено відхилення тендерної пропозиції ТОВ «УРБАН ПРОГРЕС» за відсутності підстав, визначених у частині першій статті 31 Закону.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 15 вересня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Служби автомобільних доріг у Кіровоградській області (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, протокол розкриття тендерних пропозицій від 05.04.2021, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «УРБАН ПРОГРЕС» (далі – ТОВ «УРБАН ПРОГРЕС»), фізичної особи-підприємця Цапок Ярослава Олеговича, товариства з обмеженою відповідальністю «ІНЖИНІР БУД ПРОЕКТ», протоколи розгляду тендерних пропозицій уповноваженою особою від 08.04.2021 б/н, від 12.04.2021 б/н, повідомлення про намір укласти договір від 12.04.2021, договір від 30.04.2021 №382/21.
За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що згідно протоколу розгляду тендерної пропозиції уповноваженою особою від 08.04.2021 Замовник відхилив тендерну пропозицію ТОВ «УРБАН ПРОГРЕС» через невідповідність учасника кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону, а саме через те, що учасник надав довідку щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази від 31.03.2021, у рядках 1 та 2 якої зазначено найменування обладнання: ГНСС приймач Topcon GRS-1 та Тахеометр електронний Trimble 3305DR, яке належить учаснику на праві користування за договором від 22.01.2020 № ГЕО-7/20, однак зазначений договір є договором надання інженерно-геодезичних послуг, а не договором оренди, користування тощо. Також в протоколі розгляду тендерної пропозиції уповноваженою особою вказано, що у складі тендерної пропозиції ТОВ «УРБАН ПРОГРЕС» надано Свідоцтво про повірку законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки №886 про повірку приймача Topcon GRS-1 чинне до 02.10.2020 та Свідоцтво про повірку законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки №271 чинне до 16.04.2021 (тобто втратить чинність вже на дату укладання договору).
При цьому слід зазначити, що Замовник у пункті 1.1. розділу І додатку 3 до тендерної документації встановив, що, для підтвердження наявності обладнання/матеріально-технічної бази/устаткування тощо, що не є власним, учасник у складі пропозиції надає копію відповідного договору (договору оренди, договору лізингу тощо).
У складі тендерної пропозиції учасника торгів ТОВ «УРБАН ПРОГРЕС» міститься: довідка щодо наявності обладнання та матеріально технічної бази від 31.03.2021 б/н, в якій у рядках 1 та 2 колонки «Найменування обладнання» зазначено обладнання «ГНСС приймач Topcon GRS-1» та «Тахеометр електронний Trimble 3305DR», в колонці 5 «Зазначення приналежності*» вказано «Право користування», у колонці 6 «Документ, підтверджуючий приналежність (заповнюються для позицій, які не у власності учасника)» зазначено «Договір від 22.01.2020 № ГЕО 7/20»; договір від 22.01.2020 № ГЕО-7/20, предметом якого є надання інженерно-геодезичних послуг фізичною особою-підприємцем Керкером Павлом Борисовичем по об’єктам учасника, що відповідає вимогам пункту 1.1. розділу І додатку 3 до тендерної документації Замовника, оскільки згідно з пунктом 1.5 та додатком 1 до цього договору під час надання інженерно-геодезичних послуг буде використовуватись обладнання «ГНСС приймач Topcon GRS-1» та «Тахеометр електронний Trimble 3305DR».
Крім того, слід зазначити, що тендерна документація Замовника не містила вимог щодо надання учасниками торгів у складі тендерної пропозиції документів щодо повірки обладнання, зокрема, свідоцтв про повірку законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки.
Отже, Замовник відхилив тендерну пропозицію ТОВ «УРБАН ПРОГРЕС» за відсутності підстав, визначених у частині першій статті 31 Закону.
Період усунення порушень:
16.09.2021 15:14 - 01.10.2021 00:00
Дата публікації висновку:
16.09.2021 15:14
Оскарження висновку в суді
Опис:
Відповідно до частини 10 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі" Службою автомобільних доріг у Кіровоградській області оскаржено висновок до суду протягом 10 робочих днів з дня його оприлюднення, про що зазначається в електронній системі закупівель протягом наступного робочого дня з дня оскарження висновку до суду. Замовник зазначає в електронній системі закупівель про відкриття провадження у справі протягом наступного робочого дня з дня отримання інформації про відкриття такого провадження та номер такого провадження.
Дата публікації:
29.09.2021 16:58
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]