-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Мультилотова
-
КЕП
Асфальтобетонні суміші
Завершена
32 150 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 39 579.09 UAH
мін. крок: 0.1% або 39 579.09 UAH
Номер:
018534760bb84fd5b772d85cd8fb73cb
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-05-28-000066
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
28.05.2021 00:00
Період моніторингу:
28.05.2021 15:08 - 19.06.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
28.05.2021 № 154
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
17 UA-2021-03-15-004247-c 15.03.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення пункту 11 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій
ПАТ «Асфальтобетонний завод «АБ Столичний», ПП «Автомагістраль», ТОВ «СБМУ «Підряд» установлено порушення вимог абзацу другого пункту 1, абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку шляхом розірвання договору за лотами 1, 2 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 17 червня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них «Магістраль» (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 09.04.2021 № 41, протоколи розгляду тендерних пропозицій за лотом 1 та 2, реєстри отриманих тендерних пропозицій за лотом 1 та 2, тендерні пропозиції приватного підприємства «Автомагістраль» (далі – ПП «Автомагістраль») за лотом 1 та 2, товариства з обмеженою відповідальністю «СБМУ «Підряд» (далі – ТОВ «СБМУ «Підряд») за лотом 1 та 2, приватне акціонерне товариство «Асфальтобетонний завод «АБ Столичний» (далі – ПАТ «Асфальтобетонний завод «АБ Столичний») за лотом 1 та 2, протоколи розкриття тендерних пропозицій за лотом 1 та 2, протокол засідання тендерного комітету від 27.04.2021 № 53 за лотом 1 та 2, повідомлення про намір укласти договір від 27.04.2021 за лотами 1 та 2, договір від 14.05.2021 № 121 за лотом 1 (далі – Договір № 121), додаткова угода до Договору № 121 від 14.05.2021 № 1 за лотом 1, договір від 14.5.2021 № 123 за лотом 2 (далі – Договір № 123), пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 03.06.2021.
Під час моніторингу установлено, що на порушення вимог пункту 11 частини другої статті 22 Закону Замовник в пункті 4 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації визначив термін дії тендерних пропозицій 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій.
Відповідно до вимог пункту 11 частини другої статті 22 Закону строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
За результатами моніторингу установлено, що відповідно до пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та пункту 3 Додатку 4 до тендерної документації Замовник установив вимогу до учасників торгів про надання документів на підтвердження відповідності учасника встановленим кваліфікаційним критеріям, зокрема, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, зокрема, на підтвердження виконання договору надається: копія договору та копія документу(ів), передбаченого умовами договору (оформлену(их)/заповнену(их) відповідним чином згідно нормативних актів видаткову(их) накладну(их), або акту(ів) прийому-передачі, тощо), що підтверджують повне виконання аналогічного договору.
На підтвердження вищезазначеного кваліфікаційного критерію, учасник ПАТ «Асфальтобетонний завод «АБ Столичний» у складі своєї тендерної пропозиції надав довідку про інформацію та досвід виконання аналогічного договору від 16.04.2021 за лотами 1 та 2, в якій зазначив аналогічний договір від 20.06.2018 № 247, укладений з комунальним підприємством «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Голосіївського району» м. Києва. При цьому документи, що підтверджують повне виконання аналогічного договору від 20.06.2018 № 247 у складі тендерної пропозиції ПАТ «Асфальтобетонний завод «АБ Столичний» за лотами 1 та 2 відсутні, чим не дотримано вимоги пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та пункту 3 Додатку 4 до тендерної документації.
На підтвердження кваліфікаційного критерію, зокрема, наявність документально підтвердженого досвіду учасник ТОВ «СБМУ «Підряд» у складі своєї тендерної пропозиції надав довідку про інформацію та досвід виконання аналогічного договору від 16.04.2021 № 16/04-72 за лотами 1 та 2, в якій зазначив аналогічний договір на закупівлю товарів лот 2 від 06.05.2019 № 114, укладений з комунальним підприємством «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Дарницького району» м. Києва. При цьому документи, що підтверджують повне виконання аналогічного договору від 06.05.2019 № 114 у складі тендерної пропозиції ТОВ «СБМУ «Підряд» за лотами 1 та 2 відсутні, чим не дотримано вимоги пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та пункту 3 Додатку 4 до тендерної документації.
Також за результатами моніторингу установлено, що відповідно до пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та пункту 3 Додатку 3 за лотами 1 та 2 до тендерної документації Замовник установив вимогу до учасників торгів про надання документів на підтвердження відповідності учасника встановленим технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, зокрема, копії сертифікату відповідності та паспорт якості на товар, який буде поставляться замовнику.
На підтвердження технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, учасник ПП «Автомагістраль» у складі своєї тендерної пропозиції надав інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі від 16.04.2021 № 846/ТВ та № 848/ТВ за лотом 1 та 2 відповідно та тендерні (цінові) пропозиції від 16.04.2021 № 852/ТВ та № 853/ТВ за лотом 1 та 2 відповідно, в яких погодився виконати вимоги Замовника та надав опис основних технічних характеристик товару та зазначив найменування товару відповідно до предмета закупівлі, зокрема, асфальтобетонна суміш АСГ.Кр.П.А-Б.ПР.1.БНД ДСТУ Б В.2.7-119:2011 (асфальт КЗ-10). (особливість гранулометрії – переривчаста (ПР)).
Водночас, слід зазначити, що предмет закупівлі – асфальтобетонні суміши, зокрема асфальтобетонна суміш АСГ.Кр.П.А-Б.ПР.1.БНД ДСТУ Б В.2.7-119:2011 (асфальт КЗ-10).
На підтвердження технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, учасник ПП «Автомагістраль» у складі своєї тендерної пропозиції надав сертифікат відповідності № 183/1 та паспорт якості № 183/2 на асфальтобетонну суміш АСГ.Кр.П.А-Б.НП.1.БНД 70/100 (особливість гранулометрії – непереривчаста (НП)) за лотами 1 та 2.
Слід зазначити, що відповідно до п. 4.5 ДСТУ Б В.2.7-119:2011 «Сміші асфальтобетонні і асфальтобетон дорожній та аеродромний» за гранулометричним складом мінеральної частини асфальтобетонна суміш та асфальтобетон поділяються на два різновиди: з непереривчастим (НП) та переривчастим (ПР) складом.
Таким чином, у складі тендерної пропозиції учасника
ПП «Автомагістраль» сертифікат якості та паспорт якості на товар, який буде поставляться замовнику, зокрема, на асфальтобетонну суміш АСГ.Кр.П.А-Б.ПР.1.БНД ДСТУ Б В.2.7-119:2011 (асфальт КЗ-10), відсутні, чим не дотримано вимоги пунктів 1, 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та пункту 13 Додатку 3 за лотом 1 та 2 до тендерної документації.
Тендерна пропозиція учасника торгів ПАТ «Асфальтобетонний завод «АБ Столичний» не відповідає вимогам пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та пункту 3 Додатку 3 за лотами 1 та 2 до тендерної документації, зокрема на підтвердження технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі не надано копії сертифікату відповідності на товар, який буде поставляться замовнику за лотами 1 та 2.
За результатами моніторингу установлено, що відповідно до пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та підпункту 1.2 пункту 6 Додатку 3 за лотами 1 та 2 до тендерної документації Замовник установив вимогу до учасників торгів про надання документів на підтвердження відповідності учасника встановленим технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, зокрема, щодо підтвердження місцезнаходження заводу, телефони, режим роботи. Підтвердити, що місце розташування заводу в м. Києві або приміській зоні, але не більше 40 км від місця розташування Замовника (м. Київ, вул. Лютнева, 58). Підтвердження надати у вигляді довідки (листа, висновку) від Державного підприємства «Науково-дослідний інститут геодезії і картографії» (НДІГК), або іншого компетентного органу (організації).
При цьому в складі тендерної пропозиції ТОВ «СБМУ «Підряд» відсутня довідка від Державного підприємства «Науково-дослідний інститут геодезії і картографії» (НДІГК), або іншого компетентного органу (організації) щодо підтвердження, що місце розташування заводу в м. Києві або приміській зоні, але не більше 40 км від місця розташування Замовника (м. Київ, вул. Лютнева, 58) за лотами 1 та 2, чим не дотримано вимоги пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та підпункту 1.2 пункту 6 Додатку 3 за лотами 1 та 2 до тендерної документації.
Водночас, учасник ТОВ «СБМУ «Підряд» у складі своєї тендерної пропозиції надав пояснення від 16.04.2021 № 16/04-121 щодо вимоги Замовника - підпункту 1.2 пункту 6 Додатку 3 до тендерної документації в якому зазначив, що оформлена ним довідка щодо відстані є достатньою, та відповідає умовам п.1.2 Додатку 3 до тендерної документації.
За результатами моніторингу установлено, що відповідно до пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та підпункту 1.6 пункту 6 Додатку 3 за лотами 1 та 2 до тендерної документації Замовник установив вимогу до учасників торгів про надання документів на підтвердження відповідності учасника встановленим технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, зокрема, учасник повинен підтвердити та надати інформацію у вигляді гарантійного листа про те, що – може забезпечити та у разі виробничої необхідності що може виникнути у Замовника Товару різних типів у кількості від 5 (п’яти) до 3 000 (трьох тисяч) тон у зміну.
Учасник ТОВ «СБМУ «Підряд» в складі своєї тендерної пропозиції надав гарантійний лист від 16.04.2021 № 16/04-30, що учасник ТОВ «СБМУ «Підряд» може забезпечити та у разі виробничої необхідності, що може виникнути у Замовника, забезпечить постачання Товару у кількості від 5 (п’яти) до 1 000 (тисяч) тон у зміну за лотами 1 та 2, чим не дотримано вимоги пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та підпункту 1.6 пункту 6 Додатку 3 за лотами 1 та 2 до тендерної документації.
Однак, Замовник на порушення вимог абзацу другого пункту 1, абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерні пропозиції учасників ПАТ «Асфальтобетонний завод «АБ Столичний», ПП «Автомагістраль», ТОВ «СБМУ «Підряд» як такі, що не відповідають кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону, технічним умовам та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, визначив учасника ПАТ «Асфальтобетонний завод «АБ Столичний» переможцем торгів за лотом 1 та уклав з ним Договір № 121, визначив учасника ПП «Автомагістраль» переможцем торгів за лотом 2 та уклав з ним Договір № 123.
Відповідно до пункту 2 частини другої статті 32 Закону тендер автоматично відміняється електронною системою закупівель у разі допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій у процедурі відкритих торгів, у разі якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднено відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону.
Період усунення порушень:
22.06.2021 17:33 - 08.07.2021 00:00
Дата публікації висновку:
22.06.2021 17:33
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Керуючись ст. 8 ЗУ "Про пубдічні закупівлі" Замовник надає аргументовані заперечення до висновку за результатами моніторингу, які оприлюднено окремим файлом.
Дата публікації звіту:
30.06.2021 15:05
Запити/Пояснення
Номер:
18a29601282649b1bb2b3a989fca1ad5
Назва:
про надання пояснень
Дата опублікування:
01.06.2021 19:27
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
05.06.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі
асфальтобетонних сумішей (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-03-15-004247-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та розміру витрат і визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
771d7c35ef9346349eeaadc9c73126e8
Назва:
Пояснення на запит по моніторингу
Дата опублікування:
03.06.2021 16:10
Опис:
Пояснення на запит по моніторингу процедури закупівлі асфальтобетонних сумішей (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-03-15-004247-с) Лист з додатками від 03.06.2021 р. за № 317 додається.