• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Код ДК 021:2015: код 15530000-2 – Вершкове масло (Вершкове масло - ДК 021:2015: код 15530000-2)

1. Найменування Замовника: Відділ освіти, культури, молоді та спорту Овідіопольської селищної ради. 2. Місцезнаходження Замовника: 67801, Одеська область, смт. Овідіополь, вул. Суворова, 2а. 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань Замовника: 44118485. 4. Категорія Замовника органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Уповноважена особа з питань організації та проведення процедур закупівель відділу освіти, культури, молоді та спорту Овідіопольської селищної ради Філімоненко Олексій Юрійович, 67801, Одеська область, смт. Овідіополь, вул. Суворова, 2а, 04851 3-14-74, osvita.ovidiopol@gmail.com. 6. Вид предмета закупівлі: Товар. 7. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): код ДК 021:2015: код 15530000-2 – Вершкове масло (Вершкове масло - ДК 021:2015: код 15530000-2). 8. Кількість товарів, обсяг виконання робіт чи надання послуг: Вершкове масло - ДК 021:2015: код 15530000-2 – 1500 кг. 9. Місце поставки товарів, місце виконання робіт чи надання послуг: підпорядковані заклади Замовника: 67801, Україна, Одеська область, смт. Овідіополь: ДНЗ №1 – вул. Т. Шевченко, 238; ДНЗ №2 – вул. Перемоги, 3; ДНЗ №3 – вул. Соборна, 37-а; ДНЗ №4 – пров. Шевченка, буд. 2. 67813, Одеська область, Овідіопольський район, с. Миколаївка, вул. Дністровська,99 - Миколаївський дошкільний заклад ясла-садок «Ромашка». 67815, Одеська область, Овідіопольський район, с. Калаглія, вул. Шкільна,26 - Калаглійський дошкільний заклад (ясла-садок) «Сонечко». 10. Очікувана вартість предмета закупівлі: 300 000,00 грн. (триста тисяч гривень 00 копійок) з ПДВ. 11. Джерело фінансування закупівлі: Кошти місцевого бюджету. 12. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: До 31.12.2021р. 13. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31.03.2021р. 14. Умови оплати: Оплата вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видатковій накладній Продавця, за цінами, вказаними у специфікації (Додаток №1 до Договору), на поточний рахунок Продавця, протягом 15 банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних. 15. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника). 16. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 17. Вид забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): ---. 18. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): ----. 19. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі». 20. Дата та час проведення електронного аукціону: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі». 21. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях - 1 % 22. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %). 23. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): відсутні. 24. Примітки: Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "Тендерна документація" та «Додатків до тендерної документації», що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону. Інформація про відсутність підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» надається учасником у складі тендерної пропозиції згідно умов тендерної документації; застосовані критерії оцінки - ціна (питома вага критерію - 100%).

Завершена

300 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 000.00 UAH